Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות הרבים שמשכנעים את הלקוחות לרכוש פרקטים

היתרונות הרבים שמשכנעים את הלקוחות לרכוש פרקטים

לפרקטים יש הרבה מאד יתרונות ולכן לקוחות רבים שאפילו לא חשבו על התקנת פרקט או התלבטו בין ריצוף לפרקט, הבינו את ההבדלים והחליטו ללא היסוס על התקנת פרקט.

הכניסה המסיבית של פרקטים לדירות ולבתים רבים כל כך בשנים האחרונות נעוצה ביתרונות הרבים שלהם על פני הריצוף ורואים זאת במכירות המופחתות של הריצוף מול העלייה בשיעור המכירות של פרקטים.

היתרונות הרבים שמשכנעים את הלקוחות לרכוש פרקטים

נראות הבית שהותקנו בו פרקטים

פרקטים משנים לחלוטין את נראות הבית, הם הופכים את הבית למסוגנן, בעל אמירה ותמיד מיוחד. צבעי הפרקטים משפיעים גם הם רבות על ההתרשמות של האורחים מתוך טעמם האישי כמו החשיבה שפרקט שחור הוא סולידי, הצבע הלבן משרה אוירה של ניקיון ומגדיל באופן משמעותי את גודלו של הבית הרבה מעבר לגודלו האמיתי וגווני חום ישרו אווירה של כפריות וחמימות משפחתית.

ייצור הפרקטים נעשה מחומרי גלם בטיב מעולה ולכן אפשר ליהנות מהם לאורך שנים רבות, הם לא מתבלים ואינם משנים בדרך כלל את נראותם או את צבעיהם.

פרקטים בחדרים וגם במטבח ובחדרי הרחצה

אפשר להתקין את הפרקטים בחדרי הילדים, בחדר השינה ובחדר העבודה. לאור נוחותם הרבה, מתקינים לקוחות רבים גם פרקטים ייחודיים בחדרי הרחצה ובמטבחים. מדובר בפרקטים שבתהליך הייצור מוסיפים גם חומר PVC שהוא חומר בטיב מעולה ועמיד בפני מים ולחות. כך גם אם יש לחות רבה במטבח או באמבטיות, או נשפך מעט מים על הפרקט, הדבר אינו פוגם בלוחות העץ ולא נגרם להם כל נזק.

לוחות העץ הם חומרים מבודדים ולכן לאורך כל השנה כשדורכים עליהם הטמפרטורה היא זהה. חורף וקיץ הרצפה לא קרה או חמה להבדיל מריצוף של אריחים ולכן תמיד נעים ללכת יחפים או עם גרביים על הפרקטים, ליהנות מישיבה או רביצה מול הטלוויזיה או המחשב כשאין כל תחושה שהמקום קר או חם מדי.

מבחר דגמים של פרקטים

היצע הפרקטים הוא נרחב מאד, קיימים כמה סוגים בדרגות שונות של איכות כאשר לכל סוג יש את המקומות שהוא מתאים להם ביותר. מעבר לכך קיימים אין ספור דגמים בגוונים ובטקסטורות שונות שמאפשרות לכל לקוח לרכוש דוגמה אחת שתשלוט בכל הבית או כמה דוגמאות כשכל אחת מהן מיועדת למיקומים אחרים.

פרקטים מעץ טבעי הם מאסיביים יותר, העץ אינו עובר תהליך של עיבוד ולכן אפשר לראות לעיתים את הטבעות שהקיפו את העץ ונקודות נוספות שהיו על הגזע. פרקים למינציה הם שכבות של עץ המעובד באופן סינתטי. היצרנים מתכננים שפע של דגמים בטקסטורות שונות ויפהפיות המתאימות לכל בית, בצבעים אחידים או בשילוב של כמה גוונים.

התקנה קלילה של פרקטים

ההתקנה של הפרקטים היא מלאכה די קלה, המקצוענים מרכיבים את הלוחות תוך שעות בודדות וגם הלקוחות בעצמם יכולים לבצע את ההתקנה בשיטת הצמדת השוליים זה לזה בקוויק סטפ ללא כל קושי.

תחזוקת הפרקטים ביום יום

תחזוקה השוטפת של הפרקטים נעשית על ידי שאיבת המשטח באמצעות שואב אבק הלוכד את כל גרגרי האבק והלכלוכים. לאחר מכן שוטפים באמצעות מטלית לחה וחומר ניקוי ייעודי. תוך דקות כל חדר נקי לחלוטין ואפשר ליהנות מהשהייה בו.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...