Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית שמה את העסק על המפה העולמית.

חנות וירטואלית היא הדרך העיקרית בה עסק יכול לגדול במאה העשרים ואחת. אתר אינטרנט עסקי מסוגל למשוך אליו לקוחות פונטציאלים ולהשאיר אותם בו זמן רב ככל הניתן, הוא בחירה מצויינת לעסק ומאפשרת לו לשעוט קדימה במרחב העסקי. ניתן לראות חברה ״משעממת״ כמו אמזון שהתחילה כחנות אינטרנט קטנה וכיום מאיימת, במונחים צרכניים, להשתלט על העולם. לצידה של ענקית הקמעונאות ניתן לראות לא מעט עסקים ושירותים שבעזרת הצרכן הדיגיטלי הפכו למפלצות ענק. מהנתונים הקיימים ניתן לקבוע בוודאות שהעסקים המקוונים עקפו בהרבה את אחיהם הרגילים. כמעט בכל קניון שנכנסים אליו אפשר לראות את ההשפעה של המסחר המקוון. חנויות הבגדים שוממות ולהיטים כמו חנויות משחקים לילדים שפעם היו שוקקות חיים נראה שנסגרות במהירות מסחררת.

חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית היא בחירה מושלמת לעסק שיש לו מוצר שלא מוגבל לאזור מסויים בעולם כמו מזון שניתן לשלוח ולמכור רק תחת פיקוח מחמיר. התחום האמון על הקמת אותן חנויות וירטואליות נקרא בניית אתרים. בעצם בניית אתרים לעסקים היא משימתם העיקרית של מתכנתי האתרים. כשבונים אתר אינטרנט ממקדים את הפיתוח בכמה חזיתות במקביל. חווית צד המשתמש תופסת את המקום הנכבד ביותר בשלבי הפיתוח. אחרי חווית המשתמש מקימי האתר שוקדים על הקמת השירות בפועל, בצד השרת ובצד המשתמש. לכל אלו כמובן נוספים מאמצי שיווק ופרסום ממוקדים.

חווית צד משתמש בתוך חנות וירטואלית.

אם יש דבר אחד חשוב שצריך לקחת בחשבון שבונים אתר שאמורים להכנס אליו משתמשים רבים זו כמובן חווית המשתמש. אתר אינטרנט במחשב האישי או אתר רספונסיבי מותאם לנייד אמורים לספק לגולש חוויה מושלמת. אתר שבונים בצורה נכונה יגרום למשתמשים להשאר מחוברים אליו לזמן הארוך ביותר שניתן ובכך יגדיל את הרווחים כתוצאה מיישום מודל הפרסומות המקובל. בנוסף להשארות המשתמש באתר על החוויה להיות כזו שתגרום למשתמש לרצות לחזור עליה שוב ושוב. לא פלא שחברות רבות המעוניינות לבנות שירות או חנות וירטואלית מעסיקות פסיכולוג בצמוד לצוות התכנות. חווית המשתמש היא הפנים של העסק מקוון.  

צד שרת ותרגיל ביחסי ציבור.

השלבים הנוספים הנכללים בהקמת חנות וירטואלית הם הקמת השירות עליו מבוססת החנות וריכוז משאבים במאמצי שיווק ופרסום. השלב הראשון אם כן עוסק בבניה ותכנות השרת עליו ישב השירות המיועד וקישורו אל שירותים נוספים לצורך העברת מידע בניהם. שירותים כמו מפות, מזג אויר, שערי חליפין ועוד מגוון רחב של שירותים מקוונים אפשריים. בשלב זה נכנס האספקט של אבטחתמידע, זאת על מנת להגן על המידע של המשתמשים בשירות. השלב השני מתחיל עוד כשהאתר או השירות אינם קיימים. כמו תרגיל ביחסי ציבור מפרסמים את האתר לפני שהוא עוד קיים וכל מי שגולש אל הכתובת המיועדת יפגוש בשעון עצר הסופר אחורנית לפתיחה הרשמית.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...