Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צריך משאבת מים חדשה? שיפוץ המשאבה הישנה – חיסכון של זמן וכסף!

צריך משאבת מים חדשה? שיפוץ המשאבה הישנה – חיסכון של זמן וכסף!
צילום יחצ

משאבות מים היו עד לא מכבר עניין למפעלי תעשיה, מתקני תשתית וחקלאות. בשנים האחרונות, עם ריבוי הבניינים רבי הקומות והגידול הבלתי פוסק בבניה לגובה, אפשר למצוא משאבות מים בבנייני מגורים ומגדלי משרדים רבים, וגם עיריות ורשויות מקומיות רבות נאלצות לעשות שימוש גובר במשאבות מים על מנת להבטיח לחץ תקין בקומות הגבוהות.

למרות שמדובר במערכות המתוכננות לעבוד בלחצים גבוהים לאורך שנים, ובמשאבות שהן בדרך כל איכותיות ואמינות, לאחר שנים רבות של שימוש עולה בסופו של דבר הצורך בהחלפת המשאבה.

צריך משאבת מים חדשה? שיפוץ המשאבה הישנה - חיסכון של זמן וכסף!
צילום יחצ

האם לקנות משאבת מים חדשה או לשפץ את הישנה?

המומחים של  חברת דודי מערכות ומשאבות מים, אחת החברות הוותיקות והמובילות בארץ לתחום משאבות מים וביוב, מסבירים כי בסופו של דבר מדובר בהחלטה כלכלית, ומסבירים כי משאבת מים חדשה תהיה תמיד יקרה יותר ממשאבה משופצת, וכמובן שחשוב להשקיע במשאבה חדשה איכותית ואמינה ולא להתפשר על מוצר זול. לדבריהם ניתן לשפץ כל משאבה ישנה בעלות נמוכה יחסית, וליהנות ממשאבה שתעבוד שנים רבות נוספות תחת אחריות ובעלות נמוכה משמעותית.

לדברי מומחי החברה, יתרון משמעותי נוסף של החזרת משאבה משופצת מאותו הדגם היא שהמשאבה תתאים בוודאות למערכת הקיימת מבחינת החיבורים לצנרת, יכולות השאיבה והספיקה וההתאמה לצנרת הקיימת בבניין, וכן לחיבורים הדרושים למערכת החשמל וללוח הפיקוד הקיים.

אילו סוגים של משאבות מים כדאי לשפץ?

כאמור בכל בניין גבוה חדש הנבנה בארץ ניתן למצוא כיום משאבת מים להגברת הלחץ-. מדובר במשאבות חשמליות קטנות עד בינוניות בהספקן, הממוקמות בדרך כלל במרתף או בקומת שירות על הגג.

קיים מגוון עצום של משאבות מים הפועלות בשיטות רבות, החל ממשאבות דיזל תעשייתיות לשאיבת מי תהום, דרך משאבות תשתית אזוריות ועירוניות במערכות ניקוז ולצורך הגברת הלחץ, משאבות סחרור למערכות חימום, משאבות טבולות מסוגים שונים ועוד. כמעט כל משאבה ניתנת לשיפוץ, יש לפנות לחברה גדולה וותיקה המכירה את כל סוגי המשאבות ויודעת לבצע את עבודת השיפוץ שהיא מורכבת מבחינה טכנית.

פנה למומחים לשיפוץ משאבות מים וחסוך זמן וכסף

בחברת דודי מערכות ומשאבות מים שיפצו במהלך יותר מעשור מאות ואלפי משאבות בכל רחבי הארץ. אם אתם עומדים לפני החלפת משאבת מים בבניין או באחת המערכות שלכם, פנו למומחי החברה שיעזרו לכם בתכנון התהליך- זכרו כי מדובר בדרך כלל בחלק חיוני במערכת תשתית חשובה, והעבודה צריכה להתבצע במהירות וביעילות על מנת שלא לשבש את חיי היום יום ואת שגרת העבודה.

בחברת דודי מערכות מים משתמשים רק בחלפים מקוריים בזמן השיפוץ, ובמקרים בהם מדובר במשאבות ייחודיות או ישנות מאוד (שלא ניתן למצוא להן חלפים) ניתן אף לייצר חלפים תואמים. אנשי המקצוע של החברה יתאמו עמכם את מועד ההחלפה (כולל אפשרות להתקנת משאבת מים זמנית עד גמר השיפוץ), ותוכלו ליהנות מעבודה מקצועית ומהירה, משאבה משופצת ואיכותית, אחריות וראש שקט לשנים רבות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...