Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניקוי חלונות ותריסים

ניקוי חלונות ותריסים
קרדיט pixabay

כל חלון והתריס שלו. אמנם ישנם חלונות ללא תריס, אך לרוב מדובר בסוג של צמד חמד. החלון עצמו, האחראי על אטימות הקיר ושקיפות המראה שבחוץ (כמו גם כניסת קרני אור אל תוך הדירה / משרד), והתריס, האחראי על הצללת החלון (לצורך פרטיות, ניתוב וריכוך קרני אור חזקים במיוחד, סינוורי שמש ועוד).

כפי שהחלון צובר עם הזמן אבק, כתמים, לכלוך ושאר השפעות סביבתיות, גם חברו התריס צובר בלאי דומה. הבעיה מתחילה כשצריך לנקות את השניים. בעוד חלון מורכב לרוב ממשטח זכוכית חלק ואחיד, תריסים הם עניין מורכב יותר. עשרות שבבים המצריכים ניקוי של כל אחד מהם בנפרד, כמו גם טיפול קפדני בקצוותיו של כל שבב. עבודה מעט סזיפית, הדורשת השקעה מיוחדת.

ניקוי חלונות ותריסים
קרדיט pixabay

סוגי תריסים

ישנם סוגים שונים של תריסים. למשל תריסי רפפה (שלבים המסתובבים על ציר), או תריסי גלילה (שלבי תריס המשולבים אחד במשנהו ונגללים אל ארגז עילי). בתוך כך, ישנם תריסים חשמליים, ידניים, תריסי הזזה קלאסיים (באמצעות גלגלת) או תריסי הזזה ונציאניים (באמצעות מערכת חוטים).

גם לחומרים מהם מורכב כל תריס חשיבות רבה בבואך לנקות אותו ולהתאים עבורו את החומרים הנכונים, למען שמירה על מצבו. תריסי אלומיניום, תריסי פלסטיק, תריסי עץ ועוד ועוד.

כל חלון והתריס שלו

ניקוי חלון ללא ניקוי התריס הצמוד אליו, מזכיר מראה של מכונית נקיה מבחוץ אך מטונפת בחלקה הפנימי. היות וכך, יש לדעת לנקות את השניים, כשלחלון חומרים וטכניקות מסויימות (בהתאם לסוגו, אוביו, גודלו ומיקומו), בעוד התריסים עצמם דורשים טכניקה וחומרים משלהם. 

חלונות העשויים מזכוכית טריפלקס (זכוכית חלון עבה המורכבת משתי שכבות זכוכית צמודות), זכוכית בידודית (שתי שכבות זכוכית שביניהן מרווח אוויר לשיפור בידוד תרמי), זכוכית חלבית (בעלת גוון לבן שאינו אטום), זכוכית רגילה ושקופה, ועד זכוכית סבתא (זכוכית בעלת תבליטים ופיתוחים בתוכה). ישנם סוגי חלונות / זכוכיות נוספים, אך העיקרון חשוב ופשוט לגבי כולם: כל חלון וטכניקת הניקוי שלו. בבואכם לנקות את השניים, רצוי להיעזר בבעל מקצוע שיידע להשביח את שני האלמנטים, הקשורים זה לזה באופן בלתי נפרד. מורכבות הטיפול וניקוי שבבי וחיבורי התריס, כמו גם ניקוי והברקת החלון משני צידיו ובאופן מושלם, הם שני חלקים בתוך השלם.

מדוע דווקא איתנו

חברת ניקיון מקצועית ועתירת ניסיון כשלנו "מבריק החלונות", תוכל לתת מענה מקיף והולם לכל סוג חלון ולכל סוג תריס. איתנו, התריסים שלכם ייראו לאחר הטיפול כחדשים, והחלון שקוף ומבריק מתמיד. היכולת לשלב בין השניים (ניקיון חלון ותריסו) ומאידח לבדל את הצרכים החומריים וטכניקות הניקוי של כל אחד מהם, אמורין להוביל לתוצאה המיוחלת. זאת, תוך שימת דגש על איכות השירות ועמידה יעילה בלוחות זמנים. רוצים תוצאה שתהיה מרשימה? אסתטית? מקיפה? זאת ההתמחות שלנו. מוזמנים לפנות אלינו "מבריק החלונות", להתייעצות וקבלת הצעת מחיר משתלמת.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...