Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקבל טיפול אישי ואמפתי זאת זכות

לקבל טיפול אישי ואמפתי זאת זכות
קרדיט תמונה FREEPIK

בתקופה שבה אנשים רבים מגלים שיש מצבים רבים מדי שבהם אנשים הופכים לתלויים באחרים ולא רק בגלל זקנה אלא גם בגלל תאונות, פציעות ומחלות או מוגבלויות שנולדים אתן, נשאלת השאלה למה כל כך קשה למצוא מטפלים סיעודיים טובים שגם ישתלבו היטב בשגרה היומית של המטופלים ויהפכו לחלק מחייהם, בטבעיות. בעיית המטפלים הסיעודיים מוכרת בגלל בעיות השמת עובדים זרים והמשך היציבות בתחום זה כשהם צריכים לחזור או שאינם מקבלים היתרי עבודה לזמן מספיק. מלבד זאת, רבים מעדיפים מטפלים ישראלים שהם יכולים לדבר אתם והם גם יכולים לטפל בהם בבעיות רפואיות שאפשר להסביר להם ולבקש מהם לדווח ולעקוב אחר מצב המטופלים. אם אתם מחפשים מטפלות סיעודיות ישראליות מנוסות שמסורות לעבודה שלהן והן יודעות בדיוק מה נדרש בתפקיד זה, אפשר לפנות לחברת השמה פרטית שיכולה לטפל בזה. חברה כזאת היא אור בלב בע"מ, חברה שמעניקה שירותי מטפלות ואחיות פרטיות לכל מטרה, לבית וגם למוסדות שבהם הלקוח מאושפז. זה מאפשר הרבה יותר גמישות למשפחה בין השעות שבהן מטפלים בבן המשפחה.

להיות בידיים טובות

בדיוק כמו ילדים, גם מבוגרים זקוקים לטיפול מסור ולדעת שקרוביהם נמצאים בידיים טובות ומסורות. אפשר למצוא מטפלות כאלה כשמחפשים במקומות ייעודיים לכך וזה לא תמיד קל. אם מוצאים משרד או חברה שיש לה מאגר של שמות לתפקיד מטפלת סיעודית ישראלית מומלץ לבדוק את השירותים שלהם משום שזה שירות מבוקש מאוד. תמיד נוח הרבה יותר לתקשר עם עובדים מקומיים שגם נחשבים ליציבים יותר והם יכולים למלא גם תפקיד של משגיחים ומטפלים גם בבעיות רפואיות ולא רק סיעודיות, במקרה הצורך. יש מקרים שבהם אפשר להיעזר בהם לפי ההנחיות המקצועיות של אנשי המקצוע, שיכולות להיות גם לתת תרופות או לעזור בתרגול כמו בפיזיותרפיה. שירות כזה עוזר מאוד גם למטופלים עצמם משום שתחושה ביתית עוזרת מאוד להחלמה לא פחות מאמפתיה של מטפל מיומן עם כוונות טובות.

טיפול והשגחה רפואית

גם במקרים שבהם נחוצה השגחה רפואית יותר הדוקה ומקצועית אפשר למצוא שירות מצוין כמו אחיות פרטיות שמתלוות למטופלים. הן יכולות להשגיח עליו בבית או במחלקה שבה הוא מאושפז, או ללוות אותו גם לבדיקות ולטיפולים שונים. מכיוון שהן מכירות היטב את המצבים הרפואיים הן יכולות לעזור אפילו יותר ממטפלים סיעודיים ולעזור למשפחה להיות בראש שקט שיקירם מקבל השגחה רפואית צמודה. חברת אור בלב מציעה שירותי אחיות כאלה בכל שעות היממה לנוחותכם ולפי הצורך של המטופלים.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...