Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שירותי דוגווקינג באזור השרון

שירותי דוגווקינג באזור השרון

גרים באזור השרון ומחפשים דוגווקר מקצועי ואמין? האם ידעתם כי במחיר שווה לכל כיס גם אתם יכולים לדאוג לשירות הוצאת כלבים עבור חיית המחמד שלכם בזמן שאתם בעבודה, בטיול או בחופשה? ובכן, שירותי דוגווקינג מיועדים לכל בעלי הכלבים, זהו שירות נפוץ ופופולרי בארצות הברית ובמדינות רבות נוספות ברחבי העולם.

שירותי דוגווקינג באזור השרון

מה זה שירות דוגווקינג ולמי הוא מתאים?

דוגווקר הוא אדם בוגר ואחראי, בעל ניסיון רב בעבודה עם כלבים, המציע שירות הוצאת כלבים בזמן היעדרותכם מהבית, או כאשר אינכם יכולים להוציא את כלבכם לטיולים ממושכים. כבעלי כלבים לבטח אתם יודעים כי הכלב זקוק לתשומת לב, לאוכל טרי, למים נקיים, לחיבוקים ולליטופים. בנוסף, מומלץ להוציא את הכלב לפחות לשלושה טיולים ארוכים מדי יום, כאשר כל טיול צריך להימשך לפחות עשרים עד שלושים דקות.

במציאות החיים המורכבת שלנו, קשה להוציא את הכלב לשלושה טיולים ממושכים כל יום, במיוחד כאשר עובדים שעות ארוכות, לומדים באוניברסיטה או במכללה או עסוקים בדברים אחרים. הפתרון הוא להזמין שירות מדוגווקר באזור השרון, בהנחה כמובן שאתם גרים באחד היישובים בשרון, יש שירות גם באזורים אחרים בארץ.

לכן, שירות דוגווקר באזור השרון מתאים לרבים – לזוגות צעירים, למבוגרים, לרווקים/ות, למשפחות ולבני גיל הזהב. אם אינכם יכולים להוציא את הכלב או שאתם עומדים להיעדר מהבית יום שלם או אפילו מספר ימים, נניח בגלל טיול, חופשה, נסיעה לחו"ל או מילואים, תוכלו להזמין דווגווקר מקצועי והוא יגיע לביתכם כדי להוציא את הכלב לטיולים ארוכים.

מחיר שווה לכל כיס

בשנים האחרונות החל השירות להוצאת כלבים להיות פופולרי גם בישראל, אם בעבר בעלי הכלבים נאלצו למצוא פתרונות יצירתיים כדי לדאוג לכלבם האהוב, כיום בקליק מהיר מזמינים שירות דוגווקינג והכלב זוכה לטיול ממושך של לפחות חצי שעה, אפשר לבחור שירות לטיולים ממושכים יותר.

עלות השירות של דוגווקר באזור השרון לטיול האורך כעשרים דקות הוא 30 ₪ בלבד, בשעות היום. ישנה תוספת סמלית למחיר אם בוחרים שירות אחרי השעה 18:00 או במידה וזקוקים לשירות הוצאת כלבים לפני השעה 10:00 בבוקר. כמו כן, התעריף מתייקר כאשר מזמינים שירות דוגווקינג לכלב בחגים, בסופי שבוע או במידה ואתם מגדלים שני כלבים או יותר.

כמו כן, ניתן להזמין שירות על בסיס חד פעמי או קבוע להוצאת הכלב לטיולים ארוכים יותר של שלושים או ארבעים דקות. המחיר לטיול של שלושים דקות הוא בממוצע 35 ש"ח והמחיר לטיול של ארבעים דקות הוא 40 ₪.

פתרון זמין, נוח ומשתלם

רבים מתושבי השרון עובדים באזור המרכז, עליהם לצאת מוקדם בבוקר בגלל עומסי התנועה הכבדים וכדי להגיע בזמן לעבודתם. מי שעובד עד אחה"צ או הערב אינו יכול להזניח את כלבו האהוב, ועליו לדאוג להוצאת הכלב בשעות הצהריים. כמו כן, ישנם מקרים בחיים בהם מתקשים להוציא את הכלב, לדוגמה בגלל עומס מבחנים באקדמיה, מחלה, פציעה וכדומה. הפתרון לכך הוא להזמין שירות דוגווקר לפי אזור המגורים, ובמחיר שווה לכל כיס הכלב זוכה לטיול ממושך ואתם דואגים לו ומטפלים בו כיאות.

כדאי לדעת כי דוגווקר לרוב מוציא מספר כלבים יחד, ניתן להשאיר לו מפתח ולסמוך עליו, כל עוד מזמינים את השירות באפליקציה מוכרת המנוהלת על ידי חברת מקצועית ואמינה. זהו פתרון נוח לכל בעלי הכלבים, הדוגווקר יכול לקחת את חיית המחמד שלכם לפארק כלבים קרוב לבית, לטיולים בשדות עוד. בסוף הטיול תקבלו דיווח באמצעות אפליקציה מתקדמת המאפשרת לכם לבדוק כי הכלב אכן יצא לטיול, והדיווח כולל את מסלול ההליכה, בעיות התנהגות, עשיית צרכים ומידע חשוב נוסף. אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו שירות דוגווקר באזור השרון ותיהנו גם אתם מפתרון מושלם עבורכם ובעיקר עבור כלבכם.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...