Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך עורך דין תאונות אופנוע יכול לעזור לכם

איך עורך דין תאונות אופנוע יכול לעזור לכם
קרדיט Freepik.com

אופנוע הוא אולי אחד מכלי התחבורה שנמצאים בעמדה המסוכנת ביותר. מצד אחד, מדובר על כלי פופולארי ואפשר להבין בדיוק למה, הרוח על הפנים, היכולת להגיע ממקום למקום במהירות רבה יחסית, המחיר הנוח בו ניתן למצוא את הפריט בכל מקום כמעט, כל אלו הופכים את הכלי הזה לכלי חביב על רבים בכל רחבי העולם, וודאי בישראל בה מזג האוויר מאפשר שימוש בכלי כמעט בכל השנה, בזכות מזג האוויר הנוח. אבל, הוא גם כלי מסוכן, בו הנהג מוצא את עצמו לא. עורך דין תאונות אופנוע הוא מי שיעזור לכם, במידה ועברתם חלילה תאונה עם האופנוע. מה התהליך כולל ומה אתם צריכים לדעת, מיד.

עורך דין תאונות אופנוע
קרדיט Freepik.com

מה העבודה של עורך דין תאונות אופנוע

השדה המשפטי זר לרבים ויכול לא פעם לעורר תחושות של אי נוחות. לכן היה לנו חשוב להסביר איך נראית העבודה בפועל. בגדול, אנחנו מדברים על עבודה על פי סדר השלבים הבא:

  • ניתוח של המקרה: קודם כל חשוב להבין כי לא תמיד החוק עומד בקנה אחד עם המציאות בשטח. לכן חשוב לראות באיזה מקרה מדובר ולתרגם אותו לשפה משפטית. מה שלכם נראה אולי 'סינית' היא הדרך של החוק להגן עליכם וזו הדרך של עורך דין תאונות אופנוע למצוא את הדרך למיצוי הזכויות שלכם.
  • פניה לגופים השונים: ישנם מקרים בהם העבודה של עורך הזין היא תביעת ביטוח חובה בנזקי גוף בלבד. זאת כמובן במידה ומדובר על מקרה בו התאונה לא התרחשה באשמת אדם ספציפי או כאשר לא רוצים להמשיך עם התיק קדימה, אז הרבה פעמים תביעה פשוטה של הביטוח תעשה את העבודה. לא מדובר על משימה קלה כמובן, חברות הביטוח עושות לעיתים ממש הכל כדי לא לשלם את הכסף שהתחייבו לתת, אבל בשביל זה אתם מלווים בבעל מקצוע.
  • ניהול תיק במידת הצורך: אם מחליטים לתבוע אדם ספציפי בגרימת נזק, אז מדובר כמובן על הליך משפטי שדורש את ההתייחסות הראויה כדי שתקבלו את כל מה שמגיע לכם בסופו של דבר.

העבודה היא גם ללוות אתכם באופן אישי 

עורך דין תאונות אופנוע הוא אמנם איש מקצוע מכובד שיכול לעזור לכם במגוון דרכים בשדה המשפטי. אבל, חשוב לא פחות להכיר בכך שהעבודה של עורך הדין היא גם ללוות אתכם באופן אישי. המטרה היא גם לעזור לכם להבין בדיוק מה מגיע לכם תוך כדי הסברה פשוטה וקולעת שתעזור לכם להבין איפה אתם עומדים בכלל.

אנחנו חייבים להכיר בכך שלא פעם ולא פעמיים הליך משפטי יכול להיות אירוע מאוד לא נעים ויש שיאמרו מטלטל וכזה שמשפיע גם במישור הנפשי. בדיוק בשביל זה חשוב להיות מלווים באיש מקצוע מהימן שיתן לכם את הביטחון לאורך הדרך. שיעזור לכם להבין מה נדרש מכם ויעזור לכם לראות את התמונה המלאה. בסופו של יום, כאמור, אתם אזרחים במדינה דמוקרטית ומגיע לכם לקבל את כל הזכויות שמגיעות לכם בחוק.

אשמח ללוות אתכם

אני, יעקב שפירא, עורך דין מומחה בתחום, אשמח ללוות אתכם ולעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם ביעילות ומקצועיות תוך שימוש בניסיון רב שנים.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...