Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תואר ראשון במשפטים בלי לצאת מרושש

תואר ראשון במשפטים בלי לצאת מרושש
מקור FREEPIK

לימודי משפטים לתואר ראשון נחשבים ליוקרתיים ולתובעניים במיוחד. במהלך הלימודים לתואר ראשון במשפטים קשה עד כמעט בלתי אפשרי לעבוד מאחר והסטודנטים חייבים להשקיע לא מעט שעות בקורסים השונים המתקיימים במכללה או באוניברסיטה, בתרגולים, בהכנת עבודות ובלימודים בבית. ללא עזרה מההורים ובלי מלגות סיוע למימון שכר לימוד ומחיה – רוב הסטודנטים לתואר במשפטים מתקשים לעמוד בנטל הלימודים.

לכן כדאי לדעת כי יש אפשרות ללמוד תואר ראשון במשפטים בלי סיוע מההורים ובלי לשבור תוכניות חיסכון ולצאת מרוששים – הפתרון הוא ללמוד במכללה מובילה המציעה לימודי משפטים במסלול ערב. 

תואר ראשון במשפטים בלי לצאת מרושש
מקור FREEPIK

כרטיס כניסה ישיר לעולם המשפט והצדק בישראל

צעירים רבים, וגם לא מעט מועמדים מעל גיל 30, מעוניינים לרכוש השכלה במשפטים כדי להפוך לעורכי דין או למשפטנים בכירים. אמנם, יש הצפה בשוק של עורכי דין אך עדיין קיים ביקוש רב ללימודי משפטים מאחר והתואר היוקרתי פותח דלתות לא רק בתחום המשפט והצדק אלא גם בתחומים נוספים.

תנאי הקבלה ללימודי תואר ראשון במשפטים נחשבים לקשים במיוחד בגלל הביקוש הרב, ומועמדים המתקבלים למכללה נדרשים להשקיע בלימודים כדי להצטיין ולסיים את התואר בהצלחה. בעקבות הצפת השוק בעורכי דין הסטודנטים כיום חייבים להשקיע יותר בלימודים שלהם כדי לבלוט מעל אחרים וכדי להשתלב בסטאז' (התמחות) במשרדים הגדולים והמובילים לעריכת דין. 

לימודים תובעניים

לימודי משפטים מתאימים בעיקר למועמדים המעוניינים לרכוש תואר יוקרתי ובעל מוניטין, לבעלי יכולות כתיבה וביטוי ולבעלי כושר התמדה. הלימודים נמשכים בדרך כלל בין שבעה לשמונה סמסטרים, כלומר יש להשקיע בלימודים התובעניים במשך שלוש וחצי עד ארבע שנים. תוכנית הלימודים כולל מגוון קורסים, ביניהם קורסי חובה ובחירה, סדנאות מעשיות, פרויקטים, תרגולים, התנסות מעשית וניתן להשתתף גם בקורסי קיץ יוקרתיים המתקיימים בחו"ל. 

לימודים משפטי לתואר ראשון מבטיחים לכם חוויית לימודים ייחודית ולא מעט אתגרים, עם זאת הלימודים התובעניים יקשו עליכם לעבוד ולהתפרנס. כדי להגשים את החלום ולהפוך לעורכי דין אינכם צריכים לוותר בקלות על לימודי משפטים מאחר ויש מכללה המציעה תואר ראשון במשפטים במסלול ערב.

מסלול ערב מאפשר לכם לעבוד בשעות היום וללמוד בשעות אחה"צ והערב. חשוב לציין כי תוכנית הלימודים בשעות הערב תוכננה היטב בהתאמה לצרכים הייחודיים של הסטודנטים שחייבים לעבוד במקביל ללימודים. התוכנית הייעודית מציעה לימודי ערב בהתאמה אישית לסטודנטים העובדים, הסטודנטים נדרשים להשתתף בשני ימי לימוד באמצע השבוע (החל מהשעה 16:00) ובימי שישי. לימודי ערב נמשכים לרוב 8 סמסטרים, ללא סמסטר קיץ, יש אפשרות לסיים את התואר גם ב-7 סמסטרים.

השילוב בין עבודה ללימודים לתואר ראשון במשפטים מאפשרת למועמדים רבים להגשים חלום ולהפוך לעורכי דין בלי לצאת מרוששים וללא צורך להתחייב להלוואות ארוכות טווח שיש להחזיר לאחר סיום התואר. לימודים בשעות הערב מהווים פתרון מצוין גם לאימהות המגדלות ילדים קטנים בבית וכמובן לכל הנשים והגברים העובדים במשרה מלאה או חלקית ומעוניינים לפתח קריירה בעולם המשפט.  

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...