Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פינוי‌ ‌דירה‌ ‌בשרון‌

פינוי‌ ‌דירה‌ ‌בשרון‌
קרדיט צילום יח"צ

אם אתם מחפשים שירות פינוי דירה בשרון כדאי שתדעו שישנן חברות המציעות את השירות המדובר בחינם. פינוי דירה בחינם זה ללא ספק אחד הדברים המשתלמים ביותר שכן, כך גם נפטרים מהרכוש שלא צריכים וגם לא משלמים על זה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי פינוי דירה בחינם יכול להתקיים במקרים ספציפיים בלבד, כאשר הדירה מלאה בחפצים ורהיטים שהחברה לוקחת אותם לעצמה או כאשר הדירה מכילה רכוש יקר ערך. לפני שאתם קובעים עם מפנה דירות כלשהו בחינם, חשוב שתבדקו את כל הפרטים הרלוונטיים.

פינוי‌ ‌דירה‌ ‌בשרון‌
קרדיט צילום יח"צ

מתי יש צורך בשירות פינוי דירה בשרון?

שירות פינוי דירה בשרון מהווה פתרון נוח במצבים שונים כגון: אם מעוניינים לעבור דירה ורוצים להיפטר מלא מעט ציוד וריהוט שהצטברו במהלך השנים וכבר לא רלוונטיים, כאשר מעוניינים לפנות דירה של קרוב משפחה שלוקה במחלת נפש שהיא אגרנות כפייתית, או כאשר מעוניינים לפנות דירה שהתקבלה בירושה ועוד. חברה העוסקת בתחום פינוי דירה, היא חברה אשר תפנה את הרהיטים והציוד בדירה שלא מעוניינים בהם יותר ויובילו אותם למחזור, מכירה, אתר פסולת או לכל יעד רלוונטי אחר.

פינוי דירות בחינם – מה זה אומר?

שירות פינוי דירה הוא בדרך כלל שירות בתשלום, אך יש גם אופציה לפינוי דירה בחינם. ניתן למצוא כיום שלושה סוגים של שירות פינוי דירות:

שירות ראשון הוא פינוי דירה בתשלום שהוא שירות פינוי קלאסי שבו משלמים למפנה הדירות על פינוי כלל הרהיטים והחפצים שבדירה שמועברים לאתרי פסולת, תרומה ועוד. מחיר הפינוי של תכולת הדירה המדובר יהיה לרוב עד 250 ₪ לכל רהיט ופריט שמפנים.

שירות שני הוא שירות פינוי דירה בחינם. מדובר על מקרים שבהם הדירה מלאה בחפצים ורהיטים שווי ערך, אשר אין לאדם צורך בהם ובמקרה הזה המפנה יפנה את תכולת הדירה תמורת תכולת הדירה וללא עלות נוספת.

שירות שלישי שמוצע הוא פינוי דירה ברווח. מדובר על שירות דומה לפינוי דירה בחינם כאשר השוני העומד על הפרק הוא שמדובר על חפצים מאוד יקרים שיש בדירה כגון: חפצי אומנות, יודאיקה, תכשיטים יקרים, ריהוט חשמלי יקר ועוד ובמקרה הזה המפנה גם יציע סכום כלשהו תמורת תכולת הדירה המדוברת בנוסף לשירות הפינוי שהוא יעניק בחינם.

כיצד מתבצע שירות פינוי דירה בחינם?

שירות פינוי דירה בחינם מתבצע בשני שלבים:

בשלב הראשון קובעים עם מפנה הדירות בדירה ובמהלך הפגישה בעל המקצוע סורק את כל הרהיטים והחפצים אשר נמצאים בדירה ומעריך האם בעצם משתלם לו לפנות את הדירה בחינם. אם נציג החברה שתבחרו יחליט כי לדירה המדוברת יש פוטנציאל מבחינת הריהוט ושאר התכולה שבה לשירות פינוי בחינם, תוכלו לסגור אתו את הפרטים לגבי יום הפינוי ושעת הפינוי.

השלב השני הוא שלב פינוי התכולה. מדובר על שלב שבו צוות פינוי מגיע לדירה, עוסק במיון החפצים לפי סוגים שונים ומפנה אותם ואת הרהיטים למשאית או עגלה גדולה. בשלב זה החברה גם תבצע ניקיון קל בדירה לאחר סיום הפינוי והדירה תישאר ריקה לגמרי מתכולתה. כמובן שהחברה תמיין את החפצים ותחליט איזה חפצים היא לוקחת, איזה היא מעבירה לתרומה, לאתרי פסולת, למחזור ועוד.

בכתבה בחסות חברת דרור פינויים

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...