Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ההפעלות הכי טרנדיות לשנת 2019

ההפעלות הכי טרנדיות לשנת 2019

שנת 2019 נכנסה לחיינו עם הרבה חגיגות, שאיפות וזיכרונות. כמו בכל שנה חדשה שמתחילה אנו מאחלים לעצמנו דברים מיוחדים יחד עם המון חוויות, ונזכרים בסיפוק בכל מה שעשינו בשנה שחלפה.

לקראת השנה החדשה הבאנו לפניכם את ההפעלות הכי מיוחדות, כיפיות וטרנדיות שאתם מוכרחים לעשות בשנה הזו כדי לסמן לעצמכם עוד וי קטן של הספק. ניתן ומומלץ לבצע אותן עם בני זוג או חברים קרובים להנאה כפולה כחלק מיום כיף, יום הולדת או סתם בילוי מיוחד ושונה:

ההפעלות הכי טרנדיות לשנת 2019

סדנאות בישול:

תכניות הריאליטי שצצו בזו אחר זו בשנים האחרונות הביאו איתן את המודעות הגדולה לבישול, אוכל וכל החוויה שהמטבח מעניק לנו. כמעט כל אחד מאתנו גילה בעצמו שף קטן שאוהב לבשל למשפחה ולחברים, ויודע כיצד להפיק מארוחה קטנה שלל מטעמים ומחמאות.

קיימות סדנאות בישול מגוונות, החל מבישול ואפייה ועד התמחות בקונספט ספציפי כמו יפני, איטלקי וכו'. תוכלו למצוא לפחות קונספט אחד שידבר אליכם כך שתוכלו להגיע לסדנה וללמוד דברים שלא ידעתם על בישול, לקבל טיפים מנצחים משפים מובילים וכמובן לבשל ולאכול תבשילים טעימים מעשה ידיכם. ההתמכרות מובטחת!

משחקי חברה:

משחקי חברה הם הדבר הבא בכל מסיבה או אירוע חברתי! מומלץ במיוחד לערבי גיבוש וימי כיף כדי לשבור את הקרח ולחבר בין כולם. את רוב משחקי החברה תצטרכו לתכנן לבד – אך אל דאגה, ההכנות לכך הן פשוטות וכיפיות ממש.

תוכלו לארגן משחקים הכוללים אלכוהול כך שיוסיפו עניין וביטחון למשתתפים המעט ביישנים בחבורה. אחד מהמשחקים שהוא חובה בכל אירוע חברתי הוא משחק "נבר" (NEVER). המטרה היא לגבש בין כולם תוך חשיפה של פרטים משעשעים מהחיים של כל אחד. לדוגמה אחד מהמשתתפים מספר על משהו שהוא מעולם לא ביצע, לדוגמה: אף פעם לא עשיתי קפיצת בנג'י. המשתתפים שכן קפצו בנג'י צריכים "להיענש" על ידי שתיית צ'ייסר וכך הלאה. יצירתיות והרבה צחוק הן המפתח למשחק מהנה במיוחד.

סטנדאפיסט:

אין כמו ערב כיפי וגדוש בצחוקים. ההפעלה המהנה והטרנדית ביותר היא סטנדאפיסט שיגיע להפיל את כולם מצחוק בערב בלתי נשכח.  זה הזמן להשאיר את המחשבות והבעיות בצד וליהנות מערב שכולו הומור משובח.

הסטנדאפיסט יגיע עם בדיחות וחומרים שיתאימו במיוחד לאופי האירוע או המסיבה, כך שכולם יוכלו ליהנות ולהתחבר להומור. אם מדובר בערב גיבוש של קולגות בעבודה, הוא יידע כיצד להצחיק את כולם עם סיפורים משעשעים בין עובדים, סיטואציות מביכות שאף אחד לא מעז להגיד בקול וכמובן יצחק על הבוס הגדול בשיתוף פעולה מלא מצדו.

אמן חושים:

הפעלה מרתקת בכל פעם מחדש שתוסיף הרבה עניין לאירוע היא הופעה של אמן חושים. ההופעה תהיה מפתיעה לכולם ומשולבת בהומור יחד עם השתתפות של המשתתפים באירוע.

אמן החושים יגיע עם מגוון תרגילים ומשחקי מחשבה שיבלבלו אתכם לחלוטין ויותירו אתכם פעורי פה. אמני חושים מתמחים בעיקר בקריאות של מחשבות ותעתועים בשונה מקוסמים רגילים, דבר שירתק אתכם עוד יותר וישאיר אתכם עם טעם של עוד גם בסיום המופע.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...