Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתחיל מחדש ללא חובות

להתחיל מחדש ללא חובות
קרדיט - Canva

פירוק חברה מסיבות שונות מחייב נקיטת צעדים והליכים שונים על ידי עורכי דין ורואי חשבון על מנת להבטיח שאין חובות, שכל ההסכמים מובנים ומקובלים על כל השותפים ואין השלכות נוספות שמונעות להמשיך הלאה ללא קצוות לא סגורים. בכל פירוק מרצון של חברה קל יותר להפעיל את הצעדים הבאים של סגירת חובות ובירור מול הרשויות האם נותרו חובות לתשלומי אגרה לרשם החברות, האם יש הליכים מנהליים או הליכים משפטיים שנותרו פתוחים נגד החברה וגם לברר מה קורה עם הקניין הרוחני ושאר הזכויות על מוצרי החברה, שמה וסימנה המסחרי. אלה חלק מהשאלות שכל בעל חברה מתמודד אתן במקרה שהחברה הייתה פעילה ואחר כך נסגרה, כך שיש הרבה עבודת ניירת ובירורים של מצב החברה בעת סגירתה שיש לעשות לפני סוף הסיפור. בדיוק כפי שהפעילו את עורכי הדין כדי להקים חברה ולבנות חוזה והסכמים מקובלים, כך גם הגיע הזמן להפעיל אותם על מנת לסגור את הסיפור ללא השלכות לעתיד. משרד לוי גלבוע מייצג לקוחות ומלווה אותם בעת הקמת חברה וגם בעת סגירתה, כדי לוודא שהכל נסגר לשביעות רצונם וללא התחייבויות פתוחות.

סגירת חברה לא פעילה

חברות לא פעילות יכולות להיות חברות שנפתחו עם הרבה תקוות להיות רווחיות ולהצדיק את קיומן ופעילותן, אבל קורה לא פעם שהן שובתות מפעילות, אם בגלל משבר כלכלי כמו שקרה בעולם בזמן הקורונה, ואם בגלל סיבות אחרות כמו שיתוק של הפעילות בגלל הליכים משפטיים, החלטה של בעלי החברה או הבנה שהיא אינה מניבה את התוצאות המקוות. סגירה רשמית של עסק במקרה של חברה לא פעילה יכולה להיעשות בצורה פשוטה וקלה יותר אם אין לה חובות ונכסים ואם היא אינה נמצאת במרכז הליכים משפטיים או מנהליים נגדה מצד רשויות וגופים. כמו כן, יש לברר אם יש לה חובות כלשהם לרשויות ואז נדרש תשלום חוב לרשם החברות שהוא בדרך כלל הגוף העיקרי שחייבים לו כסף כשמפסיקים פעילות.

ניהול היבטים משפטיים של כל פעילות עסקית

כל פעילות עסקית כרוכה היום בהמון פרוצדורות משפטיות והרבה נגיעה בחוק. כל פעילות כזאת של חברה מחייבת גם ליווי משפטי וייעוץ של משרד עורכי דין שמתמצא בתחום זה. אתם רוצים להיות מכוסים מכל הצדדים בהיבטים הרגולטוריים ולהיות מיוצגים במקרה של תביעות ובירורים משפטיים, וזה מבטיח את הפעילות התקינה של חברה על פי חוק, במיוחד בכל הקשור לרשויות המס. משרד לוי גלבוע מייצג חברות רבות ומלווה אותן במהלך הפעילות העסקית שלהן כל הזמן לשביעות רצונן המלאה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...