Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום מודעת אבל

פרסום מודעת אבל
מודעת אבל היא מודעה המודיעה על מותו של אדם או על השתתפות בצער האבלים, או מודעה המודיעה על אזכרה למנוח. תפקידן של מודעות האבל על כל סוגיהן הוא להפיץ בקרב כמה שיותר אנשים את הבשורה עקב מותו של אדם ולמסור את כלל הפרטים הנדרשים | קרדיט: pexels

מתי מפרסמים מודעות אבל?

מודעת אבל היא מודעה המודיעה על מותו של אדם או על השתתפות בצער האבלים, או מודעה המודיעה על אזכרה למנוח.

מודעת אבל היא מודעה המודיעה על מותו של אדם או על השתתפות בצער האבלים, או מודעה המודיעה על אזכרה למנוח. תפקידן של מודעות האבל על כל סוגיהן הוא להפיץ בקרב כמה שיותר אנשים את הבשורה עקב מותו של אדם ולמסור את כלל הפרטים הנדרשים | קרדיט: pexels

תפקידן של מודעות האבל על כל סוגיהן הוא להפיץ בקרב כמה שיותר אנשים את הבשורה עקב מותו של אדם ולמסור את כלל הפרטים הנדרשים בין אם מדובר בטקס לוויה, שבעה, או אזכרה אודות התאריך, השעה והמיקום בהם מתרחשים כל אחד מהמאורעות.

פרסום מודעת אבל ומטרת הפצתה היא ליידע את כלל בני המשפחה והקרובים בנוגע לקיום מאורעות אלו בכדי שכמה שיותר אנשים המעוניינים להגיע ולחלוק כבוד למנוח ולמשפחתו יכירו בכלל הפרטים הרלוונטיים.

פרסום מודעת האבל מתבצע על ידי תליית מודעת האבל סמוך לביתו של המנוח ושל בני משפחתו, ובסמוך למקום עבודתו ומקומות נוספים בהם פעל.

לעיתים קרובות, מודעת האבל מתפרסמת במדורי האבל של העיתונים היומיים הנפוצים בישראל ובימינו ניתן לפרסם את המודעות האבל גם באינטרנט באתרים ופורטלים המיועדים לכך.

לכלל מודעות האבל פורמט כמעט אחיד, צורתה של מודעת האבל היא מלבן שרוחבו גדול מגובהו, המודעה נכתבת בפונטים מסוימים תוך שימוש בכתב מודגש ומסגרת שחורה.

על המודעה להכיל את שם הנפטר, תאריך ההלוויה המיועד, מועד השבעה, שמות האבלים ובחלק מהמקרים בוחרת המשפחה להוסיף גם אמירה אישית או תמונה במודעה.

מודעת אבל המודיעה על מותו של אדם

מודעת אבל המודיעה על מותו של אדם וסדרי הלווייתו מתפרסמת על ידי משפחתו של המנוח סמוך למותו.

מטרתה של מודעת האבל היא ליידע את בני המשפחה, מעגל החברים והמכרים ואת כלל הציבור על פרטים אודות מועד טקס הלוויה והשבעה  (תאריך, שעה ומיקום) , בכדי להפיץ את הבשורה עקב מותו של המנוח ולאפשר לכל מי שירצה להגיע לחלוק כבוד לנפטר ולנחם את בני המשפחה האבלים.

מודעת השתתפות בצער

מודעת השתתפות בצער או בשמה השני מודעת ניחום אבלים היא מודעה תחת קטגוריית מודעות אבל אותה מפרסמים מוקירי זכרו של המנוח על מנת להביע אבלות והשתתפות בצער המשפחה על מנת להוקיר את זכרו של המנוח (ככל שהמנוח מפורסם יותר יתפרסמו יותר מודעות מסוג זה).

במודעת השתתפות בצער קיימת יראת כבוד המאפשרת לכל אחד להביע תנחומים למשפחת המנוח.

מקומות עבודה וגופים רבים נהוג לפרסם מודעות אבל בעת פטירתו של עובד, ומודעות השתתפות בצערו של עובד שנפטר לו קרוב או בן משפחה.

בעת פטירה בעקבות פיגוע טרור, מפרסמת ממשלת ישראל מודעת אבל ובה שמות כל הנספים בפיגוע.

בעת פרסום מודעה מסוג מודעת אבל כמו מודעת השתתפות בצער, יש להקפיד על העיצוב המקובל בעת פרסום מודעה מסוג מודעת אבל על פי הקריטריונים שהוזכרו.

אנשים פרטיים מפרסמים את מודעות ההשתתפות בצער באינטרנט, באתרים ובפורטלים המיועדים לשם כך ובעיתונים היומיים שכולנו מכירים בעוד שגופים כמו גופי ממשלה, חברות מסחריות והרשויות המקומיות נוהגים לפרסם את המודעות רק בעיתונים.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...