Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיווק בעזרת תוכן

שיווק בעזרת תוכן
קרדיט: Pixabay

שיווק באמצעות תוכן מהווה כיום את דרך השיווק החכמה והיעילה ביותר לצורך מימוש מטרות שוות כגון: הגדלת מעגל לקוחות, הרחבת בסיס לקוחות קיימים, הגדלת מכירות ועוד. ניתן  להגדיר שיווק באמצעות תוכן בדרכים רבות כאשר ההגדרה המדויקת ביותר היא: יצירת תכנים איכותיים הרלוונטיים בכדי למשוך את תשומת ליבו של קהל יעיד ספציפי ולסייע לו בפתרון בעיות ומילוי צרכים. ניתן לומר כי שיווק באמצעות תוכן נועד לאספקת מידע ללקוחות לאורך זמן על מנת לייצור איתם מערכת יחסים של קרבה ואמון.

היתרונות של שיווק באמצעות תוכן

ידוע כיום כי שיווק איכותי באינטרנט מתחיל מתוכן איכותי. במידה ומעוניינים ליצור מפגש ראשוני איכותי עם לקוח פוטנציאלי, אין ספק שצריך להשתמש בתוכן איכותי ומסקרן, אשר ימשוך את הלקוח לקרוא אותו ומכאן הסיכוי להפוך אותו ללקוח קבוע של העסק יהיה גבוה באופן יחסי.

שיטת השיווק בתוכן נחשבת לשיטה חכמה ויעילה מאוד משום שהיא משיגה את מטרותיה בצורה נעימה שאיננה מפריעה אלא מקדמת. המפרסם בעצם מעביר רעיונות ומסרים ללקוחות פוטנציאלים מבלי לעורר אצלם התנגדות רגשית כלשהי, אלא ממקום  של הענקת מידע שימושי שהם מחפשים ומעוניינים בו. אצל לא מעט אנשים תוכן איכותי גורם לגיבוש דעה חיובית על מותג.

לשיווק באמצעות תוכן יש לא מעט יתרונות. הוא יכול ליצור חשיפה של המותג והפעילות של העסק למשתמשים חדשים וכן לשמר את המודעות בקרב לקוחות קיימים, הוא יכול לגייס לידים על ידי הנעה עדינה לפעולה, הוא יכול לגרום ללקוח לבחור לרכוש באתר סחר מקוון לאחר שקיבל מידע אודות מוצר או שירות ועוד.

קרדיט: Pixabay

כיצד משווקים באמצעות תוכן?

כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לשווק באמצעות תוכן באינטרנט, כך לדוגמא:

חשוב מאוד לשלב מאמרי תוכן איכותיים המעניקים ערך לגולש בתוך אתר האינטרנט שלכם. המאמרים חייבים להיות כתובים בצורה מעניינת וכדאי שהם יכילו  גם מילות מפתח ספציפיות שבוצע עליהן חקר מילות מפתח, דבר שיתרום לקידום האתר באופן אורגני בגוגל במקביל להענקת ערך לגולשים שמגיעים לאתר.

ניתן לכתוב מאמרי אורח לאתרים אחרים שרוצים בכך. מאמרי אורח איכותיים הנוגעים לתחום שבו  אתם עוסקים, ללא ספק יכולים לגרום ללקוחות שנכנסים לאתר שבו כתבתם מאמר אורח, להגיע גם לאתר שלכם בסופו של דבר וזאת כמובן אם המאמר היה מספיק מעניין, איכותי ובעל ערך עבור הגולשים. עליכם לחדש להם דברים שלא ידעו ולתת להם את ההרגשה שאתם מבינים בתחום שלכם.

הרשתות החברתיות מהוות כיום פלטפורמה חזקה מאוד עבור שיווק עסקים. ניתן כיום ליצור קשר ישיר עם לקוחות פוטציאלים ברשתות החברתיות. כדאי מאוד לפתוח דף עסקי ברשתות החברתיות ולהעלות בו תוכן איכותי, פוסטים שמעניקים ערך לגולשים. מכיוון שמדובר על רשת שכל עניינה הוא החברתיות והשיתוף, כדאי שהפוסטים יובילו את כל מי שקורה אותם גם להגיב כגון: פוסטים עם שאלות, פוסטים שמבקשים תגובה, פוסטים שקוראים לגולשים לשאול שאלות שמעניינות אותם, כאשר אתם תעניקו את המענה עליהם ועוד.

פרסום כתבות בטאבולה או אאוטבריין אשר מהוות שתי פלטפורמות מתחרות מאפשר לכם בעצם לפרסם כתבות  תוכן באתרים גדולים ולהגיע לקהל ממוקד במיוחד. כך בעצם תהיה לכם אפשרות לחזק את התנועה לאתר שלכם ולהגביר את החשיפה לתוכן של המותג. טאבולה ואאוטבריין מציעות למשווקים לפרסם את התוכן לפי פילטור מתקדם של אתרים ובעצם לחדור לאתרים מרכזיים ללא הצורך המייגע של תיאום העלאת מאמר, בדיקת מחירים ועוד.

ניתן גם לפרסם כתבות באתרי חדשות. כיום אין כמעט אתר חדשות שלא מנצל את איכות הדומיין  שלו בכדי למכור ספוטים לכתבות ממומנות. הכתבות לרוב יהיו מצויות באתר החדשות במדור מיוחד בשם תוכן מקודם או מומלצים.

 

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...