Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פיצה בהרצליה וכפר סבא: רשת פאפא ג'ונס פותחת סניפים חדשים באזור השרון

פיצה בהרצליה וכפר סבא: רשת פאפא ג'ונס פותחת סניפים חדשים באזור השרון
קרדיט פאפא ג’ונס

רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, פאפא ג'ונס, הודיעה כי היא מתכננת להתרחב באופן משמעותי בישראל ולהקים כ-15 סניפים חדשים במהלך 2021 שיתווספו לסניפי הרשת הפועלים כיום, כאשר הדגש הוא על סניפים חדשים באזור השרון, לאור הביקוש הרב מצד התושבים.

כך שכשהיציאה מהסגרים מתחילה לחשוף את האור בקצה הפיצריות, אתם מוזמנים לאכול פיצה בהרצליה או פיצה בכפר סבא, וליהנות מהטעמים המשובחים של הפיצות האיטלקיות האותנטיות, שנותנות בראש לכל הרשתות המתחרות בעולם.

היסודות המקוריים להכנת פיצות נשמרו על ידי השפים הבכירים של פאפא ג'ונס, והם מהווים את הקווים המנחים המשמשים להכנת הפיצות. המרכיבים הטריים והאיכותיים, שיטות האפייה החדשניות והשילובי תוספות המעניינים, נובעים מחשיבה כוללת שמטרתה הגברת הנאת הסועדים.

קרדיט פאפא ג’ונס

חדשנות, ייחודיות ומקוריות. סוד ההצלחה של פיצה בינלאומית מדהימה

כשאתם אוכלים פיצה בהרצליה או פיצה בכפר סבא, תוכלו לבחור את הפיצה המועדפת עליכם, מבצק דק או עבה, שמיוצר טרי מדי יום במפעל ישראלי. ההקפדה על איכות חומרי הגלם וטריותם היא שמהווה את החדשנות בהכנת הפיצות ברשת פאפא ג'ונס, שתמיד מגניבות, מפתיעות ומרגשות. 

התפריטים המעניינים עם מנות הצד העשירות והפריטים הייחודיים, הם שמושכים מדי יום לקוחות חדשים אל סניפי הרשת ברחבי הארץ כדי ליהנות מחוויית אכילת פיצה באווירה צעירה ומגניבה.

הגיע הזמן שרשת הפיצריות האהובה בעולם תתרחב גם בישראל

פאפא ג'ונס מונה מעל 6000 סניפים בכ-45 מדינות ברחבי העולם. בטוח יצא לכם להנות מהפיצה של הרשת באחד מהטיולים שלכם באירופה, ארצות הברית, דרום אמריקה או במזרח… בכל יבשת תמצאו פריסה מרשימה של סניפים וקהל לקוחות אדוק. 

בסניפים החדשים של רשת פאפא ג'ונס פיצה בהרצליה וסניף הפיצה בכפר סבא תמצאו את הפיצה הבינלאומית, שטעמה זהה ואחיד לטעם האהוב ברחבי העולם. מה סוד הקסם?

בצק טרי שמיוצר במפעל של הרשת בישראל על פי המתכון הסודי המקורי של המייסד, רוטב עגבניות משובח ומקורי שמיובא מארה"ב וכמובן שלל תוספות טריות וטעימות.

קרדיט פאפא ג’ונס

כמו למשל פיצה עוף ברביקיו

מדובר על להיט של ממש! פיצה שהומצאה ע"י פאפא ג'ונס וכוללת בסיס לפיצה לבחירה: רוטב עגבניות או רוטב ברביקיו ומעל זה רצועות עוף עסיסיות ורוטב ברביקיו. גם הפיצה הזו תחכה לכם בתפריט של סניפי פאפא ג'ונס פיצה בהרצליה וכפר סבא. הבצק המשובח פריך מעט מבחוץ, אבל רך וגמיש כך שתוכלו לקפל את הנתחים הגדולים לשניים, ולאכול בקלות. 

הטעם והמרקם הייחודיים של הפיצה טמון ברוטב האיכותי המפורסם של פאפא ג'ונס, שמהווה את הבסיס לפיצה. זה הרוטב שמוגש בפיצריות בארצות הברית, ועכשיו גם בפיצריות הרשת בארץ.

קרדיט פאפא ג’ונס

גם כשאוכלים לבד פיצה בהרצליה או פיצה בכפר סבא, עם פאפא ג'ונס אתם אף פעם לא באמת לבד

תוכלו להזמין מגש משפחתי לחלוק עם בני משפחה וחברים, או מגש אישי כשאתם רוצים להתפנק עם מעדן משובח לבד. המשלוחים חינם, כך שלא תצטרכו אפילו לצאת מהבית לאסוף את הפיצה שלכם.

אחת ההעדפות של הסועדים שמחפשים פיצה בהרצליה או פיצה בכפר סבא היא להזמין כמה פיצות אישיות בטעמים שונים, ולחלוק אותן מסביב לשולחן, עם כמה מנות נלוות ייחודיות ומפתיעות, כך שכל אחד נהנה מאפשרויות מושכות של תוספות גורמה טרנדיות, כמו למשל טעמים חריפים של פלפל חלפיניו או פפרוצי'יני או תערובות גבינה ייחודיות שהרשת מייבאת כגון תערובת טוסקנית של 6 סוגי גבינות וכמובן, אופציה לטבעונים שביניכם עם גבינה טבעונית טעימה שדומה לגמרי לדבר האמיתי.

www.papajohns.co.il פאפא ג'ונס

משלוחים חינם

6699*

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....