Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מכונות שטיפה לרצפות

מכונות שטיפה לרצפות
קרדיט – מכונות שטיפה - דיל 777 בע"מ

כל בית עסק מכל סוג יזדקק אחת לתקופה לבצע ניקיון שוטף ויסודי בבית העסק. ניקוי בתי עסק הוא חלק מן הניהול והתחזוקה וחלק מהפעילות השוטפת שמחייבת את בעל העסק לשמור על הסטריליות והנראות של החלל כולו. ניקיון של בתי עסק ידרוש העסקה של עובדים שעוסקים בניקיון או העסקה של חברת ניקיון, שתבצע את כל עבודות הניקיון הנדרש בשעות שהן מקובלות ונוחות לכולם – אם זה במהלך שעות העבודה או לאחר/ לפני, שעות העבודה שהחלל כולו פנוי. בעבר, ניקוי משרדים וחללים גדולים הייתה משימה סיזיפית כשבמהלכה נעזרו בעיקר במגבים ומטליות לניקיון של שטח גדול. אולם, היום ניתן לנקות על ידי מכונות שטיפה לרצפות שמנקות במהרה ומייעלות את העבודה.

מכונות שטיפה לרצפות
קרדיט – מכונות שטיפה – דיל 777 בע"מ

היתרון במכונת רצפה

מכונות שטיפה וקרצוף המבוקשות כיום בשוק הן אלו שמשמשות לניקוי רצפות בחללים גדולים כמו קניונים, סופרים ועוד. מכונות אלו מתאימות לחלל גדול וקשה שיש בו סוגי רצפות שונות כמו שיש, קרמיקה, בטון מוחלק וכדומה. מכונות לשטיפת רצפות אלו יבצעו שלוש פעולות בו זמנית – קרצוף הרצפה על ידי מברשת, שטיפה של הרצפה וניגוב הרצפה על ידי מגבים ופעולת שאיבה – שכל הפעולות הללו יחד יותירו ריצפה נקיה ויבשה.

כיצד לבחור מכונת שטיפה לעסק שלכם?

בכל עסק גדול וייצוגי, כבר שכחו את הימים בהם אפשר היה להסתפק בשטיפה על ידי סמרטוט ומגב. מכונות טאטוא ושטיפה חדשניות הן האמצעי האיכותי ביותר שיאפשר ניקוי והברקת רצפות בקניון, אולם אירועים מתחם של כנסים, מלונות, בתי ספר, בתי חולים, מרפאות ועוד. אך נשאלת השאלה – כיצד נדע מה מתאים לעסק שלנו מכלל המכונות הקיימות בשוק. להלן כל התשובות בטרם תתחדשו במכונת שטיפה שתתאים לעסק שלכם. 

מכונת שטיפה לשטח קטן

עסק שגודלו יחסית קטן כמו אולם אירועים או לובי של בניין שנע בין 100 מ' רבוע ל – 500 מטר רבוע, יתאימו לו מכונות שטיפה קומפקטיות. מכונות אלה עושות את העבודה בצורה מעולה ומהירה, גם בשטח שבו מרחב התמרון קטן יחסית. למשל, בלובי של בניין, תיאטרון, בית קולנוע או אולם תצוגה של כלי רכב ועוד. חלק מהמכונות הקטנות תהיינה זהות בחזות שלהן לשואב אבק שאנו מכירים ומנגנון הפעולה שלהן הוא פשוט למדי. ניתן להפעיל אותן ביד אחת או בשתי ידיים והן מצוידות בגלגלים לשינוע ובמערכת קרצוף שמסתובבת במקום ומנקה כתמים עיקשים מהרצפות.  

מכונות שטיפה לשטח בינוני

עבור שטח גדול יותר שהוא מעל 500 מטר רבוע, יהיה נחוץ להיעזר במכונה מסיבית בעלת מכל של מים וסבון גדול. מכונות אלה נקראות גם בשם –  מכונה מפעיל הולך, זאת משום שהן מופעלות באמצעות דחיפה ולא על ידי נסיעה. המכונות הללו יכולות להגיע למשקל ניכר למדי, שכן הן כוללות מצבר בעל עוצמה רבה. הן גם מכילות כמה עשרות של ליטר מים, כך שאפשר להפעילן במהירות והן תגענה להספק מאוד מרשים. לאחר שעה ניתן להגיע להספק של ניקיון של – 2000 מטר רבוע. היה ותזדקקו למכונה שמנקה שטח גדול במיוחד, תדרשו למענה אחר. 

מכונות שטיפה בשטח גדול במיוחד 

אם בארגון או בעסק שאתם מחזיקים יש צורך בניקוי וטיפוח של שטח גדול מאוד, מכונות שטיפה לרצפות – רכובות, תהיינה הפתרון האידיאלי ביותר. המכונות הללו נראות כמו רכב חשמלי שבתוכן ניתן להתיישב ולהניע את הרכב על ידי נהג שמורה לאן לנסוע ומה סוג פעולת הניקוי שיש לבצע. מכונה כזו תוכל להכיל מעל ל- 200 ליטר מי שטיפה וכמות גדולה של מים דלוחים. 

המאמר נכתב באדיבות דיל 777 בע"מ יבוא, שיווק והפצה של מגוון מוצרי ועזרי ניקיון.

09-7909830  https://dil777.co.il

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...