Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רעננה חוגגת 72 שנה למדינת ישראל!

רעננה חוגגת 72 שנה למדינת ישראל!

חגיגות יום העצמאות יתקיימו השנה בעיר במתכונת ייחודית, שתביא את שמחת החג לתושבי העיר ישירות לבתיהם באולפן שידור "לייב", ברכבי "עידודיות" ברחבי העיר, שירת מרפסות המונית ועוד

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "גם משבר הקורונה לא ימנע מאיתנו לחגוג את חגיגות ה- 72 למדינת ישראל במלוא ההנאה, ולאפשר לתושבים ליהנות ולשמוח בתקופה מורכבת זו. נערכנו במלוא האמצעים העומדים לרשותנו, המשלבים הן אלמנטים מקוונים וירטואלים, והן רכבים ניידים ואמנים שיסתובבו ברחבי העיר, והשקענו את מירב החשיבה על מנת להעניק לתושבי העיר תחושת חג מהנה. אני מאחל לתושבי העיר חג שמח וחגיגות מהנות, שיתקיימו באווירה מאחדת, קהילתית ומקרבת, תוך הקפדה על ההנחיות ושמירה על בריאות התושבים."

רעננה חוגגת 72 שנה למדינת ישראל!

יום העצמאות יצוין ברעננה גם תחת מגבלות נגיף הקורונה, בהובלת אגף התרבות. "עידודית" העירייה, רכב העירייה החגיגי שהושק בחגיגות יום ההולדת לרעננה והמשיך לשמח את התושבים לאורך משבר הקורונה, יפעל לאורך החג!

5 "עידודיות" יסתובבו ברחבי העיר בערב יום העצמאות, 28.4.20 החל מהשעה 20:15 ועד 22:30 כשהן מצוידות במערכת הגברה,  מופעי אורות, ודי. ג'י עם מוסיקה מלהיבה, ויעבירו לתושבי העיר את שמחת החג היישר למרפסות בתיהם.

בנוסף, יוזמנו תושבי העיר לתפילה חגיגית שתשודר בליל יום העצמאות, בשידור חי בפייסבוק העירוני, בשעה 19:30, עם החזן שלמה סלצקי, בליווי מקהלת "ישיש".

השנה, לנוכח המשבר הכלכלי עמו מתמודד כלל המשק, לא יתקיימו בעיר מופעי זיקוקי דינור, בהחלטת ראש העיר, ומתוך רצון להפנות את הכספים לאפיקים חיוניים בימים אלו ולסיוע לאוכלוסיות נזקקות.

עוד באירועי החג המרכזיים, אולפן שידור 'לייב' מגג בית יד לבנים בעיר. את השידור יוביל הסטנדאפיסט והאמן ניקי גולדשטיין, אשר ישדר את ברכות התושבים ברכות למשפחות, חברים לעיר ולמדינה, יארח אומנים שיעבירו את אווירת החג במסיבה מקוונת  לבתי התושבים ויפתיע בשידור תושבים רעננים.

קליפ ייחודי בביצוע בני הנוער ליאם פיטוסי, אביגיל ולמן, ולוריאל טויזר, יפתח את המשדר. בני הנוער, אשר נבחרו לפני משבר הקורונה להופיע על במת יום העצמאות, הכינו קליפ מצולם, עקב המצב, והוא ישודר במסגרת האולפן הפתוח.

בני הנוער בעיר, ייהנו מבמה וירטואלית שתגיע אליהם עד לביתם בערב יום העצמאות החל מחצות הליל. במרכז הבמה, לייב של גיא הוכמן ואפשרות לשיחה עימו. פרטים נוספים באינסטגרם נוער רעננה.

במקביל, צפויים תושבי העיר ליטול חלק בשירת המונים ארצית – בה יצאו כלל התושבים למרפסות עם פנסים וישירו את השיר "לחיי העם הזה"

ביום העצמאות, 29.4.20, בהובלת מנהל קהילה, תתקיים בעיר בשעות הבוקר תפילת הלל חגיגית עם הזמר והחזן יצחק מאיר, בליוי נגנים, אשר תשודר לתושבי העיר בשידור חי ברשתות החברתיות.

עוד במהלך היום,  תתקיים פעילות "שירת מרפסות" חגיגית, שתעודד את תושבי העיר להשתתף בשירה משותפת ממרפסות בתיהם, עם מיטב שירי ארץ ישראל, ומופע הרכב תזמורת סימפונט רעננה "סימפונט על גלגלים" בניצוחו של דודי זבה ובהשתתפות הזמר טל סונדק.

עוד כתבות שיעניינו אותך
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
מאבק המשטרה במסיבות הטבע הפיראטיות נמשכת
שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פיזרו מאות צעירים ממסיבת טבע...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
בתערוכת התיירות הבינלאומית: הרצליה יוצאת בקמפיין חדש וקוראת לנו לבוא לגלות את האוצר שלה
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר בתל אביב, מציינת...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...