Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיעורי גיוס מרשימים ברעננה!

שיעורי גיוס מרשימים ברעננה!

התיכונים ברעננה רושמים שיעורי גיוס גבוהים ביחס לממוצע הארצי.

נתון מרשים נוסף הוא שיעור המתגייסים לשירות קרבי שעומד על 55.7% לעומת ממוצע הארצי של 47.2%

נתוני הגיוס של צה"ל הוצגו על ידי נציגי היחידה להכנה לצה"ל באגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון, בפני ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא ובכירי העירייה

שיעורי גיוס מרשימים ברעננה!

מנתונים שהתקבלו מצה"ל עולה כי ברעננה שיעורי גיוס מרשימים לעומת הממוצע הארצי; שיעור גיוס הגברים בעיר (ילדי 1998) עומד על 79.3% לעומת ממוצע ארצי של 71.9% ולנשים שיעור גיוס של 68.8% לעומת שיעור ארצי של 58.1%.

בתיכון מטרווסט נרשמו שיעורי גיוס גבוהים של 98% בקרב גברים ו- 94.5% בקרב נשים, בתיכון אביב אחוזי הגיוס בקרב נשים עומד על 98% נשים ו- 94% לגברים, באמ"ית כפר בתיה נרשמו נתוני גיוס של 96.6%, מתוכם 70.8% מתגייסים לשירות קרבי ו- 18.4% יוצאים לקצונה.

גם בתיכון אוסטרובסקי נרשמו שיעורי גיוס גבוהים לנשים של 95% ושיעור גיוס לגברים שעומד על 94.2% מתוכם 13.9% יוצאים לקצונה. בישיבת בני עקיבא נרשם שיעור גיוס של 91% , מתוכם 66.7% מתגייסים לשירות קרבי. בקרב בנות תיכון אמ"ית רננים ניתן לראות כי 15.4% יוצאות לקצונה ו-10% מהבנות מתנדבות לשירות קרבי.

נתון מרשים נוסף מראה כי 55.7% אחוז מצעירי העיר מתגייסים לשירות קרבי לעומת הממוצע הארצי שעומד על 47.2%. גם נתוני הקצונה מראים שיעורים גבוהים לרעננה עם 13.9% שיעור קצונה לגברים לעומת 8.3% ארצי, ובקרב הנשים 9.5% לעומת ממוצע של 7.4% בארצי.

נתונים גבוהים נוספים נרשמו בקרב היוצאים לשנת שירות ומכינות קדם צבאיות שעומדים על שיעור של 11.7%, שהוא מעל הממוצע הארצי שעומד על 6.8%.

הנתונים המרשימים הוצגו לפני מספר ימים בפני ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא ובכירי העירייה, על ידי אורטל בן נעים מהיחידה להכנה לצה"ל באגף ביטחוני-חברתי במשרד הביטחון, בפורום רחב שכלל את מנהלת מנהל חברה ונוער, מחוז מרכז של משרד החינוך, גב' ויקי ניצן, מפקחים, מנהלי בתי ספר ורכזי הכנה לצה"ל במחלקת נוער וצעירים.

במסגרת המפגש הציגה היחידה להכנה לצה"ל בעיריית רעננה את כלל תכנית ההכנה לצה"ל ברשות, אשר מקיפה את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי וכוללת מערך שלם של פעולות הסברה הכוונה וייעוץ בתחום, לרבות כנסים לחשיפת הידע ועידוד ליציאה למכינות קדם צבאיות ושנת שירות, ייעוץ והכוונה לעולים חדשים, פעילויות בשעות הפנאי בנושא מנהיגות, תרומה חברתית, ערבי הורים ועוד;  וכן מגוון רחב של פעילויות בנגיעה ישירה לבני הנוער והוריהם המתקיימות במערכת החינוך בעיר בשיתוף משרד החינוך וצה"ל.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, בירך על הנתונים המרשימים ועל אחוזי הגיוס הגבוהים של בנות ובני רעננה והדגיש את שיתוף הפעולה המתהדק בין העירייה לבין נציגות צה"ל: "השירות בצה"ל מוגדר חובה, אבל זו גם זכות עבור כל צעיר שעשה שירות משמעותי ומיטבי. מבחינתי, היעד העירוני הוא שכל חייל יסיים שירות צבאי מלא. לשירות בצה"ל ישנה חשיבות עליונה ביצירת החיבור של בנינו ובנותינו הצעירים לישראליות, לעם ולמדינה. אני אישית אעמוד בקשר עם נציגי הצבא, בעיקר עם אגף כוח אדם, כדי לייצר ערוץ קשר עם העירייה שיסייע במתן פתרונות לבעיות ומצוקות לחיילי העיר בעת שירותם הצבאי".

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
מאבק המשטרה במסיבות הטבע הפיראטיות נמשכת
שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פיזרו מאות צעירים ממסיבת טבע...
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...