פארק העסקים החכם של קיסריה, הבחירה של חברות הביומד בישראל, ישתתף בכנס Biomed Israel עם פביליון ייעודי לחברות הפועלות בפארק

פארק העסקים החכם של קיסריה, הבחירה של חברות הביומד בישראל, ישתתף בכנס Biomed Israel  עם פביליון ייעודי לחברות הפועלות בפארק
קרדיט: טרימדיה

בימים אלו משלימה החברה לנכסי קיסריה את בניית "קמפוס הרכבת" מרכז חדשני נוסף בפארק של משרדים המיועדים לתעשיית הביו-טק המתפתחת בפארק

פארק העסקים החכם של קיסריה, הפארק המוביל בישראל לחברות בתחום ה- Biomedמקים פביליון ייעודי בתערוכת Biomed Israel 2024 – כנס מדעי החיים וטכנולוגיות הבריאות הבינלאומי המוביל של ישראל. בפביליון יארח פארק העסקים החכם קיסריה חברות מובילות בתחומן שפועלות באקוסיסטם של הפארק החכם ובהן: CannaSoul Analytics Ltd, Colab Square, EZMEMS ו-ED&U.
הכנס והתערוכה ה-22 של Israel 2024 Biomedשיתקיים בימים 21-23 במאי במלון אינטרקונטיננטל בת"א, מהווה פלטפורמה עבור התעשייה והאקדמיה בישראל וברחבי העולם, לשיתוף חידושים וטכנולוגיות מתקדמות בתחום המדע והבריאות, מציאת פתרונות משותפים ויצירת קשרים עם בעלי עניין אחרים.
החברות הפועלות בפארק העסקים החכם של קיסריה, הן מהמובילות בתחומי מדעי החיים וטכנולוגיות הבריאות ומהוות דוגמה לסטנדרט האיכות הבלתי מתפשר בפארק.
חברת EZMEMS מפתחת ומייצרת חיישן חכם וזעיר ש"טועם" כל נוזל – מנתח ומאפיין אותו לצורך עיבוד נתונים ובקרה. הפיתוח החדשני זכה להערכה רבה ואומץ במהרה בתעשיות מים, אגרו-טק, מזון, פרמה, ביו-טק ועוד.
חברת CannaSoul Analytics Ltd הינה ספקית השירותים האנליטיים המובילה בישראל בתחום פיתוח שיטות אנליטיות עבור מחקר ופיתוח בתחומי הפארמה והבוטניקה, המספקת את המידע הדרוש והמכריע כדי לעמוד בסטנדרטים לפיתוח מוצרים, טיפולים ותרופות ברמת יעילות, בטיחות ואמינות הגבוהה ביותר.
Colab Square הוא מיזם ייחודי המספק לחברות מדעי החיים את כל התשתית הדרושה להן על מנת להתחיל לעבוד לקראת יעדי המחקר ופיתוח שלהן, באופן מיידי, מבלי לבזבז זמן ומשאבים יקרים.
חברת ED&U מספקת פתרונות בהנדסת גורמי אנוש וחוויית משתמש. החברה מתמקדת בהתאמת המערכת וממשק המשתמש שלה לאנשים המפעילים אותה. לחברה ידע וניסיון בביצוע בדיקות שמישות למוצרים רפואיים כנדרש ברגולציה.

לאור ההצלחה הרבה של מרכזי פיתוח וחברות ביו-טק והיי טק שכבר פועלות בפארק העסקים קיסריה, ובהן:
Medtronic, Epitomee, IceCure, Spectrum Dynamics Medical, Alma Lasers, Edwards, Itamar Medical ועוד.
בחודשים אלה, משלימה החברה לנכסי קיסריה את בניית "קמפוס הרכבת" – מרכז חדשני נוסף בפארק של משרדים, מעבדות ושירותים נלווים לתעשיית הביו-טק. הקמפוס, בעיצוב אדריכלי ברמה בינלאומית, עם נגישות מעולה של 50 מ' בלבד מתחנת הרכבת שבפארק, יכלול כ-45,000 מ"ר של משרדים ב-3 מבנים בני 6 קומות, בתקן בנייה יוקרתי LEED Gold. כחלק מתפיסת העולם הירוקה, על גגות הקמפוס יוצבו מערכות P.V. לייצור חשמל נקי וקירות המסך של המבנים יבטיחו חיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה. בשטחי התת-קרקע נבנו כ-10,000 מ"ר שישמשו לצרכי חוות שרתים ולצרכי חניה מקורה.

מיקי קליגר, סיו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, ציין: "בפארק העסקים החכם קיסריה אנחנו מקפידים להיות בחזית הטכנולוגיה, וגם כשהתקופה מאתגרת, אנו מחויבים להתמיד בעשייה של מצוינות. הפארק מהווה דוגמה ומופת לריכוז מרשים של יותר מ־280 חברות מובילות מתחומי הביוטכנולוגיה, ההייטק, המכשור הרפואי, המעסיקות יותר מ־12,000 עובדים הפועלים באקו סיסטם פורה לפיתוחים חדשניים".

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לנכסי קיסריה, הוסיף כי "דווקא השנה, יותר מתמיד, יש חשיבות יתרה של שיתופי פעולה בינלאומיים ומציאת פתרונות משותפים בזמנים מאתגרים. אנו מברכים את המשתתפים בכנס Biomed Israel 2024 המוביל של ישראל ונמשיך ללוות ולתמוך בחברות הפועלות בפארק העסקים החכם קיסריה להישגים נוספים".

צילום: אסף פינצ'וק
קרדיט: טרימדיה
צילום: הדס שאול
צילום: לנס הפקות

 

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
בלונים ופרחים – הפתעה שכל אישה תשמח לקבל
מידי פעם אתה מביט באשתך ותוהה איך תוכל להזכיר לה...
התלמידות מרעננה קישטו את הסוכות של חיל השריון בצפון
חטיבה 8 שתלמידות בית החינוך אמית רננים ברעננה מאמצות בשנה...
תפקידיו השונים של עורך דין פלילי
לעורך דין פלילי מגוון רחב של תפקידים מלבד ייצוג בבית...
סדנת מנות מדבריות במסגרת פסטיבל חאן המדבר
יוקם מתחם קינוח מדברי, הילדים יכינו קינוח טעים בשם "דליי...
היתרונות של שילוב קסם באירועי חברה ופעילויות גיבוש צוות
בסביבה העסקית הדינמית של היום, ארגונים מחפשים תמיד גישות רעננות...
מה זה אומר בדיקות שנעשות בבית ע"י אחות מוסמכת?
בעידן שבו אנחנו חיים כולנו רגילים לעשות לא מעט דברים...
איך מתמודדים עם גרימת מוות ברשלנות?
לקיחת חיים של אדם אחר היא מעשה שיש לו השלכות...
איך נכון לבצע השקעות בתחום הנדל"ן?
מאז שאתם זוכרים את עצמכם רציתם לקנות דירה, בית פרטי...
כמה דברים שרציתם לדעת על פסיכיאטר אך התביישתם לשאול
בתחום הנפש ישנם סוגים שונים של מטפלים אשר ההבדלים ביניהם...
גישור לפני גירושין – הדרך להסכמה הדדית ופרידה רגועה
גירושין הם תהליך מורכב, לא רק משפטית אלא גם רגשית....
Skip to content