Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בפייסבוק – איך נגיע בעזרתו ללקוחות חדשים

פרסום בפייסבוק – איך נגיע בעזרתו ללקוחות חדשים

פרסום בפייסבוק מהווה כיום את הדרך היעילה והזולה ביותר לשיווק באינטרנט עבור עסקים, חברות ועוד.  מדובר על שיטת שיווק שניתן למקד, לפלח ואפילו למדוד בכל רגע במהלך הקמפיין. אם אתם מעוניינים להגיע ללקוחות חדשים באמצעות פרסום בפייסבוק, חשוב מאוד שתיצרו מודעות יעילות ותערכו בהן שינויים במידת הצורך.

פרסום בפייסבוק - איך נגיע בעזרתו ללקוחות חדשים

כיצד מגיעים לקהל חדש בפייסבוק

כאמור, פייסבוק מהווה כיום את הפלטפורמה החזקה ביותר לצורך שיווק ופרסום עסקים. כל בעל עסק מתימר לצבור לזכות העסק שלו לקוחות חדשים, אשר יבחרו דווקא בעסק שלו על פני מתחריו. ניתן להשתמש בפייסבוק בכדי לצרף לקוחות פוטנציאלים חדשים לעסק, על ידי מספר פעולות:

  • בפייסבוק ניתן להשתמש באפשרות אשר נקראת: "קהל מותאם אישית". מדובר באפשרות אשר מעניקה לכל מפרסם את היכולת למקד ולכוון את המודעות שלו לקהל יעד ספציפי ביותר. מדובר על פרסום המציע 100 אחוז דיוק מבחינת קהל היעד אליו הוא מכוון ולכן, אם אתם מעוניינים להגיע ללקוחות חדשים, כדאי מאוד שתמקדו את קהל היעד שלכם בלקוחות אשר בהם אתם מעוניינים להתמקד.
  • לאחר שיוצרים מודעה לצורך פרסום ממומן או פוסט אשר מעוניינים לקדם באופן ממומן בפייסבוק, ניתן לבחור את קהל היעד באופן ידני, אשר מאפשר לכל מפרסם לחקור קהלים חדשים בפייסבוק ולהגיע אליהם. מדובר על דבר שכדאי מאוד שיעשה כל עסק המעוניין לחשוף את עצמו ללקוחות חדשים וכן, כל עסק חדש אשר מעוניין למפות את קהל היעד שלו. כמו כן, ניתן למצוא קהל דומה לקהל היעד של דף הפייסבוק העסקי. כאשר יש לדף העסקי שלכם בפייסבוק שיעורי מעורבות טובים, על מנת להגיע ללקוחות חדשים, ניתן להגדיר לקמפיין שלכם קהל יעד דומה לקהל היעד שיש בדף שלכם.
  • כאשר מדובר על קידום פוסטים ממומנים בפייסבוק, ניתן להמיר את הלקוחות הפוטנציאלים אשר התעניינו במוצר, ללקוחות שירכשו את המוצרים באמצעות יצירת מודעות מובילות בפייסבוק, יצירת מודעות לאירועים מיוחדים, מודעות בתשלום, מודעות מוצר דינמיות ועוד. את כלל המודעות הללו ניתן להתאים לקהל מותאם אישית על פי משתמשים שביקרו באתר העסק או לקהל יעד חדש שניתן להגדיר בכלי של פייסבוק הקרוי: "קהלים"

האם ניתן להגיע ללקוחות חדשים בפייסבוק באופן עצמאי?

על אף שכיום לא מעט מהמפרסמים בטוחים כי פרסום בפייסבוק וחשיפת העסק באמצעות הפייסבוק לקהל יעד חדש זהו דבר פשוט, הרי שלא פעם, הם לא מצליחים באמת לעשות זאת באופן עצמאי. כיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד לעסוק בתחום השיווק בפייסבוק, באופן שבו כל עסק יצליח להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, בדיוק באופן הרלוונטי לו. עבור שיווק יעיל בפייסבוק ועבור גיוס לקוחות פוטנציאלים חדשים לעסק, כדאי לבחור באנשי מקצוע אשר יודעים כיצד להשתמש בפייסבוק בצורה הטובה ביותר לצורך מימוש מטרה זו.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...