Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האביזר המושלם לרצועות נשק וסלים לשימושים חקלאיים

האביזר המושלם לרצועות נשק וסלים לשימושים חקלאיים
קרדיט: knoller.co.il

אונקל קפיצי, הוא אביזר המיועד למטרת תלייה וחיבור של רצועות לנשק וסלי קטיף לחקלאות. אביזר זה הוא סוג של קרבינה עשויה ברזל, באופן המקנה לו חוזק מיוחד לצרכים הייעודיים לו. האביזר קיים בשני צבעי ציפוי – ניקל ושחור. צורתו בחלק התחתון היא מלבנית, ובחלקו העליון משולב קפיץ המאפשר פתיחה וסגירה נוחים. ניתן למצוא אותו בגדלים שונים ובהתאם למוצר ולפתרון הנדרש.

המרכיב הסודי לחיבור וסגירה

ניטים הם אביזרים פונקציונליים לחיבור וסגירה חד פעמי, שלא ניתנים לפתיחה חוזרת. מרבים להשתמש בהם בבתי דפוס שמדפיסים קטלוגי מניפה – זהו קטלוג מיוחד המאפשר פריסה של הדפים כמו מניפה ומייצרים  חווית משתמש נעימה ושונה מקטלוג רגיל. זהו קטלוג מקורי שיוצר אצל המשתמש סקרנות ועושה חשק לדפדף. כמו כן, ניטים לעור משמשים לחיבור וסגירה של רצועות בתיקים וחגורות מעור ומבד. הסגירה שלהם נעשית באמצעות מכונת לחיצה ושטנץ מתאים. מחברי מתכת קטנים אלה מורכבים מפיר גלילי וראש קמור במעט הנלחצים או נצמדים למקומם, ומחברים היטב שתי שכבות או יותר. הניטים יכולים לשמש כאביזר קישוט דקורטיבי המוסיף מגע של תחכום, ומעלה את המראה הכללי של הפריט. הם מגיעים במגוון רחב של צורות, גדלים וגימורים, המאפשרים למעצבים וליצרנים לשלב אותם בצורה יצירתית ואסתטית בעיצוביהם.

שילוב של פרקטיות וסטייל

שרשראות הן אביזר פופולרי ורב תכליתי לתיקים, המוסיפות סטייל ונוכחות לאביזרים שונים ועשויות לעתים קרובות מחומרים עמידים כגון ברזל, אלומיניום, פליז. הן מציעות פתרון פרקטי, המאפשר ללבוש את התיק בנוחות על הכתף או לרוחב הגוף, תוך שמירה על ידיים חופשיות וחפצים מאובטחים. השרשראות מגיעות באורכים, עוביים ועיצובים שונים, מה שמאפשר התאמה אישית. יש מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לסגנונות והעדפות תיקים שונים. בנוסף, שרשראות יכולות להעלות את האסתטיקה הכללית של התיק, ולהפוך אותו לאביזר קישוט אופנתי. הם יכולים להוסיף מגע של זוהר או תחכום, בהתאם לעיצוב ולגימור. בין אם זה תיק עור קלאסי או נועז ואופנתי, שרשראות לתיקים מספקות לא רק פרקטיות אלא גם אלמנט מסוגנן שמשפר את המשיכה הכללית של התיק. קנולר היא חנות לייבוא ושיווק סיטונאי הנמצאת בתל אביב, בה תוכלו למצוא מגוון שרשראות רחב ואביזרים שיתאימו לשלל לקוחות המתעסקים במגוון תחומים, לרבות אופנה, ציוד צבאי, בתי דפוס, סוככים והצללות, חברות פרסום, ייצור תעשייתי ועוד.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מארז מפנק ויוקרתי לאישה - MiliGifts
אתם מכירים גברים שלא רוצים מידי פעם לפנק את בנות...
איך תעצבו את משרד החלומות שלכם?
תמיד רציתם להקים משרד הייטק ועכשיו, בשעה טובה, אתם עושים...
איך לייעל תהליכי בנייה בשיטות האדריכלות הירוקה?
תכנון מבנים עם השפעה שלילית מועטה על עולם הטבע הוא...
הפירור המרנין על קינוח האירוע שלכם
אירוע חגיגי ומרשים דורש תכנון קפדני עד לפרטים הקטנים ביותר....
ניהול נכסים- מה זה אומר בדיוק?
אם יש לכם נכס, בין אם פרטי ובין אם מסחרי,...
מה חשוב לדעת לפני טיפול דיקור סיני?
בשנים האחרונות טיפולי דיקור סיני הפכו נפוצים. גברים ונשים בכל...
קבלת השבת חוזרת לנמל קיסריה בהובלת בית תפילה ישראלי
ימי שישי בחודשים מאי ויוני, בשעה 17:30 הכניסה חופשית בימים אלה...
מה חשוב לדעת לפני חקירת מצ"ח
ממש כמו באזרחות, גם בצבא אתם עלולים למצוא את עצמכם...
כל מה שצריך לדעת על מטף אש
בכל מקום ששוהים בו אנשים צריך להיות לפחות מטף אש...
ייעוץ לימודים- עשה זאת בעצמך
בעבר הרחוק היו אנשים לומדים מקצוע מאבא שלהם, ובמקרים חריגים...