Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נאור גולדברג: משקיע במיזמים ירוקים ואקולוגיים

נאור גולדברג: משקיע במיזמים ירוקים ואקולוגיים
מקור pixabay

נאור גולדברג איש העסקים והיזם הצעיר והמצליח, מבעליהם של חברת הראשון בנקיון- המספקת כוח אדם איכותי ומקצועי לשירותי נקיון אחזקה, הפך לפעיל גדול בתחום האנרגיה הירוקה ואיכות הסביבה. אבל מה הקשר בין חברת כוח אדם לשירותי ניקיון ואחזקה לאיכות הסביבה? כל הפרטים בכתבה. 

נאור גולדברג - משקיע במיזמים ירוקים ואקולוגיים
מקור pixabay

נאור גולדברג איש העסקים המצליח בתחום שירותי כוח האדם, הפך לפעיל מרכזי בכל הקשור ליזמות עסקית ירוקה ואקולוגית. נאור גולדברג משקיע רבות על מנת לוודא כי החברות שבבעלותו ובראשן הראשון בניקיון יעשו הכל על מנת להקטין את טביעת רגלן האקולוגית ולשמור על איכות הסביבה. 

על מנת לשמור על איכות הסביבה, חברת הראשון בניקיון בהנהלת נאור גולדברג חרטה על דגלה את השימוש בחומרי ניקיון ירוקים וידידותיים לסביבה ללא כימיקלים רעילים. רבים אינם יודעים אך שימוש בכימיקלים רעילים לניקיון אשר אחר כך מגיעים לביוב, זורמים עם זרם הביוב לים ומזהמים אותו אנושות, עד לפגיעה במרקם החי והצומח בו. בנוסף, גם חילחול חומרי ניקוי רעילים עלול לגרום לאסון- כאשר חומרי הניקיון רעילים מחלחלים לקרקע הם עשויים להגיע למאגרי מי התהום שלנו ולזהם אותם עד לכדי כך שלא יהיה ניתן להשתמש בהן. על מנת להימנע מחילחול אותם רעלנים לקרקע או לזרימתם לים, יש להשתמש בחומרי ניקיון ללא רעלנים אשר יעילים באותה במידה.

חברת super nova – חברת סופר נובה בבעלותה של נאור גולדברג ואריק בנאדו קפטן נבחרת ישראל ומכבי חיפה לשעבר. עוסקת בעיקרה בהשקעות בתחום האנרגיה הירוקה, הכוללות ביניהם: השקעות בתחום שימור הסביבה ופיתוחי בינה מלאכותית, השקעות בתחום מיזמי פוד-טק (העוסקת בחידוש תחום המזון באמצעות הליכים טכנולוגים), אגרו-טק (טכנולוגיה חקלאית- המשלבת בין עולם החקלאות לפיתוחים טכנולוגים אשר יסיעו לו), פיתוח האנרגיה הירוקה והמחזור. 

פועלו של נאור גולדברג 

נראה כי עיקר פועלו של נאור גולדברג בשנים האחרונות הן פיתוח מיזמים ועסקיים ירוקים על מנת לשמור על איכות הסביבה וכדור הארץ. אך בנוסף למיזמים אלו נאור גולדברג הינו הבעלים של קבוצת "הראשון בניקיון"- קבוצת המספקת שירותי כוח אדם של ניקיונות ואחזקת משרדים, חללים ציבוריים ומסחריים, תוך שמירה על איכות הסביבה כאשר כל מוצרי הניקיון הינם ידידותיים לסביבה. בחברת הראשון בניקיון זכויות העובדים הם ערך חשוב יחד עם הרצון לשמור על סביבה נקיה ומטופחת. מאוד מחמם את הלב לראות איש עסקים צעיר אשר משקיע רבות בקידום פרויקטים לשמירה על כדור הארץ ואיכות הסביבה. 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...