מה הקשר של העיר ניס שבצרפת, העיר גולד קוסט אוסטרליה והעיר סאני איילס ביץ' פלורידה ארצות הברית, לעיר נתניה שבישראל? ערים אלו הן 3 ערים מתוך 16 הערים התאומות שלה. נתניה היא עיר של נדל"ן מתחדש עם פוטנציאל שהולך וגדל במספר חזיתות: קצב גדילת אוכלוסייה שנתי של 1.3%, תרבות, כלכלה, חינוך, ספורט, תחבורה, תיירות רבה ועוד. תוך 2.5 דקות תחשפו לסודות הנדל"ן של נתניה ואיך המוניטין שלה מתפרץ ממש בשנים אלו.
מהרו לרכוש נדל"ן בנתניה לפני שכל המוניטין מתממש!
'חיים יעקבי' – נתניה היא מוניטין משגשג שאסור לפספס!
נתניה, העיר הראשונה בישראל שהוכרזה כעיר (3 בדצמבר 1948), העיר השביעית על פי גודל אוכלוסיית התושבים המתגוררים בה, שוכנת במישור החוף, מחוז המרכז, לחופי הים התיכון.
נתניה מכונה גם כ- "עיר היהלומים" ו- "בירת השרון" , בשל גודלה ותעשיית יהלומים המתפתחת בעיר.
בעיר מעל לרבע מיליון תושבים הנהנים משירותי העיר הרבים, למשל:
- תרבות עכשווית.
- מגרשי ומתקני ספורט ברמה גבוהה.
- חופי ים קסומים.
- אתרים היסטוריים ואוצרות טבע ייחודיים.
- חינוך מתקדם.
- היצע רב של משרות עבודה במגוון עצום של תחומים.
- תיירות מפותחת ומשגשגת.
5 בתי מלון ומתחם מסעדות בנתניה, חיים יעקבי: "המוניטין של נתניה עומד להתממש"
העיר עומדת בפני שינוי משמעותי, אוכלוסייה בעלת קצב גדילה מהיר, הקמת מתחמי תיירות לאלפי תיירים מדרום אמריקה ואירופה הפוקדים את העיר נתניה מידיי שנה.
עיקר הסיבות לתיירות הגבוהה בעיר הן:
- רצועת חוף עם צוקי כורכר מרהיבים.
- שמורות טבע כמו: שלולית החורף, שמורת האירוסים.
- בתי מלון מפוארים.
- דירות נופש המאוכלסות בעיקר בעונת הקיץ.
- אזורי תעשייה, מתחמי מסחר, הייטק ומסעדות.
- תחבורה – צירי תנועה ראשיים, גשרים, מחלפים, מספר חברות תחבורה ציבורית עירונית ובין-עירונית.
חלוקה לשכונות והמוניטין בנתניה לפי חיים יעקבי
נתניה היא באורך של 8 קילומטרים ורוחבה הוא עד כ-4 קילומטרים.
נתניה מחולקת ל-3 חלקים עיקריים:
|
|
|
|
חיים יעקובי מסכם את המוניטין של נתניה: "שגשוג!"
1,140 דונם לאורך החוף, בנייה מעל ל-4,500 יחידות דיור, 3,150 בתי מלון, שטחי מסחר עצומים, אכלוס של קרוב ל-20,000 תושבים חדשים…מוניטין יש!
איכות חיים גבוהה, המשלבת: פארקים גדולים וירוקים, חינוך, תרבות וספורט… כל אלו מתרחשים ממש ברגעים אלו בנתניה…יש!
חיים יעקבי, הבעלים של חברת יעקבי יוניברסל, יזמים הנחשבים למעורבים ואקטיביים במיוחד, כל פרויקט אותו הם בוחרים, נעשה תוך חשיבה, תכנון וידע רב להשבחת נכסים ונדל"ן בעלי מוניטין גבוה לשגשג את לקוחותיהם, בין אם להשקעה או למגורים…יש!
"החוכמה הגדולה בהזדמנות היא לנצל את הידע והיכולות לזהות אותה בזמן"