Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד תחסכו בעלויות יום הולדת לילד/ה?

כיצד תחסכו בעלויות יום הולדת לילד/ה?
קרדיט PIXABAY

בעזרת מעט יצירתיות ויכולת תכנון מראש, תוכלו לארגן לילדים שלכם יום הולדת מרשים, מרגש ואפילו אחד כזה שנשאר בזיכרון לאורך זמן. ישנן לא מעט אפשרויות בימי הולדת וקל מאוד ללכת לאיבוד בתוך המגוון הקיים, לכן במאמר זה ננסה לתת טיפים ועצות כיצד ניתן לחגוג יום הולדת בצורה היעילה ביותר ובתקציב שמתאים לכל כיס. רמז:  בריכה לחצר תמיד תשדרג לכם את היום הולדת והילדים תמיד ייהנו ממנה ויזכרו אותה.

מה יותר חשוב, הרצון של ההורה או של ילד?

בישראל, משפחה ממוצעת חוגגת שני אירועי יום הולדת שונים בשנה וזה המינימום, לרוב, במשפחות מרובות ילדים זה הרבה יותר. אם אנו חוגגים מחוץ לבית, אירוע יום הולדת לילדים נגמר בערך ב-4000 ₪ בממוצע ליום אחד שכולו הפעלות. הבשורה הטובה היא שניתן לחסוך המון.

קרדיט PIXABAY

ריכזנו עבורכם כמה טיפים ועצות להורדת המחירים, כך תחסכו אלפי שקלים על ימי הולדת:

  • תחגגו רק אם הילד רוצה: ילדים רבים אינם מעוניינים בחגיגות ודווקא יעדיפו יום כיף בחברת המשפחה. אנו ממליצים להיות קשובים לילד ולצרכיו ואם הוא אינו מעוניין ביום הולדת, אין טעם להכריח אותו, דבר זה ימנע הרבה אי נעימות מול הילדים.
  • הקנו ליום הולדת תחושה של ערך ולא רק חגיגה וכיף: הזמינו ליום הולדת אנשים שזקוקים להנגשה או ילדים עם צרכים מיוחדים, דבר זה יקנה הרבה מאוד ערך ופתאום תיראו את הילדים עוזרים, מקימים ונותנים תחושה של כבוד לילדים האחרים. תוכלו גם לתת תחושה של מחזור והתחשבות באקולוגיה, דבר זה יהיה בלתי נשכח עבור הילדים ויהווה עבורם ערך עליון בהתבגרותם.
  • העצימו את הילדים לעשיה מבורכת: ילדים ששותפים בעשיה, תמיד ירגישו בוגרים יותר ואחראיים יותר. תנו להם לעשות דברים בעצמם ולהחליט בעצמם, כך תיתנו להם תחושת אחריות. ילד שהעצימו אותו יחווה את היום הולדת כאירוע מצמיח ומעצים את אישיותו וכך הופך את היום הולדת לבעל ערך ומחזק את הביטחון העצמי של הילד.
  • תמיד תחשבו את החגיגה עם תקציב מוגדר מראש: חשוב לשאול כמה תוכלו להשקיע היום הולדת שכזה מבלי לקפוץ מעל הפופיק. בנוסף, נסו להישאר נאמנים לסכום. זכרו כי ניתן לחגוג בכל סכום, אפילו אם אין תקציב בכלל, תמיד תוכלו להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא.

כיצד תחגגו יום הולדת בבית כך שכולם יחסכו?

בין אם אתם מארחים ומכינים הכול בעבודת יד ובין אם אתם שוכרים אנשי מקצוע שונים המתאימים ליום הולדת, יש כמה אלמנטים שלא ניתן לחגוג בלעדיהם, כמו: עוגת יום הולדת, כיבוד לאורחים, שקיות הפתעה ומזכרת קטנה בכדי שתמיד יזכרו אתכם.

אוכל: בכדי לחסוך בעלויות, אנו ממליצים להכין את האוכל לבד. אם תזמינו אוכל ל-30 אנשים יהיה לזה עלויות גדולות מאוד. בנוסף, בעידן האקולוגי שאנו נמצאים, חשוב להימנע מכלים חד-פעמיים אשר בסוף נזרקים לפח ומייצרים פסולת בלתי מתכלית. נסו לשלב כמה שיותר כלי הגשה רגילים מפני שזה יקנה ליום הולדת ערך אקולוגי מאוד חשוב. ניתן להשתמש גם בכלים חד פעמיים מתכלים, כמו כלי במבוק.

עוגת יום הולדת: אפשר להכין לבד עוגת יום הולדת מרשימה, תמיד תוכלו למצוא מגוון מתכונים לעוגות מרשימות. בנוסף, תמיד תוכלו לבקש עזרה מבני משפחה וכל אחד מהם יכול להביא את מה שהוא מתמחה בו, בין אם זה עוגות ובין אם זה תבשילים ייחודיים ומעניינים.

שקיות הפתעה ומזכרות לאורחים: תמיד נחמד לחזור עם משהו הביתה, במיוחד בימי הולדת של ילדים.  כיום, נהוג לתת משהו גם מעבר לשקית ההפתעה, כמו תמונה או מגנט, משחק או אביזר שמדגיש את תחומי העניין של הילדים. בעזרת חשיבה יצירתית תוכלו להקנות ערך חשוב לילדים דרך המתנה, לדוגמא: תוכלו לתת לילדים עציצים הביתה במקום עוד צעצוע מפלסטיק, או סדנת הכנת מאכלים ללא סוכר שהם טעימים ומרשימים. כך תקנהו לילדים לא סתם מזכרת, אלא ערך לכל החיים.

לסיכום:

זכרו כי הילדים הם המרכז של היום הולדת. היום הולדת נעשה עבורם ולא עבור ההורים. לכן, תנו להם להחליט מה יהיה הקונספט של היום הולדת, אך במקביל דחפו אות לפעילויות בעלות ערך שיזכרו לכל החיים

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...