Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

על האש מהחלומות

על האש מהחלומות
קרדיט - Canva

תמיד חלמתם לערוך מסיבה גדולה ולצלות בשר על האש לכל החברים והמשפחה – להתאסף סביב המנגל, להכין סלטים ותוספות צד, לשים מוזיקה טובה ובירה קרה ולהנות מהערב. עם זאת, בפועל הבנתם שיקחו לכם כמה שעות טובות רק לצופף את כמות הבשר העצומה על הגריל ולהכין אותם לשלמות, מה שייקח מתשומת הלב לאורחים במהלך הערב כולו. במקרה כזה, כדאי שתשמעו על הטנדיר. מהו הטנדיר אתם תוהים? מדובר בתנור קרמי מחימר המאפשר הכנה של מזון רב בזמן יחסית קצר. מקור השיטה מתועד עד למאה הקודמת, באזור מרכז אסיה, בה השתמשו בבור מרופד באדמה לחימום המזון. לכל טנדיר מחיר שונה, כתלות בגודל ובעיצוב, שכן, גם כשאינכם משתמשים בו להכנת מזון, מדובר ברהיט יפה ואותנטי לסלון, למטבח או לחצר.

ייחודו של הטנדיר

עם הטנדיר אפשר להכין אוכל בשיטות מגוונות – ניתן להכין את הבשר הרצוי, לשפד אותו ולתלות אותו בטנדיר, או לפזר אותו על גבי רשתות. כמו כן, ניתן להשתמש בטנדיר כסיר ואפילו כדי לאפות לחם על גבי דפנותיו, שיטת אפייה בריאה שתתן למאפים שלכם טעם מושלם. בנוסף, הטנדיר יכול לשמש לעישון בשר באותה הרמה שמספקת מעשנת בשר ביתית ואף טובה יותר. מלבד העובדה שבישול בטנדיר חוסך לכם זמן ומאמץ – שכן, כאשר בוחרים לבשל בו, הוא יכול לעבוד ולהכין עבורכם את הבשר בזמן שאתם מדברים ומתעדכנים עם האורחים, במקום שמישהו יעמוד וינפנף על המנגל – הבשר פשוט יוצא טעים יותר. בזכות החום הרב אליו מגיע הטנדיר, ניתן גם לשמור את כל האוכל שבישלתם בו חם לאורך של עד כ-6 שעות, כך שגם במקרה ונהייתם רעבים במהלך החגיגות, לאחר שהארוחה כבר הוגשה, תמיד תוכלו לנשנש אוכל שנשאר בטנדיר ושמר על חומו.

איפה תוכלו לקנות אחד?

אם אתם מחפשים טנדיר לחווית אירוח ואכילה ייחודית, או שאולי אתם רוצים לקנות כלי בישול אחרים כמו טאבון ביתי מקצועי ולהכין מטעמים כמו פיצות, ירקות ובשר בטאבון, יש לנו את המקום המושלם בשבילכם. חברת ART & COOK מייבאת כלי אוכל וכלי בישול מכל רחבי העולם כדי לאפשר עבורכם מגוון אפשרויות של שילוב האומנות בבישול. באתר החברה תוכלו למצוא מבחר רחב של מוצרי פרימיום במחירים שוברי שוק, המנגישים אותם לכל אחד ואחת. כמו כן, באתר תמצאו מספר רב של מתכונים הנועדו לבשל במיוחד במוצרים אותם תוכלו לרכוש באתר. כנסו עכשיו כדי לקחת צעד לעבר חוויה מיוחדת במינה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...