Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סוגי חומרים ורמות הדפסה בכרטיסי ביקור

סוגי חומרים ורמות הדפסה בכרטיסי ביקור
מקור FREEPIK

כל אדם העוסק בשיווק ובמכירות, החל באיש השיווק וכלה באיש המכירות המכתת את רגליו ומגיע באופן פרטני מלקוח אחד ללקוח אחר, יודע אמת אוניברסאלית אחת: הסוד הגדול של פעולת מכירה, היא מציאת הדרך להשאיר את איש המכירות עצמו ואת העסק שהוא מייצג בתודעה של מקבל ההחלטות שאמור להחליט אם לקשור עסקה עם העסק ולהפוך אותו לספק קבוע. על מנת להשיג את המטרה, כלומר להישאר בתודעה של מקבל ההחלטות הספציפי לאורך זמן, משתמשים אנשי המכירות השונים במגוון אמצעים, כאשר חלקם הגדול הם מוצרי דפוס איכותיים. עם המוצרים הללו ניתן למנות יומנים, פתקאות מעוצבות או לוחות שנה איכותיים שנשארים תלויים על הקיר או על השולחן של מקבל ההחלטות, מנהל הרכש או הסמנכ"ל הבכיר – או אצל כולם כאחד. אבל מוצר הדגל שעשוי להפוך לפותח דלתות מהמדרגה הראשונה הוא כרטיס הביקור של נציג המכירות או של הפונקציונר הבכיר בעסק. מהו בעצם כרטיס ביקור ולמה הוא כל כך חשוב? מהם החומרים שמהם עשויים כרטסי ביקור ומה המשמעות שלהם? כל התשובות בהמשך המאמר

סוגי חומרים ורמות הדפסה בכרטיסי ביקור
מקור FREEPIK

כרטיס ביקור – מה זה בעצם

כרטיס ביקור הוא כרטיס קטן המכיל בצורה תמציתית את הפרטים של העסק, פרטי איש הקשר האוחז בכרטיס הביקור ופרטי התקשרות. למרות שבשוק כרטיסי הביקור ניתן למצוא כרטיסים בגדלים שונים, הרי שבדרך כלל כרטיסי הביקור הם קטנים יחסית וניתן להכניס אותם בקלות לתוך הארנק. פונקציונרים שונים בעסקים מחזיקים קלסרים מיוחדים שבהם מוחזק מלאי כרטיסי הביקור של ספקים או של לקוחות פוטנציאליים של העסק. המטרה העיקרית של כרטיס הביקור היא לגרום לבעל התפקיד שקיבל אותו לשמור אותו. כרטיס ביקור מוגש אחרי כל גישה עסקית, בין אם היא הסתיימה בעסקה ובין אם בהבטחה ערטילאית להיות בקשר. הסטטיסטיקה מוכיחה שככל שכרטיס הביקור הוא איכותי יותר ומרשים יותר, כך הסיכויים שמקבל ההחלטות ישמור אותו ויעשה בו שימוש הם גדולים יותר. כרטיסי ביקור מוצעים כיום במגוון צבעים וצורות ובעיקר במגוון חומרים. לפעמים, כרטיס הביקור הוא ההבדל הקטן שבין התעלמות מוחלטת מאיש המכירות לבין החלטה לנסות ולקשור עסקה כל שהיא איתו ועם העסק שהוא מייצג.

מאילו חומרים עשויים כרטסי ביקור

כיוון שכרטיס הביקור עשוי להפוך במקרים רבים גם לכרטיס הכניסה לעבודה עם לקוח מסוים, טורחים מנהלי מכירות ואנשי מכירות רבים, כמו גם הבעלים של עסקים רבים, לעצב כרטיסי ביקור איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. עיצוב הכרטיס נוגע למראה שלו, למיקום של הלוגו ולגודל האותיות וסוג הכיתוב על גבי הכרטיס. חשוב שהכרטיס ייראה טוב, אבל חשוב לא פחות שהפרטים שעליו יהיו ברורים. אחרת, הכרטיס ימצא את דרכו במהירות למעמקי פח האשפה. אבל מה שעשוי להשפיע על מקבל ההחלטה באמת, הוא החומר שממנו עשוי כרטיס הביקור וההופך אותו למרשים ומעניין. עם החומרים שמהם עשויים כרטיסי ביקור ניתן למנות כרטיס למינציה – כרטיס ביקור המצופה ניילון המוצמד אליו בחום. כרטיס כזה הוא עמיד מאד לאורך זמן והכיתוב על פניו איננו דוהה. כרטיסי ביקור אחרים הם כרטיסים שחלקים מסוימים בכיתוב שלהם מצופי לכה, מה שהופך את המראה שלהם לייחודי ויוקרתי מאד. מעבר לנזכר לעיל ניתן להזכיר כרטיסי ביקור מוטבעים, שטנץ בחיתוך צורני, שזה אומר כרטיסי ביקור בצורות לא שגרתיות וכן כרטיסים העשויים מניירות מיוחדים. המומחים של ננופרינט אמונים על עיצוב וייצור כרטיסי ביקור איכותיים וייחודיים. צרו קשר כעת והזמינו את כרטיס הביקור בהתאמה אישית להעדפות ולצרכים שלכם. כרטיס הביקור הוא המייצג את העסק והמומחים של ננופרינט ידאגו לכרטיסי הביקור המרשימים ביותר עבורך.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...