Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בגד ים של מעצבים – הטרנד החם של הקיץ

בגד ים של מעצבים – הטרנד החם של הקיץ
קרדיט: Pixabay

רשתות הביגוד והאופנה במחוזותינו מקשטות מדי שנה את המדפים בקולקציית הקיץ של בגדי הים החדשים עם מגוון של דגמים חדישים וצבעים מרהיבים לאחד המוצרים הקיציים והצעירים בשוק האופנה. טרנד חדש בשנים האחרונות בקרב חובבי ובעיקר חובבות האופנה, הוא לוותר על קולקציות הייצור ההמוני ולחפש בגדי ים מקוריים ומיוחדים של מעצבים פרטיים אשר אינם נשארים נאמנים בהכרח לסגנונות העיצוב המסורתיים הכוללים ביקיני ובגד ים שלם עם מספר אפשרויות לגובה ומחשופי גב, כי אם יוצרים עולם חדש מן ההתחלה ללא קיבעון וללא חוקים מוקדמים.

אחד הדברים המהנים והמושכים ברכישת בגדי ים מעצבים הוא שבשונה מרכישה בחנויות הפיזיות הרגילות, נמוכים במיוחד הסיכויים להיתקל בבגד ים דומה אצל נשים אחרות. בגדי מעצבים מספקים לפני הכל מקוריות וייחודיות כאשר בתחום בגדי הים, המעצבים המובילים קובעים טרנדים חדשניים של צבעים וגזרות, התאמה למגזרים שונים לרבות בגדי ים מעוצבים לבנות הציבור הדתי, בגדי ים במידות גדולות שלא נועדו להסתיר כי אם דווקא להדגיש את יתרונות הגוף ולהחמיא להם, בגדי ים המשלבים מספר חלקים, קימונו ועליוניות, בגדי ים מודולריים בהם ניתן לבחור בנפרד חלק עליון וחלק תחתון ולאו דווקא כסט משלים, ועיצובים רבים נוספים.

וכל הטוב הזה נמצא אונליין

מעצבים ישראלים מובילים ומעצבים זרים רבים אינם מסתפקים עוד בלקוחות המבקרים בסטודיו ומנצלים את פלטפורמת הדיגיטל המאפשרת חשיפה גלובלית וזמינה 24/7. כל מעצב אופנה מוביל המכבד את עצמו מחזיק באתר אינטרנט המציג עיצובים חדשניים, מפרט מידות ודגמים, תמונות והדמיות, וכמובן אפשרות לרכישה דיגיטלית מקוונת.

תחום השופינג ברשת עבר לאורך השנים תהפוכה בעולם כולו כאשר יותר ויותר אנשים הבינו את היתרון שברכישה אונליין ללא תלות באזור מגורים. במטרה לספק מענה מדויק ככל הניתן לחובבי האופנה, באתרי המכירות של בגדי מעצבים וכן של בגדי הים, ניתן למצוא מעבר למידות הכלליות גם מדידה בס"מ של כל פריט ופריט, תמונות המאפשרות התרשמות ויזואלית וציון מידות הדוגמנית. במרבית המקרים כאשר המידע ניתן בצורה מדויקת, הפריט יגיע במידות המתאימות.

כמו כן, בעוד שבעבר רכישה של בגדי מעצבים הייתה מיועדת לבעלי "האמצעים" והממון בלבד, כיום ניתן למצוא עשרות רבות של בגדי ים מעוצבים במחירים שווים לכל נפש. מטבע הדברים אין מדובר בפריטים בעלות עשרות בודדות של שקלים, אולם ניתן למצוא בגדי ים מרהיבים וייחודיים בעלויות של החל ממאתיים וחמישים שקלים ולהתהדר לא רק בפריט אופנתי ייחודי ומעוצב, אלא גם איכותי, עמיד ושומר על מראהו לאורך זמן. לצד בגד הים החדש מומלץ לשלב פרטי אקססוריז להשלמת הלוק הכולל.

>> מוזמנת להתרשם מדגמי בגדי הים המעוצבים החמים של הקיץ, באתר של מארק – לחצי כאן.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....