Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רוצים לקנות שרשרת שם בזול? כך תוכלו לעשות זאת

רוצים לקנות שרשרת שם בזול? כך תוכלו לעשות זאת
קרדיט צילום :יח"צ

אתם רוצים לרכוש שרשרת שם אך חוששים בגלל העלות הכספית? קודם כל זה הזמן לספר לכם שאתם לא נמצאים לבד. לחשש שלכם מצטרפים עוד לא מעט אנשים שנמצאים באותה סירה כמוכם, אך מה שהם לא יודעים זה שהם כל יכולים לרכוש שרשרת עם זול בזול. אך בדיוק עושים זאת? זוהי שאלת השאלות, ואנו כאן על מנת לספק לכם את כל התשובות לשאלה. אז תעצרו את עצמכם מללכת לחנות התכשיטים, ותקראו את המאמר הבא שיכול להוזיל לכם את העסקה בעשרות אחוזים.

רוצים לקנות שרשרת שם בזול? כך תוכלו לעשות זאת
קרדיט צילום :יח"צ

שרשרת שם יכולה להיות מתנה מושלם ללא מעט סיטואציות, אך החשש מתג המחיר שיכול להיות גבוה ככל הנראה יגרום לכם לבחור אפשרות אחרת. אז מה תעשו אם נספר לכם כי כיום ניתן למצוא שרשרת עם חריטה במחיר זול בהרבה בהשוואה לשרשראות רגילות לחלוטין? אולי אתם תרימו גבה, אך אנו כאן לגלות לכם איך תוכלו לעשות זאת. אחרי שתקראו את המאמר הבא יהיו ברשותכם את כל הכלים על מנת לעשות את הצעד המשמעותי הבא – וזה כמובן ללכת לחנות התכשיטים על מנת לבצע את הרכישה עצמה.

הטיפים הללו יכולים לסייע לכם להוריד את העלות המשוערת בעשרות אחוזים, דבר שהייתם יכולים לחשוב עליו רק בדמיון שלכם. כל מה שנותר לכם לעשות זה רק להתרווח בכיסא, ולקרוא את כל הטיפים שעבדנו קשה על מנת להשיג לכם אותם – אז תיקחו את זה בחשבון.

תפנו ישירות אל היצרן

אחת מהאפשרויות הטובות ביותר שעומדות לרשותכם זה פשוט לפנות ישירות אל היצרן, כך שתוכלו לחסוך לעצמכם את עמלת התיווך שאותה היבואן גוזר. הבעיה המרכזית היא שברוב המקרים היצרנים מעדיפים לעבוד ישירות מול החנויות כי הן עושות הזמנות גדולות, אך כאשר מדובר על תכשיטים המצב שונה לחלוטין. תוכלו לפנות ליבואן על מנת להזמין שרשרת שם במחיר שאפילו לא חלמתם עליו, אז למה שלא תנסו?

הרי לא משנה באיזה כיוון תסתכלו על זה יש לכם כאן רק מה להרוויח. המשימה הקשה ביותר תהיה ליצור קשר עם היבואן, מיד לאחר מכן תוכלו לבצע את הרכישה במהירות וביעילות שאפילו תוכל להפתיע גם אתכם.

אל תתפזרו עם העיצוב של השרשרת

אתם צריכים להבין כי המחיר של השרשרת יקבע על פי האלמנטים השונים שאתם מוסיפים לה. בטח כאשר מדובר על שרשרת שם שאתם חופשיים לעצב אותה כמו שתמיד רציתם, וזה לפעמים יכול להיות עקב אכילס של העסקה כולה. לכן תנסו לברר מראש כמה אתם צריכים לשלם על כל אלמנט שאתם מוסיפים לשרשרת עצמה, כי אולי נדמה לכם כי הדברים יותר זולים ממה שהם בפועל. כך אתם אוטומטית תהיו כבר הרבה יותר חכמים, ותוכלו לפעול בצורה הנכונה ביותר – כפי שמצופה מכם כמובן.

תעשו לעצמכם רשימה של העלויות השונות, וכך תוכלו ביחד עם התקציב שעומד לרשותכם לבנות את השרשרת המושלמת בתקציב שלכם. תזכרו כי שרשרת עם שם היא מיוחד בפני עצמה עם הכיתוב שמתנוסס עליה, כך שתוכלו לוותר על מעט אלמנטים מיוחדים בכדי שתהיה לכם אפשרות לקבל את העסקה שתעמוד בדיוק בתקציב שלכם.

תבדקו עלויות אצל מספר חנויות בו זמנית

יכול להיות שיש לכם את חנות התכשיטים שאתם תמיד קונים בה, ובאופן טבעי אתם אוטומטית תרצו ללכת לבצע את הרכישה בחנות הזאת. אנו בהחלט יכולים להבין את הרצון הטבעי שלכם, אך אתם צריכים לזכור כי יכול להיות שישנן חנויות אחרות שיוכלו לספק לכם שרשרת שם במחיר טוב ומשתלם יותר. זה יכול להיות בגלל שהעלות של השרשרת בחנות השנייה יהיה זול יותר או אולי זה דווקא החריטה שתהיה יותר זולה – וכך אתם יכולים לחסוך לעצמכם מאות שקלים.

ככל שתהיו פחות מקובעים, כך תוכלו להרוויח יותר – חשוב מאוד שתזכרו את זה לאורך כל הדרך. לכל קנייה אתם צריכים להתייחס בפני עצמה, כך שאם היום אתם רוכשים תכשיט מסוים בחנות תכשיטים אחת זה לא אומר שגם את התכשיט הבא תהיו חייבים לרכוש מאותו מקום. תשתדלו לעשות את הבדיקות הפשוטות על מנת לקבל בכל רגע נתון את הצעת המחיר הזולה ביותר ואת המבצעים הטובים ביותר.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...