Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיווק באמצעות סרטונים – היום אי אפשר בלי!

שיווק באמצעות סרטונים – היום אי אפשר בלי!
מקור pixbay

עסקים זקוקים לאסטרטגיית שיווק בוידאו באמצעות סרטי תדמית וסרטי מוצר – הרעיון הזה לא חדש אבל אפשר להגיד שזה כדור שלג שעוד ממשיך להתגלגל.
אז מה חדש? ולמה סרט תדמית לעסק רלוונטי יותר מתמיד?

שיווק באמצעות סרטונים - היום אי אפשר בלי!
מקור pixbay

סרטון תדמית הוא כרטיס ביקור מודרני

לפני מספר שנים סרטונים היו חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל מותג , אבל היום סרטון הפך להיות מרכז התמונה, בכל דף נחיתה ובכל פלטפורמה חברתית אחרת. סרטוני תדמית ומוצר שולטים בשווקים היום! בדרכם שלם הם פונים אל הלקוחות ומפעילים כמה חושים במקביל ומצליחים למשוך את תשומת הלב יותר ממיילים, תמונות וטקסט כתוב. היום הלקוחות דורשים לראות סרט תדמית שיסביר להם במה מדובר. אז אם אין לכם כזה סביר להניח שאתם נגררים מאחור.

סרטי תדמית יקדמו את האתר שלכם באופן אורגני

סרטונים הם מעבר לאמצעי בידור ומיתוג. סרט תדמית בעמודי הנחיתה באתר שלכם מסוגל להגדיל את שיעורי ההמרות ביותר מ- 80%, כן שמעתם נכון. כמובן שגוגל מודעת למה שאנחנו מספרים לכם כבר מזמן ואל תשכחו שיוטיוב שייכת לגוגל והיא מתוגמלת מזה שיש לכם הפנייה מהאתר. לקוחות שנכנסים אליכם לאתר מעבירים יותר זמן בצפייה ובכך נשארים יותר זמן כולל באתר שלכם, גם את זה גוגל רואה ומתגמלת.

סרטונים יעבדו טוב אפילו במיילים

עצם האזכור של המילה "סרטון" בשורת הנושא בדוא"ל שלך מגדיל את שיעורי הפתיחה באופן דרמטי – סרטון מעביר את המסר בצורה הטובה ביותר, טקסט ארוך גם אם הוא אכותי ורלוונטי עלול לעייף אפילו לקוח פוטנציאלי שעסוק בטרדות היום, לאומת זאת סרטון שעשוי טוב יכול לתפוס אותכם תוך מספר שניות ולגרום לכם להשאר עד הסוף.

אין ספק שסרטון עוזר לכם להחליט האם המוצר שווה קניה או לא

סרטון תדמית או מוצר מעביר אלינו הכי הרבה מידע מדוייק בהכי פחות מאמץ. הוא מאפשר לך לראות בעיניים מה אתה הולך לקנות, ממי אתה הולך לקנות ולמה כדאי או לא לקנות או להמליץ. סרטון טוב באמת גם עונה על כל השאלות שקופצות בראש בזמן שאתה רואה את הסרטון.
אכן סרטונים שינו את הדרך שבה עסקים מוכרים וצרכנים קונים. זה גם חולל מהפכה בדרך שבא אנשי מכירות מתחברים עם לקוחות פוטנציאליים וממירים אותם . גם לאחר הקניה צוותי השירות משתמשים בסרטונים בכדי להסביר איך  משתמשים במוצר או לסייע ולתמוך בנושאים רלוונטים ואף סתם כדי לשמח ולשמור את הלקוחות מרוצים.  בקיצור סרטוני תדמית ומוצר מצוינים בכל מקום שרק תשים אותם.

אז איך עושים סרטי תדמית בימינו?

יש אין סוף דרכים להפיק סרטון תדמית היום: זה מתחיל בסרטון שצולם בפלאפון האישי שלכם שיכול לעשות עבודה מצויינת אם יש ראש יצירתי מאחורי העדשה. יש תוכנות ואתרים שמרכיבים לך סרטונים מבנק של קטעים ואתם רק מוסיפים תוכן ומילים. ויש חברות מקצועיות כמו סימנים הפקות שמשתמשות במצלמות מהשורה הראשונה ומפיקים סרט במיוחד בשביל העסקים שלכם ללא גבולות ומעצורים. בבלוג שלהם תוכלו למצוא עצות מקצועיות על הפקת סרטי תדמית מראיה שיווקית.

מה הכי מתאים לכם? זה תלוי בתקציב ותדמית שאתם רוצים להציג.

בכל מקרה אל תבזבזו זמן וגשו להפיק לכם סרטון

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...