Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן – דרכים למימוש פוטנציאל רווחי

קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן – דרכים למימוש פוטנציאל רווחי

מימוש פוטנציאל כלכלי לעסק רווחי דרך קידום אתרים: על מנת לממש את הפוטנציאל של עסק המתקיים ברשת האון ליין חייבים לבצע תהליך של קידום אתרים. כדי להקל על הגולש הממוצע לנווט בין אתרים רבים המצעים לו תוכן דומה- חייב האתר המעוניין להתקדם למטב באופן היעיל ביותר את תוכנו, לדייק בכתיבת הכותרות וראשי העמודים. להסתפק בכותרות מדויקות שממצות את הרעיון באופן המדויק והראוי ביותר ולהימנע במיוחד מאריכות יתר. הדיוק של העמוד המתואר בתוך האתר המדובר הוא לא פחות מנחוץ ביותר על מנת למצוא את הדרך היעילה והאופטימלית להגיע הישר אל בסיס לב הקהל- המיקום הראשון של תוצאות החיפוש. רק במהלך תהליך של אופטימיזציה שיבוצע בידי מקדם אתרים מקצועי ומיומן- יוכל האתר להבקיע את חומות ה"בלתי אפשרי" ולהתמקם בתוך עשרת הגדולים.

קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן - דרכים למימוש פוטנציאל רווחי

קידום אתרים מוכר באמצעות שני מסלולים עיקרים – האחד- קידום אתרים ממומן שהוא הלכה למעשה מעין מודעת פרסומת בתשלום. קידום זה אמנם מוביל את האתר המדובר אל אחד המיקומים הראשונים, אבל ברור לכול, כי מדובר בתוצאה של תשלום כסף רב. על מנת להדגיש את העובדה, שאכן מדובר במודעת פרסומת לכל דבר ועניין ולא באתר נסחר שדורג לאחר מסקנות וניתוח עמוק של תכניו ואופיו- מצוין לצד כותרת האתר- את המילה המפורשת "מודעה". כאשר הרעיון הוא שמרגע הופעתו של האתר במקום אטרקטיבי בין תוצאות החיפוש, הרי ברור שהוא נגיש וזמין יותר למרבית הגולשים ( שלרוב בגלל סיבות שונות ומגוונות, ביניהן- חוסר זמן, חוסר סבלנות ועוד – מעדיפים שלא להמשיך לגלוש לעמודים הבאים של תוצאות החיפוש..). ברגע שהאתר הוזנק באופן מלאכותי על ידי מנוע החיפוש תמורת התשלום, הרי שגולשים רבים- שעשויים להוות לקוחות פוטנציאליים- ייכנסו אל האתר. כך על כל כניסה – "קליק" של גולש- יחויב בעל האתר מחיר קבוע שנקבע מראש.

מכיוון שדרך זו של קידום אתרים עולה כסף לאורך כל התהליך- גם בשלב הראשוני שבו האתר מוזנק אל המיקומים האטרקטיביים וגם בשלב של כניסות הגולשים- הרי שהיא מוגבלת ולא מתאימה בדרך כלל לאתרים קטנים.

המסלול האחר שקיים הוא קידום אתרים אורגני- טבעי: במקרה זה מדובר בקידומו של אתר רלוונטי על פי ההתאמה האפקטיבית והיעילה ביותר בין מילות המפתח והתכנים האיכותיים המרכזיים של האתר. במקרה של מסלול זה- מנועי החיפוש של גוגל עורכים ניתוח משמעותי ומיטבי על מנת להשיג את התוצאה היעילה ביותר. בקידום זה- מקדם האתרים אמור לעבוד בהרבה יותר נחישות, עקשנות וסבלנות. עבודה היא למעשה המפתח להצלחת הזנקת האתר כלפי מעלה, ואולם לאורך זמן אין ספק, כי רק קידום אתרים ממומן יוכל לגרום להישרדותם הטבעית גם של האתרים הקטנים והאיכותיים בתודעת הגולשים…

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...