Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קייטנת חברים מהאגדות: 37 ילדים עם צרכים מיוחדים השתתפו בקייטנה מיוחדת במרכז הקהילתי מזרח נתניה, מבית החברה למתנ"סים. הילדים נהנו מימי פעילויות גדושה ומגוונת בתוך מרכז קהילתי נאות גנים ומחוצה לו

קייטנת חברים מהאגדות: 37 ילדים עם צרכים מיוחדים השתתפו בקייטנה מיוחדת במרכז הקהילתי מזרח נתניה, מבית החברה למתנ"סים. הילדים נהנו מימי פעילויות גדושה ומגוונת בתוך מרכז קהילתי נאות גנים ומחוצה לו
קרדיט צילום: אפרת ברוך

37 ילדים עם צרכים מיוחדים השתתפו השבוע בקייטנה מיוחדת במרכז קהילתי נאות גנים בשותפות עמותת "עת לעשות" ומחלקת הרווחה בעירת נתניה. הקייטנה התקיימה מיד עם סיום המסגרות החינוכיות בחינוך המיוחד ונתנה מענה לימים נוספים בחופשה. לילדי הקייטנה, ברמות תפקוד שונות, היה צמוד חונך אישי שליווה אותם לאורך כל הימים.

במהלך הקייטנה התקיימו חוגים מגוונים- קרב מגע, תכשיטנות, אילוף כלבים, ספורט, יצירה, תיאטרון בובות כאשר שיאה של הפעילות היו ימי כיף בלונה-פארק ויום טיול בספארי. את הפעילות העבירו בהתנדבות מלאה מדריכי חוגים שעובדים ברשת המרכזים הקהילתיים מזרח נתניה: ארז שרעבי, אליאב שושנה, נעם שמש, תאיר דומר, ליאור רקח, אירה גבר וגלית אמבר.

בהנהלת המרכז הקהילתי ציינו כי היה מרגש מאוד לראות את הילדים עם אור וברק בעיניים, משתלבים ונהנים מכל הפעילויות. ובעיקר לראות את החונכים בוחרים להשקיע בימי החופשה האחרונים וללוות את הילדים המיוחדים והמקסימים, מרימים חניכים על הידיים, מלווים אותם עם כיסא הגלגלים, עם הליכונים, מאכילים כשצריך ועושים הכול כדי שייהנו מכל רגע. "בזמן שחברים שלי יצאו לאילת העדפתי להגיע לכאן ולעשות משהו משמעותי לסיום החופש" ציין אחד החונכים.

*אפרת ברוך מנהלת תחום אוכלוסיות מיוחדות במרכז קהילתי מזרח נתניה*: "זו זכות גדולה לעבוד בשותפות עם עמותת 'עת-לעשות' שיחד איתנו הפיקו את הקייטנה המדהימה הזו. זכות גדולה לגרום הנאה ושמחה לילדים הכי מיוחדים שיש".

*התגובות של הורי הילדים העידו על החוויה המשמחת שעברו ילדיהם במסגרת הקייטנה*:"זה פשוט הצלה לדעת שיש לבן שלי פעילות עד סוף חודש אוגוסט. שאני יודעת שהוא נמצא במקום שטוב לו-עם פעילויות מגוונות, עם ארוחת בוקר וצהרים ובעיקר במקום טוב שמרעיפים עליו הרבה אהבה", סיפרה אחת האמהות. אחרת הוסיפה: "הבת שלי קמה כל יום השבוע עם חיוך על הפנים, הרגשתי כמה היא שמחה להגיע למרכז הקהילתי, באיזה חיבוק וחום קיבלו אותה וראיתי בסוף יום איך היא חוזרת מאושרת ומחייכת. זה כל מה שאני מבקשת עבורה. לדעת שטוב לה וזה מה שהיה בקייטנה". אחת האמהות סיכמה: "פעם ראשונה שאנחנו נמצאים בקייטנה ואני רוצה להגיד לכם שבכל בוקר וצהרים, כשבאתי לקחת את הילדה, נהניתי לראות איך אתם עושים עבודת קודש. כל הכבוד לכם לא מובן מאליו כל ההשקעה, הדאגה והשמירה על הילדים היקרים שלנו. עם כל החששות שלי שהיא פעם ראשונה יוצאת לטיולים רחוקים ולמקומות כאלה גדולים, תודה רבה לכל הצוות והשותפים שדאגו שיהיה כיף לילדים".

קרדיט צילום: אפרת ברוך

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
בתערוכת התיירות הבינלאומית: הרצליה יוצאת בקמפיין חדש וקוראת לנו לבוא לגלות את האוצר שלה
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר בתל אביב, מציינת...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...