Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צילום לאירוע קטן הוא החשוב ביותר – צלם אירועים המוביל בתחום סטאס מוזיקוב מסביר למה

צילום לאירוע קטן הוא החשוב ביותר – צלם אירועים המוביל בתחום סטאס מוזיקוב מסביר למה
קרדיט - freepik

חוגגים יום הולדת, הזמנת את כל החברות להפרשת חלה מרגשת, החלטת לחגוג את עצמך ואת העתיד לבוא עם חברות במסיבת ״בייבישאוור״, את בקרוב מתחתנת וחוגגת מסיבת רווקות, ילד חדש נכנס לחייכם והחלטתם על ברית מצומצמת בבית הכנסת,

נולדה לכם בת והגיע הזמן לחשוף אותה למשפחה במסיבת בריתה?

מה עם צלם שיתעד את החגיגה? אז נכון, האירועים הללו אמנם אינם נערכים באולם, וכמות המוזמנים מצומצמת מחתונה או בר מצווה, לדוגמא.

אבל מישהו צריך לתעד אותם, מתחילתם ועד סופם, כי זו היסטוריה האישית והמשפחתית שלכם ורוב הסיכויים תבינו זאת אחרי כמה שנים אומר צלם אירועים מומלץ סטאס מוזיקוב וצלם מקצועי הוא זה שידע לתפוס את הרגעים החשובים, המרגשים והעוצמתיים. ובתמונות של פעם בחיים מהרגעים המאושרים.

צילום לאירוע קטן הוא החשוב ביותר - צלם אירועים המוביל בתחום סטאס מוזיקוב מסביר למה
קרדיט – freepik

 מציאות שגויה שמאכזבת בסופו של דבר

בשנים האחרונות ובאירועים מצומצמים, ניתן לראות שבעלי האירוע נוטים לוותר על צלם מקצועי, ואת המשימה מטילים על אחד מאנשיהם הקרובים או לחילופין, מסתמכים על כלל האורחים שיתעדו וישתפו, כל אלו מהווים מספר בעיות.

כשהראשונה, היא הטלת אחריות על אורח, קרוב ככל שיהיה, ולא בהכרח כרצונו. והשנייה, הסתמכות על תיעודי האורחים, ספק שיישארו לטווח ארוך, כפי שהצלם יכול לספק.

כמו כן, ההבדל בין צילום בסמארטפונים לבין צילום במצלמה מקצועית וייחודית הוא משמעותי לאיכות ולטיב התמונות.

ואיך תשומת לב, קשורה לצילום באירוע קטן?

למעשה, כאשר מדובר באירוע קטן בו ישנו צלם, מלבד חשיבות התיעוד המוזמנים זוכים לתשומת לב מהצלם במידה רבה יותר מבאירועים גדולים ורבי מוזמנים.

באירועים גדולים, לרוב תשומת הלב תהיה מעטה, ולא רק כי ריכוז ותשומת לב הצלם כמעט וכולה מופנית לבעלי השמחה, שהם מוקד הערב. אלא גם כן, בגלל ריבוי המוזמנים.

צילום אירוע קטן בשונה מצילום חתונה לדוגמא כאירוע גדול מאפשר קליטה של אורחים רבים בעדשת המצלמה, ואף מאפשר לצלם להכיר לעומק את אופי האירוע, האווירה ולנוע בספונטניות לפי ועם ציפיות הצילום של בעלי האירוע. זה מאוד מתבטא בצילום בריתות וכל האירועים הקטנים שהם נפוצים

אז איך בוחרים צלם לאירוע קטן? והאם ישנה חשיבות לבחירת הצילום? אלו הן שאלות, שהתשובה עליהם ברורה.

בחירת צלם חשובה תמיד, ובמיוחד באירוע קטן, מאחר ואירוע מסוג זה טומן בו הזדמנויות צילום רבות, בחירת הצלם צריכה להיות מדויקת ונכונה.

ומה זה בחירה מדויקת? חיבור בין הצלם לבעלי האירוע, רגישות, סבלנות וסובלנות מצידו של הצלם. בנוסף, על הצלם לדעת לעבוד באירועים קטנים, בהם הדינמיקה שלו מול האורחים גבוהה יותר, להבדיל מבאירועים גדולים.

וכמו בכל אירוע ובכל חגיגה אחרת כאשר בוחרים צלם, דרך נוספת להבין שבוחרים נכון, היא לבקש מהצלם לראות תמונות מאירועים קטנים ואחרים שצילם.

 תוספות צילום לאירוע קטן? יש חיה כזו?

ומה לגבי צילום וידיאו? אם אתם בעלי אירוע ואתם מעוניינים בתיעוד וידיאו של האירוע, עליכם לוודא שאכן אופציה זו קיימת בסל שירותיו דל הצלם.

לא כל צלם סטילס הוא צלם וידיאו, ולא לכל צלם הציוד הנדרש

כפי שבמידה ותרצו להעניק לאורחים שלכם מזכרת מהאירוע, בצורת מגנטים או בלוקי עץ, עליכם להבין שאין זה בא במקום צילום סטילס אשר המטרתו היחידה היא לספר את הסיפור של האירוע

צלמי מגנטים דרך אגב מצלמים שונה, חצי גוף, חיוך למצלמה וקובץ באיכות נמוכה לצורך עברתו המהירה להדפסה, שלום, כך שמגנטים, בלוקים וכל שאר הדברים המגניבים הם אטרקציה בלבד ולא צילום ולא מחליפו כשהיום, מצד שני המגנטים/בלוקי העץ ואופציות אחרות ורבות הפכו פופולאריות כמעט בכל חגיגה מקטנה לגדולה ובגלל שהן הראשונות כמעט לעלות ברשתות החברתיות, הן מצד צלם המגנטים/בלוקי העץ והן מצד בעלי השמחה, ובכך הן הופכות נגישות גם עבור האורחים באופן מיידי.

למעשה ככל שהזמן עבר ועם התקדמות הטכנולוגיה, בעלי השמחה תמיד יקבלו תחילה את התמונות באמצעות דיסק און קי או באמצעות אתר מאובטח, משם יוכלו לעלות ולשתף את התמונות ברשתות החברתיות, ובכך לחשוף ולהנגיש אותם לאורחיהם.

בנוסף, באמצעות אפשרויות אלו, יכולים בעלי השמחה לבחור את התמונות הרצויות לאלבומים הפיזיים והקלאסיים, כאשר כיום אלבומים אלו הפכו מודרניים יותר.

אז מה עלות של צילום סטילס באירוע קטן?

1700-2500 ש״ח, זה המחיר עבור צילום סטילס, והוא כולל צילום תמונות וקבלתם באמצעות קובץ דיגיטלי.

ומה אם בעלי השמחה מעוניינים גם בתיעוד וידיאו? אם תרצו להוסיף תיעוד וידיאו, תצטרכו להוסיף 1000 – 1500 ש״ח נוספים.

חשוב להבהיר, המחירון מתייחס לצילומי בוטיק יחודיים אשר כל תמונה לאחר מכן עוברת עריכה סופר מקצועית, אותו הסיפור בוידאו, בצילום פשוט יותר תשלמו חצי מהמחיר

דבר אחרון שחשוב לזכור

אולי תופתעו, אבל מחירי צילום אירועים, בין אם הם קטנים או גדולים מושפעים גם כן, מעונות השנה. למשל, אירוע בקיץ יהיה יקר יותר. וזאת מאחר, ובחודשי הקיץ עונה האירועים בשיאה, להבדיל מחודשי החורף בהם כמות האירועים מצומצמת. ולכן, תוכלו לראות צלמים היוצאים במבצעים ומחירים מוזלים.

ועליכם לקחת הכל בחשבון.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...