Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רעננה מבססת מעמדה כבירת ההייטק של השרון: הונחה אבן פינה ל-Infinity Park

רעננה מבססת מעמדה כבירת ההייטק של השרון:  הונחה אבן פינה ל-Infinity Park
צילום- ינאי רובחה

פארק הייטק של 350,000 מ"ר ייבנה במהלך השנים הקרובות;

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "אזורי התעשייה ברעננה ממשיכים בתנופת ההתחדשות והפיתוח"

אינפיניטי השקה
צילום- ינאי רובחה

החברות ריט 1 וס.ע.ן זהב קיימו היום (א') טקס חגיגי לרגל ההכרזה הרשמית על בניית פארק ההייטק Infinity Park. האירוע נערך בנוכחות ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, יזמי הפרויקט, מנכ"ל ריט 1 שמואל סייד ומנכ"ל ס.ע.ן זהב, מאיר נגה וכן בכירים נוספים מענף הנדל"ן והמגזר העסקי.

במהלך האירוע שהתקיים בהנחיית אמן החושים נמרוד הראל, הונחה אבן הפינה למגדל ההייטק הגבוה בשרון שיהיה חלק ממבני הפארק ועבודות החפירה והדיפון לקראת בנייתו הולכות ונשלמות כבר בימים אלה.  כמו כן, הבניינים הקיימים בפארק יעברו במהלך השנים הקרובות שיפוץ ושדרוג ובמקביל ייבנו עשרות אלפי מ"ר של משרדים בהשקעה כוללת של 2 מיליארד שקל. במסגרת האירוע הכריזו היזמים על חוזה משמעותי ראשון שנחתם עם רשת מתחמי העבודה הבינלאומית מינדספייס.

בתחילת חודש יוני הכריזו ריט 1 וס.ע.ן זהב על הקמת Infinity Park, פארק הייטק שישתרע על פני 55 דונם שיכילו כ-350,000 מ"ר של משרדים ובנייתו מורכבת ממספר שלבים: בשלב הראשון יוקם מגדל אייקוני בארכיטקטורה חדשנית אשר יהוה המגדל הראשון מסוגו בשרון, מגדל המשרדים המתוכנן יהיה בן 30 קומות והוא יכלול סה"כ כ-58,000 מ"ר (בכל קומה ייבנו 1900–2100 מ"ר). המגדל מתוכנן על ידי משרד האדריכלים הגדול בישראל, יסקי-מור-סיון שנתן את הדגש על סביבת עבודה, חדשנית, מתקדמת אורבנית ונוחה. במקביל יבנו בפארק כ-10,000 מ"ר נוספים הכוללים מסחר, פנאי ובילוי. השלב הזה צפוי להסתיים בסוף שנת 2022 עם מעבר אמדוקס, המאכלסת את עיקר המתחם הקיים בפארק לקמפוס החדש אותו היא בונה. החלק השני של הפארק שמשמש כיום כקמפוס אמדוקס ישופץ ויהפוך ל- Infinity Campus  מורכב מ-4 בניינים, בני 10 קומות, שכל אחד מהם יכלול שטח של 10,000. ובנייןInfinity Plaza , ובו קומות גדולות ומרווחות שיועדו בעיקר לחברות גדולות ובוגרות. הבניין יכלול 50,000 מ"ר של מרחבי עבודה. במתחם Infinity Park מתוכננים גם מלון עסקים, חדר כושר, מרכז כנסים ומיני אמפי תיאטרון. את הפארק תחצה שדרה אורבנית ירוקה ותוססת, העתידה להפוך ללב הפועם שלו ובו יקומו מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל ועסקים שיציעו שירותים נלווים לרווחת הדיירים. כמו כן, יכלול הפארק גם 6 דונם של שטחים ירוקים בעיצובו של אדריכל הנוף הבריטי,John Hyland, ממשרד האדריכלים Hyland Edgar Driver, החתום על מבחר פרויקטים מרהיבים בעולם.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה אמר במהלך הארוע: "נבחרתי לפני כחצי שנה בלבד לכהונת ראש העיר וכבר יכול לומר כי גלגלי שיניים בתוך המערך העירוני ובאגף ההנדסה, שהיוו חסמים ובירוקרטיה מיותרת ומסורבלת, החלו לצבור תאוצה עם מינימום חריקות. אזורי התעשייה ברעננה ממשיכים בתנופת ההתחדשות והפיתוח. מהפכת התחבורה בעיר עם פתיחתן של שתי תחנות רכבת, תשתיות מתקדמות ומערכת של כבישים עוקפים, המאפשרים גישה ישירה ונוחה למתחם החדש, יוצרת נגישות גבוהה לעסקים ולעובדים. אני מברך את היזמים על בחירתם ברעננה. מדובר בפרויקט עתיר השקעה ואני סמוך ובטוח שהוא חלק מתנופת הפיתוח שיעבור האיזור כולו בשנים הקרובות".

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1 אמר: "Infinity Park , הופך להיות הפארק המונגש ביותר תחבורתית לעובדים. חיבורו לארבעת צירי תחבורה ראשיים, כביש 6, כביש 531 והכבישים 4 איילון ו-2, לצד תחנת רכבת המצויה בטבורו של הפארק ותחנה מרכזית של אוטובוסים, הופכת אותו לאטרקטיבי ביותר בארץ. אנחנו מתכננים את הפארק הזה כבר תקופה ארוכה ובתהליכי התכנון היה לנו חשוב להתחבר לשטח ולצרכים של העובדים והחברות ואני שמח שמצאנו לצרכים האלה מענה. מצאנו שאחד האתגרים של חברות הייטק הוא האילוץ לנדוד מאזור תעסוקה אחד לאחר בגלל הצורך בשטח משרדים גדול משמעותית עם הצמיחה במספר העובדים. נתנו לבעיה הזאת מענה כזה שבמסגרתו החברה יכולה לצמוח ולהישאר באותו מתחם. לכן, אנחנו מקימים פארק שיצמח עם החברות ויאפשר להם הרבה יותר גמישות בהתאם לשינויים העתידיים".

מאיר נגה, מנכ"ל ס.ע.ן זהב: "אחד הדברים החשובים לחברות הייטק הוא להיות חלק מאקוסיסטם טכנולוגי גדול, חברות לא רוצות להרגיש שהן פועלות ממשרדים מבודדים. מהסיבה הזאת בחרנו להקים פארק שיעניק יתרונות ואת החוויה של אקוסיסטם גדול. העיקרון הנוסף והחשוב לא פחות הוא הנגישות התחבורתית הגבוהה. השוכרות שלנו הן החברות ומי שמשלמות את דמי השכירות, אבל בפועל הצרכנים שנמצאים בחדרי ועמדות העבודה הם העובדים ואנחנו רואים גם אותם כלקוחות לכל דבר. חשוב לנו לתת להם אזורי עבודה מעולים וחשוב לנו מאוד שהם לא יבלו שעות ארוכות בפקקים בדרך לעבודה. לכן יצרנו חיבור חשוב לכל עורקי התחבורה החשובים כולל רכבת מהירה, כבישי אורך ורוחב, כל זאת כדי להקל את ההגעה אל הפארק ובחזרה הביתה. בפארק שמנו דגש גבוה מאוד על נגישות ומי שיגיעו לעבוד בו ירוויחו מכך".

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
מאבק המשטרה במסיבות הטבע הפיראטיות נמשכת
שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פיזרו מאות צעירים ממסיבת טבע...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...