Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רוצים להשקיע בקרקעות חקלאיות וליהנות מהכפלה ואף שילוש שווי הקרקע? אספנו עבורכם את כל הפרטים החשובים ביותר אודות רכישת קרקע חקלאית להשקעה 

רוצים להשקיע בקרקעות חקלאיות וליהנות מהכפלה ואף שילוש שווי הקרקע? אספנו עבורכם את כל הפרטים החשובים ביותר אודות רכישת קרקע חקלאית להשקעה 
קרדיט לתמונות FREEPIK

אם גם לכם נמאס מהריביות האפסיות בכלל מסלולי החיסכון של הבנקים, אפשרות של רכישת קרקע חקלאית להשקעה יכולה להתאים לכם. בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים להשקיע את כספם במגוון אפיקי השקעה שונים. אחד האפיקים המבוקשים ביותר הוא רכישת קרקע חקלאית להשקעה וזאת מכמה סיבות עיקריות שמצליחות למשוך המוני משקיעים. הריביות המוצעות כיום במסלולי החיסכון מבישות והכסף בעו"ש לא צובר כלום מלבד אבק, מה שגורם להמוני משקיעים לבחור בחלופה שתצליח לייצר להם אחוזי תשואה על כספם. אז למה דווקא רכישת קרקע חקלאית להשקעה אתם שואלים? אספנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים ביותר של רכישת קרקע חקלאית להשקעה שאתם חייבים להכיר. היתרון הראשון הוא מחירים נוחים לכל כיס של משקיע ממוצע. בשונה מאפיקי השקעה רבים אחרים המחייבים הון עצמי גבוה, רכישת קרקע חקלאית להשקעה תאפשר לכם לרכוש חלקה חקלאית ללא הון עצמי גבוה או צורך בקבלת הלוואת משכנתא והתמודדות עם בירוקרטיות בנקאיות וסבוכות. היתרון השני והחשוב לא פחות הוא פוטנציאל הרווח הגדול. רכישת קרקע חקלאית להשקעה מגלמת פוטנציאל רווח אדיר בן עשרות ואף מאות אחוזים. היתרונות הללו גורמים למשקיעים רבים לבחור דווקא באפשרות זו של רכישת קרקע חקלאית להשקעה וליהנות מפוטנציאל רווח גדול בהשקעה כספית יחסית קטנה. א.ב מוראנו אשר עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים מכירים היטב את כל השיטות והדרכים לאתר קרקע חקלאית למכירה שעתידה לעבור את הליך הפשרתה ולהסב למשקיעים בה אחוזי תשואה תלת ספרתיים. אז רגע לפני שאתם ממהרים להתחיל בשלבי רכישת קרקע חקלאית להשקעה, חשוב שתכירו כמה מושגים בסיסיים. 

הדרך הסלולה לרכישה נכונה של קרקע חקלאית שעתידה לעבור את הליך הפשרתה בעתיד הקרוב

קרקע חקלאית היא קרקע שלא ניתן לעשות בה דבר מלבד צורכי חקלאות. כלומר, אם אתם חושבים שאתם רוכשים קרקע ומיד מתחילים לבנות עליה את בית חלומותיכם, קרקע חקלאית היא לא התשובה עבורכם. הסיבה המרכזית בגינה רכישת קרקע חקלאית להשקעה לא מצריכה מכם סכומי כסף גדולים במיוחד היא העובדה שהיא עדיין במצב מאוד גולמי כך שלא ניתן לבנות עליה דירות מגורים, בתים פרטיים או אזורי מסחר. משקיעים רבים שנוהרים לתחום ומחפשים אחר רכישת קרקע חקלאית להשקעה מצפים להחזיק בקרקע עד שהיא תעבור את כל שלבי ההפשרה. שלבי ההפשרה מאפשרים לשנות את ייעודה של הקרקע ולהפוך אותה מקרקע חקלאית שלא ניתן לעשות בה דבר מלבד צורכי חקלאות, לקרקע למכירה הכוללת זכויות בנייה של דירות מגורים, בניינים או אזורי מסחר. לאחר תום הליך ההפשרה, הקרקע החדשה בעלת זכויות בנייה שווה פי כמה וכמה משוויה טרם שלבי ההפשרה. הליך זה מאפשר למשקיעים רבים המעוניינים בתהליך רכישת קרקע חקלאית להשקעה ליהנות מהכפלת ואף שילוש כספם. 

גורם הסיכון בהשקעה – לא ניתן להתחייב על מועד ההפשרה! 

אם זה כל כך פשוט, למה לא כולם עושים את זה? אז ישנן שתי נקודות חשובות שחשוב שתכירו. ראשית, חשוב לדעת כי לא ניתן להתחייב על מועד הליך ההפשרה. ישנן קרקעות המופשרות לאחר שנים ואף עשרות השנים מרגע רכישתן על ידי המשקיע וישנן אף כאלה שלא מופשרות כלל. סיכון זה מצליח להבריח לא מעט משקיעים שאינם מכירים היטב את כל הדרכים והשיטות לאתר נכון קרקעות טובות להשקעה שצפויות לעבור הליך הפשרה בקרוב. שנית, חשוב לדעת שישנם לא מעט נתונים חשובים שאתם חייבים להכיר טרם בחירה ברכישת קרקע חקלאית להשקעה. א.ב מוראנו מכירים את כל הדרכים לאתר קרקע חקלאית למכירה שתניב למשקיעים בה את אחוזי התשואה המיוחלים תוך תקופת זמן קצרה. אספנו עבורכם כמה מהשיטות החשובות ביותר לבחינה ראשונית של כל קרקע חקלאית למכירה. 

תעודת הזהות של הקרקע – כך תדעו האם הקרקע מיועדת להפשרה או לא 

השלב הראשון בהליך בדיקות קרקע לחקלאות למטרות השקעה הוא היכרות עם תוכנית המתאר. תוכנית המתאר היא מעין תעודת זהות אליה אתם חייבים לגשת כבר בתחילת התעניינותכם בכל קרקע חקלאית למכירה. תוכנית המתאר תאפשר לכם להבין האם הקרקע מיועדת להפשרה או שמא תידרשו להמתין לה עוד שנים ארוכות. א.ב מוראנו מקפידים לבחור קרקעות חקלאיות למכירה המיועדות להפשרה בלבד. חשוב להדגיש כי ככל שהקרקע נמצאת במצב גולמי יותר, כלומר רחוקה יותר מתום הליך ההפשרה, כך המחיר שלה יהיה זול יותר. משקיעים רבים שלא מבינים בתחום בוחרים בהליך רכישת קרקע חקלאית להשקעה במחירים זולים במיוחד ובטוחים שהם מצאו מציאה של ממש, מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה. עלות קרקע חקלאית למכירה מספרת את הסיפור המלא אודות מצבה של הקרקע. אל לכם להתפתות להליך רכישת קרקע חקלאית להשקעה רק בגלל שהמחיר המבוקש עליה זול במיוחד, מחירה הזול מגלם בעיה עתידית כלשהי בהליך ההפשרה. א.ב מוראנו מקפידים לבחון לעומק את המחיר המבוקש על הקרקע ועורכים השוואות בין המחיר הממוצע בשוק לקרקעות דומות לבין המחיר המבוקש. מחיר זול משמעותית מהמחיר הממוצע חייב להדליק לכם נורה אדומה מהבהבת שתרחיק אתכם מהשלמת הליך רכישת קרקע חקלאית להשקעה. אז מהם הגורמים השכיחים ביותר שאכן פוגעים בהליך הפשרתה של הקרקע וגורמים להורדת מחירים? המה לכם המרכזיים ביותר. 

מיקום הקרקע והאפשרות שהיא מכילה חומרים רעילים ומסוכנים – הבדיקות שאסור לכם לפספס! 

הגורם הראשון שעתיד להוות לקרקע בעיה בהליך הפשרתה הוא מיקומה בסמוך לאתרים מיוחדים או ציבוריים. במהלך בדיקות קרקע לחקלאות חשוב לוודא שהקרקע לא ממוקמת בסמוך לבסיסים צבאיים, אתרים ציבוריים ונתיבי תחבורה ציבורית עתידיים. ניתן לבדוק זאת הן במפות והן על ידי הגעה פיזית לשטח. א.ב מוראנו מגיעים לבחון מקרוב כל קרקע חקלאית למכירה שהם מתעניינים בה. חשוב להדגיש כי ייתכן שהקרקעות הסמוכות לאתרים מיוחדים אלה אכן יעברו את הליך הפשרתן, אך אתם ממש לא רוצים להתחיל לקוות לכך לאחר שרכשתם את הקרקע. הגורם השני הוא חומרים מסוכנים ורעילים בחלקת האדמה המוצעת למכירה. כיום ישנן בדיקות סקר קרקע אשר כל מטרתן היא לוודא שהקרקעות אכן נקיות מחומרים מסוכנים. קרקעות שזוהו ככאלה המכילות חומרים מסוכנים יכולות להמתין להליך ההפשרה במשך עשרות שנים. רגע לפני שאתם יוצאים להליך החיפוש של רכישת קרקע חקלאית להשקעה, חשוב לדעת כי הקרקעות הסמוכות לקרקעות שכבר עברו את הליך ההפשרה, יקבלו קדימות ויופשרו ראשונות. הוועדה הממונה על הליך הפשרת קרקעות לא אוהבת להפשיר קרקעות שאינן סמוכות לקרקעות שכבר עברו את הליך ההפשרה בעבר במטרה למנוע מובלעות עירוניות. קרקעות שיופשרו ללא קרקעות מיושבות בכל צדדיהים יהפכו למעין מובלעה עירונית ולא מסודקת. לכן, חשוב לבחור נכון קרקעות שעברו את כל שלבי הבדיקות שצויינו מעלה וסמוכות לקרקעות אחרות שכבר השלימו את הליך הפשרתן. א.ב מוראנו עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומכירים את כל השיטות לאיתור מדוייק ומוצלח במיוחד של קרקעות חקלאיות למכירה שעתידות להסב למשקיעים בהם רווחים גדולים תוך זמן קצר. בחירה נכונה תאפשר לכם ליהנות מאחוזי תשואה תלת ספרתיים ללא צורך בהון עצמי גבוה במיוחד.

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...