Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיריית רעננה מציגה חסכון של כ – 20 מיליון ₪ במסגרת הרפורמה להתייעלות תקציבית הכוללת התייעלות כלכלית, הסדרת המבנה הארגוני ומערך ההון האנושי

עיריית רעננה מציגה חסכון של כ – 20 מיליון ₪ במסגרת הרפורמה  להתייעלות תקציבית הכוללת התייעלות כלכלית, הסדרת המבנה הארגוני ומערך ההון האנושי
עיריית רעננה

עיריית רעננה נמצאת כיום בגירעון תקציבי גדול הנובע משורת מהלכים והחלטות אשר התקבלו בקדנציה הקודמת, טרם בחירתו של ראש העיר, והביאו את העירייה למצבה הנוכחי. לאור המצב, גיבשו ראש העיר חיים ברוידא, מנכ"ל העירייה והגזבר, בהתייעצות עם סגני ראש העיר וראשי סיעות הקואליציה, תוכנית התייעלות תקציבית במטרה לאזן את התקציב העירוני.

עיריית רעננה מציגה חסכון של כ – 20 מיליון ₪ במסגרת הרפורמה  להתייעלות תקציבית
עיריית רעננה

שורת הצעדים, יחד עם פעולות נוספות יביאו את העירייה לחסכון מצטבר של למעלה מ- 20 מיליון ₪ כבר בשנת התקציב הקרובה, ולחיסכון משוער של עשרות מיליוני שקלים נוספים במסגרת תכנית החומש שתיושם במהלך הקדנציה.

ראש העיר, חיים ברוידא: "בעוד שבועות מספר אנו מתייצבים לשימוע במשרד הפנים אשר מבקש לבטל את מעמדה של רעננה כעיר איתנה, רפורמה זו, לצד ניהול של תקציב אחראי וצעדים נוספים שאנו מנהיגים יסייעו לנו לצלוח את המשבר ולהוביל את העיר לעתיד של צמיחה.

החלטתי לנקוט בצעדים אלו מתוך אחריות ציבורית עמוקה, והבנה כי זהו הדבר הנכון עבור העיר ותושביה במצב הנוכחי. כאשר נחשפתי למצב הפיננסי בו מצויה עיריית רעננה, פעלתי מידית לבחון כיצד ניתן להביא לשינוי בצורה המהירה ביותר. אנחנו כבר מנהיגים תרבות ארגונית אחרת של קבלת החלטות. מי שירוויח בסופו של דבר ממהלכים אלו הם התושבים, אשר ימשיכו לקבל שירותים ברמה גבוהה ואיכותית, הדבר יבוא לידי ביטוי כבר בחודשים הקרובים. אני ממשיך לקיים את הבטחתי לפעול בשקיפות ולשתף את התושבים בתמונה המלאה".

התכנית מורכבת משורת מהלכים בשני תחומים מרכזיים: התייעלות כלכלית והסדרת המבנה הארגוני וההון האנושי. מדובר במהלך רוחבי הנוגע בכל אגפי העירייה. במהלך החודשים האחרונים הכינה הנהלת העירייה תכנית עמוקה ויסודית על מנת לוודא שכל מרכיבי התקציב עוברים בחינה מדוקדקת מחדש. זהו מהלך תקדימי ויוצא דופן בהיקפו.

החיסכון נובע משורת צעדים, בין היתר צמצום ושינוי בצי הרכבים העירוני, הסדרה מחודשת של הליכי הרכש, חיסכון של מיליונים בהתקשרויות תוך יציאה למכרזים חדשים, שימוש במשאבים פנים ארגוניים במקום קבלנים חיצוניים, התייעלות במערך האבטחה, קביעת מודל הנחות על פי חוק וביטול הטבות קודמות שנתנו שלא כדין, התייעלות בהפעלת החניונים העירוניים ועוד.

לצד המהלכים הללו בוצעו מהלכים מרחיקי לכת ברמת כוח האדם בארגון. כגון ביטול תקנים כחלק מאימוץ תכנית לעידוד פרישה מוקדמת, צמצום וביטול תקנים כחלק מהליך ההתייעלות הפנימי שנעשה בארגון, ביצוע רפורמה מבנית מקיפה שבמסגרתה צומצמו התנאים הנלווים לעובדים, ונקבעה תקרה עדכנית בכל הקשור לשעות נוספות, החזקת רכב ורכיבי שכר אחרים. בנוסף, לאחר שנים ארוכות, בוצעה רביזיה והסדרה במבנה העסקתם של עובדים סוציאליים וציבור הסייעות בגני הילדים.

עוד כתבות שיעניינו אותך
כיצד תערכו בצורה הטובה ביותר לברית מילה שיצאה בשבת?
אם נולד לכם תינוק ביום שבת לפני השקיעה, בוודאי תופתעו...
איך מטפלים נכון בעבירות תנועה
גם אם אתם נהגים זהירים, עדיין תוכלו לטעות ולבצע עבירות...
קרנבל פורים ומסכות: יצירת מסיכות, פינת צילום , מתחם איפור, הכנת אוזני המן ועוד- כניסה חופשית
נתניה מה: קרנבל פורים כולל 4 מתחמים עיקריים סביב נושאי החג: ממתקים...
נמל קיסריה מזמין לימי שישי של מופעי מוזיקה חיה מול הים
15.3 | 22.3 |29.3 בין השעות 15:00-12:00 נמל קיסריה, אחד הלוקיישנים...
גילוי סודות הכושר בפתח ביתכם
בעולם שבו לוחות הזמנים עמוסים והזמן מוגבל, היכולת שלנו לתעדף...
הבדלים בענישה בין נהג חדש לנהגים אחרים
נהג חדש מוגדר ככזה בשנתיים הראשונות לאחר הוצאת הרישיון. כדי...
מה באמת כדאי לעשות כשיש בעיה במחשב?
המחשב הוא ללא ספק אחד מכלי העבודה הכי טובים וחשובים...
עמותת שניר בשיתוף פיקוד העורף הקימו חנות פופ אפ, שהציעה למשפחות המפונים ביגוד, הנעלה, אקססוריז ומוצרים לתינוקות בחינם !
עמותת שניר, בשיתוף פיקוד העורף הקימו חנות פופ אפ, במלון...
הונחה אבן פינה למרכז לוגיסטי חדש של רשת רהיטי היוקרה טולמנ'ס שיוקם בפארק העסקים החכם קיסריה בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים
המרלו"ג המתקדם ישתרע על פני שטח של כ-12,000 מ"ר והוא יוקם...
הדרך לדרכון זר עוברת אצל הנוטריון
כל מי שניסה לברר פרטים על הוצאת אזרחות זרה לאחרונה...