Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נאור גולדברג: משקיע במיזמים ירוקים ואקולוגיים

נאור גולדברג: משקיע במיזמים ירוקים ואקולוגיים
מקור pixabay

נאור גולדברג איש העסקים והיזם הצעיר והמצליח, מבעליהם של חברת הראשון בנקיון- המספקת כוח אדם איכותי ומקצועי לשירותי נקיון אחזקה, הפך לפעיל גדול בתחום האנרגיה הירוקה ואיכות הסביבה. אבל מה הקשר בין חברת כוח אדם לשירותי ניקיון ואחזקה לאיכות הסביבה? כל הפרטים בכתבה. 

נאור גולדברג - משקיע במיזמים ירוקים ואקולוגיים
מקור pixabay

נאור גולדברג איש העסקים המצליח בתחום שירותי כוח האדם, הפך לפעיל מרכזי בכל הקשור ליזמות עסקית ירוקה ואקולוגית. נאור גולדברג משקיע רבות על מנת לוודא כי החברות שבבעלותו ובראשן הראשון בניקיון יעשו הכל על מנת להקטין את טביעת רגלן האקולוגית ולשמור על איכות הסביבה. 

על מנת לשמור על איכות הסביבה, חברת הראשון בניקיון בהנהלת נאור גולדברג חרטה על דגלה את השימוש בחומרי ניקיון ירוקים וידידותיים לסביבה ללא כימיקלים רעילים. רבים אינם יודעים אך שימוש בכימיקלים רעילים לניקיון אשר אחר כך מגיעים לביוב, זורמים עם זרם הביוב לים ומזהמים אותו אנושות, עד לפגיעה במרקם החי והצומח בו. בנוסף, גם חילחול חומרי ניקוי רעילים עלול לגרום לאסון- כאשר חומרי הניקיון רעילים מחלחלים לקרקע הם עשויים להגיע למאגרי מי התהום שלנו ולזהם אותם עד לכדי כך שלא יהיה ניתן להשתמש בהן. על מנת להימנע מחילחול אותם רעלנים לקרקע או לזרימתם לים, יש להשתמש בחומרי ניקיון ללא רעלנים אשר יעילים באותה במידה.

חברת super nova – חברת סופר נובה בבעלותה של נאור גולדברג ואריק בנאדו קפטן נבחרת ישראל ומכבי חיפה לשעבר. עוסקת בעיקרה בהשקעות בתחום האנרגיה הירוקה, הכוללות ביניהם: השקעות בתחום שימור הסביבה ופיתוחי בינה מלאכותית, השקעות בתחום מיזמי פוד-טק (העוסקת בחידוש תחום המזון באמצעות הליכים טכנולוגים), אגרו-טק (טכנולוגיה חקלאית- המשלבת בין עולם החקלאות לפיתוחים טכנולוגים אשר יסיעו לו), פיתוח האנרגיה הירוקה והמחזור. 

פועלו של נאור גולדברג 

נראה כי עיקר פועלו של נאור גולדברג בשנים האחרונות הן פיתוח מיזמים ועסקיים ירוקים על מנת לשמור על איכות הסביבה וכדור הארץ. אך בנוסף למיזמים אלו נאור גולדברג הינו הבעלים של קבוצת "הראשון בניקיון"- קבוצת המספקת שירותי כוח אדם של ניקיונות ואחזקת משרדים, חללים ציבוריים ומסחריים, תוך שמירה על איכות הסביבה כאשר כל מוצרי הניקיון הינם ידידותיים לסביבה. בחברת הראשון בניקיון זכויות העובדים הם ערך חשוב יחד עם הרצון לשמור על סביבה נקיה ומטופחת. מאוד מחמם את הלב לראות איש עסקים צעיר אשר משקיע רבות בקידום פרויקטים לשמירה על כדור הארץ ואיכות הסביבה. 

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדור החדש בהתפתחות תינוקות
פעם, לפני שנים, משחקי תינוקות היו קוביות עץ וסמרטוט שקראו...
למה גם אתם חייבים שיהיה לכם אי במטבח?
העיצוב של מטבח חדש ובחירת המטבח הנכון לבית זו משימה...
איזו עגלה כדאי לרכוש לתינוק שלכם?
עגלה טובה ללא ספק יכולה לעשות את ההבדל בחוויית ההורות...
מה ההבדל בין מתיחת בטן לשאיבת שומן
בעולם הניתוחים האסתטיים, מתיחת בטן ושאיבת שומן הן שתי פרוצדורות...
תואר בשמאות מקרקעין מציע עיסוק מרגש בתחום הנדל״ן
תארו לעצמכם אפשרות לסיים תואר ראשון ולקבל הסמכה מקצועית בעת...
יישור שיניים בשיטת Invisalign – למי זה מתאים?
Invisalign, טכנולוגיה חדשנית ליישור שיניים, מציעה מענה מצוין למחפשים דיסקרטיות...
ההשפעה של קלינאות תקשורת – משנה את החיים!
קלינאי תקשורת מתמקדים בשיפור אופן התקשורת של המטופלים שלהם. בין...
כל היתרונות של מכשיר RF ביתי
נראה שיש יותר משאבים זמינים מאי פעם כדי להילחם בהשפעות...
שחזור דיסקים קשיחים במערכת הבריאות: שמירת נתונים רפואיים
בעידן הדיגיטלי, מערכת הבריאות מסתמכת יותר מתמיד על טכנולוגיה לאחסון...
מספר כלים משפטיים לניהול ההון המשפחתי
ניהול הון משפחתי נעשה כדי לשמר הן את ההון המשפחתי...