Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה אפשר לעשות כדי להגביר את הבטיחות במקומות עבודה?

מה אפשר לעשות כדי להגביר את הבטיחות במקומות עבודה?
קרדיט: Canva

התקשורת מספרת לנו על מקרים רבים של כשלי בטיחות ותאונות עבודה שגורמים לנזק לרכוש ולפגיעה משמעותית בבני אדם, עד כדי אובדן חיים. זה לא צריך להיות כך משום שיש תאונות ותקלות רבות שאפשר היה למנוע אילו היו נוהגים כחוק ומוודאים שמירה על נוהלי בטיחות בכל מקום לפי מה שמתאים ונכון לו. יש נוהלי בטיחות שמשותפים לכל מקומות העבודה ויש כאלה שייחודיים למקומות שבהם יש חומרים וציוד מסוכנים שבהם יש צורך לשמור על כללי בטיחות ספציפיים. בכל מקום עבודה יש אנשים שאחראים על ביצוע ויישום מדיניות בטיחות ואותם ממנים לאחר שהם עוברים קורס נאמני בטיחות. בקורס זה לומדים כל מה שצריך לדעת על פקודות הבטיחות, גיהות בעבודה, סיכוני אש, חומרים מסוכנים, עבודה בגובה, כל מה שקשור לקרינה, מיגון וציוד מגן לעובדים, עזרה ראשונה, גורמי תאונות וכל מה שחשוב להם לדעת כדי ליישם זאת ביום יום. מומחי הבטיחות של חברת בטיחות לעד בע"מ מספקים לכל מקום עבודה כזה את ההדרכות וההכשרות הנחוצות להם כדי להבטיח את בטיחות העובדים והמקום.

לעבוד נכון מבלי ליפול

אחת הסכנות הגדולות ביותר היא נפילות ממקומות גבוהים וזה נכון גם למי שזקוק לעבודה על סולם קצר יחסית מדי פעם כמו גם למנקי חלונות בגובה רב. לכל אחד מבעלי התפקידים האלה יש כללי בטיחות שהם חייבים לשמור עליהם ויש להם ידע מקצועי והסמכה שבלעדיה אי אפשר לעבוד בגובה. ממוני בטיחות של חברה אמורים להעביר הדרכות בגובה על מנת ללמד את הידע הזה לכולם. בהדרכות כאלה לומדים להכיר את הציוד שאתו עובדים וכיצד לנהוג בו על מנת למנוע תאונות ונפילות מגובה רב.

סיכונים שונים במקומות עבודה

בביתנו הפרטי נדע תמיד כיצד להיזהר ונקפיד על כך שגורמי סיכון שונים יורחקו ויטופלו כדי שלא תיגרם סכנה לנו ולילדים בבית. זה נכון גם לגבי גורמי סיכון במקומות עבודה, כמו מכשולים שלא פונו מהשטח לאחר עבודות שיפוצים, מדבקות אזהרה ושימוש נכון במתקנים שלא הודבקו במקומות בולטין, שלטי אזהרה והכוונה שחייבים להיות במקומות המתאימים ועוד. יש עוד סכנות ובעיות שיש להדריך לגביהן ואת זה עושים ממוני הבטיחות באמצעות הדרכות בטיחות בעבודה שהם מעבירים לכל מקום. מלבד הכללים הבסיסיים של התנהגות בטוחה וזהירה במקום עבודה יש גם סיכונים מסוימים כמו סיכוני אש שחייבים לדעת עליהם. מומחי הבטיחות וההדרכה של חברת בטיחות לעד בע"מ יעניקו לעובדים שלכם כל הדרכה והכשרה מתאימה על פי חוק על מנת לשמור על חייהם.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...