Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נופש ישראלי ביום העצמאות

נופש ישראלי ביום העצמאות
bignews.co.il חדשות - מלונות

יום העצמאות מאפשר לכם להנות מנופש חמים ומשזף ביום החגיגי של מדינת ישראל – ביום ההולדת שלה. ביום העצמאות אפשר להנות ממזג אוויר קיצי ואביבי כאחד ללא עומסי החום הכבדים של יולי-אוגוסט, ועם מחירים מיוחדים ומשתלמים במיוחד לכבוד יום ההולדת של המדינה. מלונות רבים ובתי הארחה מציעים פעילויות מיוחדות ליום העצמאות, כאשר מבחר של מלונות ואתרי נופש מתקשטים בצבעי כחול-לבן, מה שהופך את כל חווית הנופש למיוחדת במינה. תוכלו להנות מנופש ביום העצמאות עבור כל המשפחה וגם כנופש זוגי רומנטי ומפנק.

נופש ישראלי ביום העצמאות
bignews.co.il חדשות – מלונות

לבחור בית מלון ליום העצמאות

מלונות בישראל מציעים דילים חגיגיים ליום העצמאות ולפעמים מאוד קל להתבלבל מרוב ההיצע בפורטלים השונים ובסוכנויות הנסיעות. מומלץ תמיד גם לבדוק את חבילות הנופש שמוצעות לכם דרך מועדון העובדים במקום העבודה שלכם, או דרך מועדני הלקוחות השונים וכרטיסי האשראי. תופתעו לגלות שלקראת יום העצמאות יש היצע לא מבוטל של חבילות נופש במחירים מאוד אטרקטיביים.

בתי מלון יוקרתיים לצד מלונות דירות וסוויטות מציעים אירוח ליום העצמאות שכולל לילה אחד או יותר. ביום העצמאות רבים מהנופשים מגיעים לנופש קצר יחסית בן לילה אחד, ויש כאלו שמאריכים או שמזמינים מראש ל2 לילות. חשוב מאוד לבדוק את מדיניות "העל האש" במקום שבו אתם עומדים לנפוש וללון. אם מדובר על כפר נופש עם יחידות אירוח, מתחמי דשא וחללים חיצונים פתוחים משותפים הרי שלרוב כן תוכלו להבעיר אש ולעשות במקום את המנגל המסורתי של יום העצמאות, אבל אם מדובר על חדר במלון רשת גדול או מלון בוטיק אינטימי, מרבית הסיכויים שזה ממש לא יבוא בחשבון לעשות במקום על האש. אם חשוב לכם לחגוג את יום העצמאות כמיטב המסורת ולעשות על האש תוכלו לעשות זאת בפארקים הציבוריים החיצוניים שמחוץ למלון עצמו.

לבלות את יום העצמאות באילת

העיר אילת מזמנת אליה תיירים רבים ביום העצמאות ותוכלו להנות בעיר מנופש מפנק לצד מגוון הפעילויות והאטרקציות המתקיימות בעיר בערב יום העצמאות וביום העצמאות עצמו. מלונות באילת מציעים דילים שונים ליום העצמאות ותוכלו לבחור במלון רשת, או בחלופה של השכרת דירה או וילה או במלון דירות. יש מגוון של אופציות לינה בעיר ובהתאם לתקציב שלכם ולהעדפות שלכם תוכלו לבחור את סוג הלינה המועדף עליכם.

חשוב להזמין חדרים מראש שכן הביקוש ללינה בעיר לקראת יום העצמאות גובר, ואם אתם רוצים למצוא דיל טוב במחיר משתלם כדאי מאוד לא להיזכר ברגע האחרון. בעיר עצמה תוכלו להנות ממופעי יום העצמאות, ממגוון של מסיבות ענק מקפיצות בערב יום העצמאות ומפעילויות שונות לילדים ומשפחות המתקיימות בחלקים שונים בעיר במהלך יום העצמאות עצמו. כמובן שהמסעדות, הברים והחופים פתוחים לכל ביום העצמאות והאווירה בעיר מאוד שמחה וחגיגית לרגל חגיגות יום ההולדת של המדינה.

לחגוג עצמאות בצפון הארץ

יש מי שמעדיפים להצפין ולתפוס קצת ירוק בעיניים ביום העצמאות, ויש מגוון של אתרים, פארקים ומוזיאונים הפותחים את שעריהם לקהל הרחב ביום העצמאות. תוכלו להנות מחוויה חגיגית לכל המשפחה, ולשלב בה גם לינה מפנקת או לינה משפחתית באחד מבין מגוון של מלונות בצפון וגם בבתי הארחה שונים ובצימרים משפחתיים. רשימה ארוכה של מוזיאונים לצד אתרי מורשת קרב עומדת לרשות המבקרים בצפון הארץ, ותוכלו לבקר בכל אחד מהמקומות. הכניסה לאתרים היא חינמית כמובן. כך למשל תוכלו לבקר בחצר תל חי, במערת הפלמ"ח, במוזיאון העמק, ברכבת העמק בכפר יהושוע, במחנה המעפילים בעתלית, בסליק בנהלל והרשימה עוד ארוכה. חשוב לציין שהעומס באתרים הללו הוא רב יחסית ביום העצמאות ולכן חשוב להגיע מוקדם עם הרבה אנרגיה. צפויים גם עומסים לא קטנים בנסיעה הלוך וחזור, ולכן למי שמתאפשר להגיע ברכבת ישראל – זו אופציית הגעה מועדפת. התחבורה הציבורית ביום העצמאות היא חינמית.

לחגוג את יום העצמאות בתל אביב יפו

רשימת אתרים לא קטנה מחכה לכם גם במרכז הארץ, ואם פחות מתאפשר לכם להגיע לצפון או לדרום הארץ, הרי שגם במרכז הארץ תוכלו להנות משפע של מוזיאונים ואתרים לכל המשפחה. כך למשל תוכלו לבקר במוזיאון הפלמ"ח, בבית בן גוריון,  בבית הראשונים בהרצליה, במוזיאון הלח"י ובתארים נוספים. תוכלו גם להנות מחגיגות יום העצמאות שבעיר בערב יום העצמאות בכמה לוקיישנים בתל אביב יפו. מלונות בתל אביב מציעים חבילות נופש מגוונות ליום העצמאות כאשר חשוב לקחת בחשבון שלא תוכלו כמובן לעשות על האש במלון עצמו. אם אתם כן רוצים לעשות על האש תוכלו לעשות זאת במבחר הפארקים הציבוריים שפזורים בעיר כמו למשל בגן צ'ארלס קלור או בגני יהושוע או בפארק הירקון.

לצד המנגלים והאתרים ההיסטוריים מחכות לכם בתל אביב יפו גם מגוון של פעילויות תרבות ואמנות ייחודיות ליום העצמאות כמו למשל הצגות ילדים, תערוכות נודדות במוזיאונים, הצגות ועוד. מגוון של מסעדות ומזנונים מהירים מציעים ארוחות ליום העצמאות ותוכלו כמובן גם לפנק את עצמכם ולהזמין מקום לארוחת ערב במסעדת יוקרה. יש מופעי סטנד-אפ בעיר בערב יום העצמאות, ולאלו מומלץ מאוד להזמין כרטיסם מראש שכן הביקוש הוא רב מאוד. תל אביב מציעה שלל של אטרקציות ובילויים לרגל יום העצמאות ומדובר בחוויה נהדרת שחבל לפספס.

יום העצמאות בים המלח

לאלו שדווקא מבקשים ביום העצמאות להתנתק קצת מכל המולת המנגלים ומעומס הקהל בבמות ובהופעות – מומלץ להגיע לים המלח ליומיים של שקט ושלווה, עם מי המרפא של ים המלח. זו דרך מאוד מיוחדת לחגוג יומולדת למדינה, ומגוון של מלונות בים המלח מציעים דילים ולינה במחירים מאוד טובים. מדובר בתקופה בשנה שבה עומס החום הוא לא גבוה, מה שאומר שתוכלו להנות ממזג אוויר מושלם בים המלח בתקופה הזו. בים המלח יש מגוון של פעילויות במלונות לרגל יום העצמאות ותוכלו להנות מאוד מביקור במקום למשפחה ולילדים. גם זוגות המבקשים להעביר יומיים של רומנטיקה ואינטימיות יוכלו לעשות זאת בים המלח ביום העצמאות.

יש עוד מגוון רחב של טיפים שיוכלו לסייע לכם לתכנן נופש דו-יומי מוצלח ביום העצמאות. עדכוני חדשות, טיפים ומדריכים שונים יסייעו לכם עם שפע של מידע רלוונטי, אמין ומקצועי. חשוב מאוד להגיע לנופש עם כל הציוד הדרוש מבחינת קרם הגנה, כובע ושתייה מספקת – בייחוד אם אתם מתכננים לשלב ביום השני של הנופש גם מסלול הליכה או פעילות שטח.

עוד כתבות שיעניינו אותך
האביזר המושלם לרצועות נשק וסלים לשימושים חקלאיים
אונקל קפיצי, הוא אביזר המיועד למטרת תלייה וחיבור של רצועות...
הכול על הובלת משרד
בשעה טובה העסק שלכם מתרחב? עכשיו זה רשמי: יש לכם...
עומדים לעשות תואר שני בחו"ל? דאגו למסמכים מתורגמים
היום, כשהעולם הוא פתוח הרבה יותר והכל מתנהל באופן גלובלי,...
מדוע הדברה חיונית בימינו?
הדברה ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על סביבה בריאה ונטולת מזיקים...
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...