Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב מטבחים מודרניים קטנים

עיצוב מטבחים מודרניים קטנים
קרדיט - מטבחי next125

עיצוב מטבחים קטנים הוא אתגר שדורש התייחסות מיוחדת. אמנם כל עיצוב מטבח הוא עולם ומלואו אולם כאשר השטח הנתון הוא קטן דרושים מקצוענות, יצירתיות וידע רב.

כל עיצוב מטבח מתחיל בפונקציות הכרחיות לכל מטבח, בין אם מדובר במטבח גדול או מטבח קטן. בעיצוב מטבחים קטנים תהיה חשיבה על ניצול כל מקום אפשרי ותכנון יצירתי למענה על כל הדרישות והצרכים. אין בהכרח כוונה לוותר על צרכים כאלו או אחרים, אלא קנה המידה של התכנון והמוצרים הנלווים יכול להיות שונה.

עיצוב מטבחים מודרניים קטנים
קרדיט – מטבחי next125

בואו נתחיל במוצרים נלווים

גם אם אתם חובבי בישול מושבעים גודל המטבח הוא בדרך כלל פרופורציונלי לגודל הדירה. דירה קטנה מיועדת בדרך כלל למספר אנשים מצומצם יותר ולכן אופי המוצרים הנלווים ומידותיהם יהיו בהתאם.

כל מוצרי החשמל למטבח ניתנים להשגה בגדלים שונים. איכות העבודה במטבח לא תיפגע, יהיה אפשר ליהנות מכל הפונקציות והנוחות בהתאמה לנדרש.

אפשר לבחור במקרר ברוחב 60 ס"מ, למשל. תחולתו תספיק בהחלט למשפחה ממוצעת קטנה. בהתאם לסגנון המטבח ולנראות הרצויה שלו אפשר לבחור במקרר צבעוני ובולט לעין או במקרר אינטגרלי, שיראה כמו ארון נוסף במטבח ויתאים מאד לסגנון של מטבחים מודרניים.
מדיח הכלים יכול להיות ברוחב 45 ס"מ או בגודל מגירה עמוקה בלבד, כך שלא יתפוס מקום רב ועדיין יאפשר ליהנות מהפונקציונליות שלו גם במטבח קטן. הכיריים קיימות במידות ובוואריאציות רבות. כיריים של שני מוקדי חימום במקום ארבעה ויותר בהחלט יספקו מטבח קטן. מיקום המוקדים יכול להיות גמיש. זה לצד זה או אחד מעל השני. גמישות זו תשאיר את משטח העבודה פנוי יותר. תנור האפייה יכול להיות משולב עם מיקרו, כך ששתי הפונקציות יתקיימו במכשיר אחד, שגובהו נמוך יותר מתנור אפייה ממוצע. והנה הרווחנו מקום נוסף לטובת תכולת הארונות.

אחסון חכם

לאחר שבוחרים בצורה מושכלת את מוצרי החשמל חשוב לארגן את מקומות האחסון באופנים שונים על מנת לנצל טוב יותר את השטח הנתון. במטבחים בסגנון המודרני הניצולת היא מלאה. הצורה עוקבת אחרי הפונקציה. אין אלמנטים לצורכי קישוט בלבד.

מטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת Schuller הגרמנית, מציעים, בנוסף לקו המודרני, שני גבהים לארונות התחתונים במטבח. הארונות התחתונים של מטבחי next125 בגובה 87.5 ס"מ זכו בפרס ה–red dot היוקרתי בשנת 2016 ובפרס העיצוב הגרמני לשנת 2018. לארונות המטבח התחתונים הללו מסד (צוקל) מותאם בגובה 5 ס"מ בלבד. התוצאה היא ארון תחתון גבוה יותר מהממוצע, מסד נמוך יותר מהממוצע ותוספת שטח אחסון רב בארונות התחתונים של המטבח בשיעור של כ-25% יותר ממטבח ממוצע. אומנם שיקולי עיצוב הובילו את הכנסת המסד החדש בגובה 5 ס"מ, כי מתקבל מראה הומוגני של ארונות. נראה שהם כאילו מרחפים באוויר על מסד דיסקרטי. אולם בעזרתו של המסד המצומצם מתאפשרת מגירה נוספת בארונות התחתונים. זו תוספת משמעותית לכל מטבח ובוודאי כאשר מדובר בעיצוב מטבחים קטנים.

אחסון נוסף יכול להיות בארונות העליונים במטבח. על מנת להפחית מהעומס וליצור מראה קליל ומעניין יותר אפשר לחלק אותם לשתי קומות כאשר אחת הקומות תהיה עם דלתות זכוכית. דלתות הזכוכית לא חייבות להיות שקופות, כי נראות התוכן הפנימי יכולה להעמיס על העין, אלא אפשר לבחור בזכוכית אטומה או חצי אטומה. הזכוכית מעצם טבעה בדרך כלל קלילה יותר בחזותה מארון סגור ואטום.

תכנון ועיצוב אישי למטבחים

במיוחד בתכנון ועיצוב מטבחים קטנים נדרשת מקצועיות ותשומת לב רבה. כל סנטימטר יהיה חשוב ולכן ישנה משמעות לתכנון ועיצוב אישיים.
מטבחי next125 מיובאים מגרמניה לפי תוכנית אישית, בהתאמה מלאה למקום, לאחר מדידה ובהתאם לבחירות האינדיבידואליות. אפשר להזמין כל יחידה במידות שונות, המבחר הוא רב מאד וישנה אפשרות להגיע לדיוק של סנטימטר בודד. מוצעות יחידות גם בעומקים משתנים, כמו מגירות בעומק של 70 ס"מ על מנת לנצל כל אופציה לתכנון מיטבי.

המאמר נכתב באדיבות מטבחי next125

טלפון: 09-9569903 

מייל: [email protected] 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...