Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רואה חשבון – שחקן חיזוק משמעותי

רואה חשבון – שחקן חיזוק משמעותי

רואה חשבון – שחקן חיזוק משמעותי

ניהול חשבונות של עסק, הוא דבר מורכב מאוד. גם אם יש בעסק שלך מנהלת חשבונות, התפקיד אינו דומה כלל לתפקידו של רואה חשבון. ישנם עסקים רבים המנהלים את ענייני הכספים שלהם באופן עצמאי, ללא רואה חשבון, ועל פי החוק אין חובה כזו כל עוד לא מדובר בחברה בע"מ. למרות שאין חובה, מומלץ מאוד להסתייע באנשי מקצוע כדוגמת רואה חשבון, המכיר את כל החוקים והכללים בכל הנוגע לעניינים פיננסים מאחר וכל הזמן יש שינויים, לעיתים קיימת זכאות למענקים שבעל העסק כלל אינו מודע להם ועוד. על כל עסק לעמוד בהוראות רשות המיסים הכוללות ניהול ספרים ועוד, לא תמיד עסקים עומדים בכל ההוראות, לעיתים מהסיבה כי אינם מכירים היטב את הנהלים הנדרשים. לכן מומלץ להסתייע בשירות רואה חשבון בנתניה אם אתם תושבי האזור, לדוגמת משרד רו"ח פטל את גינזבורג בעל ניסיון של 35 שנים בתחום, המעניק שירותים למגוון רחב של חברות ועסקים מתחומים שונים, ביניהם ייעוץ עסקי, חשבונאי וכלכלי, ביקורת דוחות כספיים, שירותי הנהלת חשבונות, שירותי CFO חיצוניים, בניית תכנית עסקית, ייעוץ מיסויי, ייצוג בדיונים מול הגופים השונים, תכנון מס, מיזוגים וליווי והערכות שווי בעסקאות רכישה.

 

רכב על חשבון העבודה

לעובדים רבים במגזרים פרטיים וציבוריים יש רכב מהעבודה שעליו הם משלמים מס. שווי רכב למס הוא סכום כסף שנזקף להכנסת עובד בעל רכב צמוד מהעבודה. מדובר בסכום שהוא טובת הנאה כשווי כספי, שווי השימוש מחושב באמצעות שיעור מתוך מחיר מחירון הרכב החדש. שיעור שווי השימוש בחודש הוא 2.48%. משנת 2010 השתנה אופן חישוב מיסוי רכב העבודה, והתקבלו הקלות לרכבים ירוקים. לכן יתכן ואולי אתה זכאי להקלה בשווי מס הרכב שלך. לשם כך עליך להתייעץ עם רואה חשבון מומחה שיבדוק עבורך את העניין.

 

ניכויים נדרשים

בעסק עסק הרשום במס הכנסה רשאי להעסיק עובדים אך לשם כך הוא נדרש בפתיחת תיק ניכויים אחד במס הכנסה והשני בביטוח הלאומי. רק לאחר שנפתחים תיקי ניכויים אלו, ניתן להנפיק עבור העובדים תלושים, ולכן מותר להעסיקם רק לאחר פתיחת התיקים. חובת הדיווח קיימת גם במידה והעובדים לא הועסקו, כל עוד התיקים פתוחים ובמידה ולא מדווחים מסתכנים בעיצומים כספיים. רצוי מאוד להיעזר בשרותיו של רואה חשבון בכל הנוגע להתנהלות בתיקי ניכויים. פנו עוד היום אל משרד רו"ח פטל את גינזבורג בעל ניסיון של 35 שנים בתחום. לפרטים נוספים וקביעת פגישה חייגו: 09-8612643

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...