Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיווק ביוטיוב – ככה משווקים היום

שיווק ביוטיוב – ככה משווקים היום
קרדיט: freepik

הידעתם? כמעט בכל דקה עולים ליוטיוב לערך 500 שעות של סרטונים, בעוד מספר היוזרים הוא על כשלושים מליון בכל יום. כמו כן, מספר המשתמשים ביוטיוב בחודש הוא כשני מיליארד יוזרים. לא אחת דובר על כך שכאשר אנחנו מדברים על שיווק ביוטיוב זהו למעשה צעד שיווקי שיגדיל את החשיפה שלכם באופן משמעותי. וכמו בכל פלטפורמת שיווק, גם פרסום ביוטיוב נחלק לשתי סיטואציות. סרטון של עד חצי דקה, וסרטון של יותר מחצי דקה. והאמינו או לא, אבל בעבר לפרסם ביוטיוב אפילו הכניס לכם כסף, לא רק גרם לכם להוציא כסף עבור פרסום ממומן. כך שלמעשה, שיווק באופן הזה יכול בהחלט להגדיל את רמות החשיפה שלכם ולהגדיל את הרווחים.

קרדיט: freepik

שיווק ביוטיוב – איך זה עובד?

כפי שציינו מעלה, פרסום ביוטיוב נחלק לשני חלקים. סרטון קצר של כמעט חצי דקה, המאפשר לכם לדלג עליו. וסרטון שאורכו קצת יותר מחצי דקה, ולא מאפשר לכם לדלג עליו.

שיווק ביוטיוב מאפשר לכם להעלות את רמת החשיפה שלכם על ידי היוטיוב. וגם, מסייע לכם להרוויח יותר כסף. כך תוכלו לגרום לערוץ היוטיוב שלכם להפוך לערוץ רווחי:

  • השקעה – השקיעו בערוץ שלכם על מנת שיהיה ראוי לקידום. ציוד לצילום והקלטה איכותי ללא רעשי רקע. תאורה מתאימה, וציוד שיגרום לכם להפיק סרטונים איכותיים יגרום לצופים שלכם להישאר יותר זמן ולא לנטוש באמצע.
  • פרסום קבוע – לפרסום בשעות קבועות וברצף יש הוכחות רבות לכך שהוא מביא צופים. ולא רק קבועים, אלא גם חדשים. פרסום ביוטיוב באופן קבוע יגרום לצופים שלכם לפתח ציפייה לסרטון הבא ולא לנטוש את הערוץ.
  • נישות – שיווק ביוטיוב המתמקד בנישה מסוימת עובד טוב יותר. מדובר בנישות שמעניקות תוכן שיש בו תחרות מועטה. בחרו נישה או נישות שתוכלו לפתח אותן עם הזמן.
  • פילוח נכון – בצעו פילוח נכון לקהל שלכם. כשאתם מבצעים פרסום ביוטיוב אתם גם יכולים לראות אופציות לפילוח ובחינת הערוץ, כדי להכיר את קהל היעד שלכם.
  • קידום – קדמו את הערוץ שלכם ממש כמו שאתם מקדמים את האתר שלכם, הוא אתר לכל דבר. עשו זאת החל מקידום ממומן, ועד לקישורים ושיתופים ברשתות החברתיות.

שיווק ביוטיוב – למה זה מתאים לכם?

יוטיוב כיום זמינה לצפייה בכל מכשיר דיגיטלי כמעט בין אם טאבלט, טלפון נייד, מחשבים נייחים ומחשבים ניידים. כך שכל מפרסם מקבל את קהל היעד שלו בכל מיני אופציות.

כמעט כולם כיום צופים ביוטיוב במגוון של ערוצים, ובכל העולם. יוטיוב כמנוע חיפוש עבור סרטונים מאפשר גם שיתופים בכל הפלטפורמות והרשתית החברתיות ובכך גם חושף לקהל יעד אקטיבי ופאסיבי.

כך שאם אתם מפרסמים ביוטיוב, לא משנה איזה מוצר, רוב הסיכויים שטווח הגילאים של קהל היעד שלכם נמצא אי שם באחד מערוצי הצפייה הדיגיטליים בין אם רשתות חברתיות, טאבלט, טלפון נייד, טלויזיה חכמה או מחשב נייח או נייד.

היתרון הגדול הקיים כאשר מבצעים שיווק ביוטיוב מגיעים לרוב קהלי היעד. יחד עם facemarketing תוכלו לעשות זאת בצורה מקצועית, ולתת לידיים אחראיות וידע מקצועי לעשות את מה שצריך, בזמן שאתם תוכלו להתמקד בניהול העסק.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...