Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ריקי יעקבי וחיים יעקבי ממייסדי יעקבי יוניברסל 20 שנות בנייה ושגשוג

ריקי יעקבי וחיים יעקבי ממייסדי יעקבי יוניברסל 20 שנות בנייה ושגשוג
קרדיט : pixabay

בימינו עסקים חדשים מגיחים לעולמנו כמו פטריות בגשם. יחד עם זאת, לצערנו, רובם לא זוכים לאורך חיים ארוך למדי. לכן כאשר יש חברות ששומרות על צמיחה מתמדת וקיימות כבר יותר משני עשורים, אי אפשר שלא לתהות מהו סוד ההצלחה שלהם. ובכן, אחת מהחברות הללו היא "יעקבי יוניברסל" שכבר קיימת מעל ל-25 שנה. כמו כן, בעוד שנדל"ן נחשב לאחד התחומים היציבים בעולם, וגם אחד התחומים שניזוקו הכי פחות מאז פרוץ מגפת הקורונה שפגעה משמעותית בעסקים ובתחומים רבים, לא ניתן לשרוד בו אם לא יודעים "לספק את הסחורה". אז מהו בעצם הייחוד של חברת "יעקבי יוניברסל", ומהו הסוד של החברה שממשיכה לצמוח משנה לשנה בעשרים השנים האחרונות? התשובה לכך היא פשוטה, מקצועיות חסרת פשרות, חדשנות, והכי חשוב, אמינות ללא דופי.

הכירו את "יעקבי יוניברסל" החברה שרק ממשיכה לצמוח

Indikationer för användning sildenafil 100 mg tablett är erektil dysfunktion och prostataförstoring

עשרים שנות עשייה ופיתוח לא הולכות ברגל וזאת בהחלט מעיד על מקצועיות חסרת מעצורים, וניהול נכון של החברה. כמו כן, בימינו שיש לא מעט חברות נדל"ן והתחרות בשיאה, זה בהחלט מעניין להבין כיצד חברת היזמות והנדל"ן "יעקבי יוניברסל" ממשיכה להוביל ולצמוח. ובכן, אם תשאלו את הגב' ריקי יעקבי מנכ"לית החברה שהקימה את החברה בשנת 1994 עם חיים יעקבי, סוד ההצלחה שלהם טמון בכמה אלמנטים חשובים. קודם כל, זו היכולת הבלתי נלאית של החברה להתקדם עם הזמנים ולהתמיד בפיתוח פרויקטים חדשים. בנוסף לכך, זו המקצועיות והחדשנות שבתכנון הפרויקטים, כי בואו נודה בכך, הבנייה שלפני עשרים שנה היא אינה הבנייה של היום, הן מבחינת תשתית והן מבחינת עיצוב. לא פחות חשוב זו היכולת של חיים וריקי יעקבי לזהות אזורים בעלי פוטנציאל גבוה רגע לפני כולם. כמו כן, הייחוד של החברה הזו זה שהיא גם החברה היזמית וגם החברה הקבלנית, כך שהם אינם תלויים בביצועים של אחרים וזה מעניק להם שליטה מלאה באיכות ובתכנון של הבניה, וכמובן בביצוע. עממה, אם תשאלו את ריקי יעקבי, היא תגיד לכם שהדבר הכי חשוב שמלווה את החברה מאז הקמתה זה רמת האמינות הגבוהה והשקיפות שהם מציעים ללקוחותיהם. והאמת? אין ספק שזהו קריטריון חשוב ואולי אף החשוב ביותר.

קרדיט : pixabay

הפרויקטים של החברה

למרות שתוכלו למצוא ברזומה של "יעקבי יונברסל" אינספור פרויקטים מצליחים מהעשרים שנים האחרונות בהם הם כבר הספיקו לבנות מאות בתים ודירות בכל רחבי הארץ, ואלפי אלפי יחידות דיור למגזר הפרטי, כגון  דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז, בימינו החברה גם עובדת על פרויקטים של הקמת מרכזי תעשייה ומסחר במודיעין ובשוהם.  אין ספק שמדובר בחברה שכל הזמן מסתכלת כמה צעדים קדימה, ומקפידה על איכות וביצועים בכל פרויקט שהיא יוזמת, וזאת כנראה הסיבה שהיא תהיה כאן גם בעשרים השנים הבאות, והיד עוד נטויה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...