Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה צריך לדעת על עקירה כירורגית

מה צריך לדעת על עקירה כירורגית
קרדיט - Canva

וודאי שמעתם על המונח שיני בינה, אם לא, אנחנו כאן כדי להסביר על כך בקצרה. לאורך השנים, בני האדם מחליפים את סט השיניים שלהם מחדש. זה מה שקורא בקרב ילדים צעירים, אשר נופלות להן השיניים וצומחות חדשות. כחלק אינטגרלי מתהליך ההתבגרות הטבעי. בשנות העשרים המאוחרות עד שנות השלושים צומחות מה שאנחנו קוראים להן: שיני בינה. אלו ארבע שיניים הממוקמות בחלק האחורי של חלל הפה והן צומחות בשנות הבגרות של האדם. אלו שיניים אשר לא באמת משמשות אותנו. הטענה במחקר היא שמדובר על שריד ישן לימים בהם האדם אכל מזונות לא מבושלים היטב ולכן הלסת שלו הייתה הרבה יותר רחבה. היום, אותן שיניים עלולות לצמוח בצורה קצת עקומה ולמעשה, ללחוץ על שיניים אחרות או על פנים הלחי. מה שמייצר תחושה של אי נוחות רבה וכאב. במקרים כאלו עושים בדרך כלל עקירת שיניים. עקירת שן כלואה דורשת הרבה מיומנות והיכרות עם הנושא. עלינו לקחת את זה בחשבון כאשר אנחנו בוחרים רופא שיניים למשימה הזו.

איך נראה התהליך מבחוץ

עקירה של שן מתחילה קודם כל מבחינה מדוקדקת של השיניים. אנחנו נרצה לעשות צילום פנורמי. בעיקר כדי להבטיח כי במידה ויש צורך בהוצאה של השן, אנחנו נהיה בטוחים כי אנחנו לא פוגעים בעצב חלילה ולא עושים נזק גדול יותר במקום לעזור למטופל. רופא שיניים חיפה, המנוסה בעניין הזה, צריך לאסוף את כל השיקולים ולקבל החלטה. במקרים מסומים, ניתן יהיה לבצע את הטיפול במרפאה. כמובן, הסיכוי לכך גדל ככל שהרופא מיומן יותר ומנוסה. הניסיון כאן חשוב כדי שהעבודה תיעשה בצורה חלקה בלי להשאיר עקבות.

יהיה לאחר מכן זמן לשיקום

כדאי לקחת בחשבון כי לאחר עקירה של שן כלואה, הרי שיהיה תהליך של שיקום והתאוששות. אנחנו מדברים על פרק זמן בו התזונה שלכם תהיה מורכבת ממאכלים רכים בעיקר ובטמפרטורת החדר. לאחר פרק זמן מסוים, שבוע לכל היותר, כבר תוכלו לחזור להתנהגות רגילה לחלוטין. אבל בכל מקרה, אל תשכחו, כאשר אתם קובעים טיפול, להשאיר לעצמכם גם זמן למנוחה אחריו.

אנחנו פה עבורכם בכל שאלה

בסוף הכל מתחיל מהתייעצות עם הרופא המטפל. ד"ר יואב פלמה, הוא הבעלים של מרפאת שיניים פרטית העוסקת בתחומים רבים. אנחנו מטפלים בילדים, מבוגרים ושמחים בכל פעם לעזור למטופלים שלנו להרגיש טוב יותר. להתייעצות ראשונית ללא עלות, צרו קשר עכשיו.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מארז מפנק ויוקרתי לאישה - MiliGifts
אתם מכירים גברים שלא רוצים מידי פעם לפנק את בנות...
איך תעצבו את משרד החלומות שלכם?
תמיד רציתם להקים משרד הייטק ועכשיו, בשעה טובה, אתם עושים...
איך לייעל תהליכי בנייה בשיטות האדריכלות הירוקה?
תכנון מבנים עם השפעה שלילית מועטה על עולם הטבע הוא...
הפירור המרנין על קינוח האירוע שלכם
אירוע חגיגי ומרשים דורש תכנון קפדני עד לפרטים הקטנים ביותר....
ניהול נכסים- מה זה אומר בדיוק?
אם יש לכם נכס, בין אם פרטי ובין אם מסחרי,...
מה חשוב לדעת לפני טיפול דיקור סיני?
בשנים האחרונות טיפולי דיקור סיני הפכו נפוצים. גברים ונשים בכל...
קבלת השבת חוזרת לנמל קיסריה בהובלת בית תפילה ישראלי
ימי שישי בחודשים מאי ויוני, בשעה 17:30 הכניסה חופשית בימים אלה...
מה חשוב לדעת לפני חקירת מצ"ח
ממש כמו באזרחות, גם בצבא אתם עלולים למצוא את עצמכם...
כל מה שצריך לדעת על מטף אש
בכל מקום ששוהים בו אנשים צריך להיות לפחות מטף אש...
ייעוץ לימודים- עשה זאת בעצמך
בעבר הרחוק היו אנשים לומדים מקצוע מאבא שלהם, ובמקרים חריגים...