Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צילום מסוג אחר – טכנולוגיות צילום טרמי לאיתור נזילות

צילום מסוג אחר – טכנולוגיות צילום טרמי לאיתור נזילות

צילום בשירות האינסטלציה. זהו לא חלום אלא מציאות של ממש. כיום במקום לבצע קידוחים חוזרים ונשנים לאיתור מקורות נזילה, בעלי מקצוע יכולים לבצע צילום טרמי מהיר ובו ניתן לראות תמונה רחבה של חללי הפנים בין קירות הבית. כך, ללא השקעה מאסיבית בקידוח, ניתן למקד את התיקון באיטום מושלם. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם חברת תרמופלקס.

צילום מסוג אחר – טכנולוגיות צילום טרמי לאיתור נזילות

איתור נכון מציל את הבניין

מים יכולים ועל פי רוב גם גורמים לנזקים משמעותיים למבנים. בכדי לשבור את המשוואה ולשמור על מבנים תקינים ובטוחים לשהייה, בעלי בתים ובניינים רבים מבצעים עבודות בעזרת אינסטלטור מאתר נזילות אשר בוחן את המבנה על כל חלקיו ומנסה למצוא פגמים בתשתיות. בין אם בחללי הפנים בין קירות הבית ובין אם בצנרת התת קרקעית, האפשרות למצוא את מוקד הנזילה ולבצע תיקון נקודתי היא אידיאלית.

 

מגיעים לכל נקודה בצנרת שלך

שימוש בטכנולוגיות צילום צנרת ביוב מסייע לאינסטלטורים לתת מענה מקיף בכל נקודה בבית. המצלמות מחוברות לסיבים אופטיים גמישים ואיתנים אשר מוחדרים למערכות הצינורות. בתנועה מחושבת מציגה המצלמה לאורך כל הדרך את מצב הצנרת עד לאיתור נקודת הנזילה. מבחינת בעל המקצוע מדובר ביתרון כי הוא יודע מה המיקום המדויק ולא צריך לבצע חיפושים ידניים ארוכים. לפיכך פעולה פשוטה של צילום מאפשרת ליצור מצב בשטח בו הצנרת נשמרת בשלמותה ורק האזור הפגוע מטופל.

 

זהירות, צנרת מסוכנת

סובלים מבעיות של אל רטיבות בקיר חיצוני? שימוש באמצעים טכנולוגיים בא לעזר בכל שלבי העבודה של אנשי המקצוע בתחום האינסטלציה.

אחד מאמצעים אלו כולל צילום קווי ביוב – בזכותו בעל המקצוע מקבל תמונה מלאה מבלי להשקיע משאבים רבים בקידוחים ופגיעה בתשתיות. זהו יתרון חסר תקדים מבחינת כל המעורבים. מחד, אתם זוכים לשמור על בית במצב תקין ויציב לאורך זמן, תוך מינימום שיבושים בתשתיות. מאידך, בעל המקצוע יכול להתמקד בעיקר עבודתו – איטום ראוי וחזק של מקום הפגיעה בצנרת וטיפול בנזילה עצמה. גם במקרה הזה, כמו במקומות רבים אחרים בחיינו, השימוש בעזרים טכנולוגיים מתקדמים מאפשר לנו לשפר את איכות השירות בכלל ואיכות החיים בפרט, ללא קושי מיוחד.

חברת תרמופלקס מתמחה בטיפולי אינסטלציה ומעניקה שירות ללקוחות החברה בתחומים שונים כבר למעלה מעשור. צוות החברה מורכב מאינסטלטורים מקצועיים בעלי הסמכה וניסיון רב שנים, אשר מבצעים את עבודתם בסיוע כלים טכנולוגים מהחדישים בתחום – ומאפשרים לכל לקוח לקבל את השירות הטוב ביותר, בזמינות הטובה ביותר ועם התוצרים האיכותיים שיחזיקו שנים רבות. לפרטים נוספים, אתן מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 052-5422805

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...