Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשלא מזניחים את החוב מצליחים לצאת ממנו

כשלא מזניחים את החוב מצליחים לצאת ממנו
קרדיט: Canva

חייבים רבים מאבדים את העשתונות ונכנסים למועקה קשה ברגע שהם מבינים שאיבדו שליטה ועליהם להחזיר חובות בהיקפים גדולים מכפי יכולתם. זה קורה בדרך כלל כאשר הם מקבלים דרישת תשלום חוב של הוצאה לפועל ומבינים שכעת הם צריכים לנהל משא ומתן עם הרשויות ולא רק עם הנושים שלהם, פנים אל פנים. כמו כן, ברור להם שהליכים כאלה פירושם הגבלות ועיקולים למיניהם, או לפחות כך זה היה בעבר. היום, לאחר הרפורמה בהוצאה לפועל, אפשר לנהל הליכים לשיקום והחזרת חובות גם במצבים כאלה. ניהול התיק באמצעות הוצאה לפועל עורך דין שמייצג אתכם מבטיח שאתם לא תמצאו את עצמכם תחת עיקולים והגבלות קשות מדי לאורך זמן. יש צווים שונים שאפשר לבטל או להפוך ויש מסלולים שונים שאפשר לצעוד בהם על מנת להחזיר חובות ולהתחיל לחזור לחיים במסלול של שיקום. עו"ד גלית סלע עושה את כל זה למען הלקוחות שלה על מנת שישתקמו כמה שיותר מהר ויחזרו לחיים.

להבטיח את העיזבון שלכם

ניהול פיננסי נכון אינו מסתכם רק בניהול החובות והכספים שלכם, כי אם גם במחשבה לעתיד שלוקחת בחשבון את היורשים שלכם ואת המורשת שלכם. אם יש לכם נכסים רבים וגם אם אין, רצוי מאוד להשאיר ליורשים את ההנחיות המדויקות שלכם כדי שיכבדו את רצונכם. רבים מופתעים לגלות שחוקי הירושה של מדינת ישראל לא תמיד נראים כמו בסדרות שאנחנו מכירים מהטלוויזיה, ולכן מומלץ לברר מראש מה יקבלו היורשים שלכם במקרה שלא תשאירו צוואה כתובה. עריכת צוואה חוקית וקבילה בבית המשפט על ידי עו"ד צוואות תבטיח שתוכלו להוריש את עיזבונכם בדיוק כרצונכם, מבלי שבית המשפט יהפוך את ההחלטות שלכם ויעניק נכסים למי שלא רציתם שיירשו אתכם.

להסדיר חובות ולהשתקם

חובות יכולים להיות לכולם וההבדל היחיד בין אנשים הוא האמצעים שהם נוקטים על מנת לשלם אותם. מי שכבר אינו יכול ליטול הלוואות ולהחזיר חובות, מוצא את עצמו לא פעם במצב שבו הוא פושט רגל ואינו יכול לעמוד בכך. הוא חייב להגיע כמה שיותר מהר להסדרת החובות שלו על מנת שיוכל להמשיך לעבוד, להתפרנס, להחזיר חובות ולהסיר מעליו הגבלות ועיקולים שמקשים עליו. פנייה לעזרת עורך דין להסדר חובות יכולה לעזור לכם כמה שיותר מהר כדי לחזור למסלול שיקום והחזרים, ולהבטיח לכם שבתוך כמה שנים תוכלו להשתקם ולנהל חיים רגילים וטובים יותר, וגם להבין יותר כיצד לא לחזור על הטעויות הפיננסיות והאישיות שלכם.

עוד כתבות שיעניינו אותך
עומדים לעשות תואר שני בחו"ל? דאגו למסמכים מתורגמים
היום, כשהעולם הוא פתוח הרבה יותר והכל מתנהל באופן גלובלי,...
מדוע הדברה חיונית בימינו?
הדברה ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על סביבה בריאה ונטולת מזיקים...
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...