Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פנטהאוז למכירה בעיר ימים

פנטהאוז למכירה בעיר ימים
קרדיט תמונה: אתר iryamim.co.il

בנתניה יש שכונה, והיא נקראת עיר ימים. התכנון השכונתי של עיר ימים יכול להיקרא מודרני, ויש כאלו שיגידו שהוא נדמה כמשלב חיי משפחה, חיי קהילה, חיי ספורט, חיי פנאי – וחיי נגישות. חיי נגישות? ובכן, אנשים מסוימים יכולים להגיד, שאנשים שגרים בשכונה, יכולים ללכת ברגל לחוף הים, יכולים ללכת גם ברגל לשמורת האירוסים (שנמצאת מצפון לשכונה), ויכולים ללכת ברגל לקניון! וכמובן, לפארק המקומי, המשתרע על כמה עשרות דונמים. ואם זה נדמה שיש כל כך הרבה הליכה, הרי שאין זה צירוף מקרים.

קרדיט תמונה: אתר iryamim.co.il

ללכת כהוגן בעיר ימים

לאור כך שכחלק מהתכנון "המודרני", או איך שנבחר לקרוא לו – נעשתה השתדלות לכלול וליישם את "עקרון ההליכות", כלומר – היכולת ללכת בתוך תחום שטח מסוים, נדמה שבהחלט ניתן לבצע הליכות. מדוע זה חשוב? שהרי זה נשמע כמו פרט שלא אמור לקבל מיקוד ותשומת לב, אלא שאם אנחנו מדברים על הרצון שלנו ללכת ולהגיע למקומות ברגל, הרי שאולי שמנו לב שיש מקומות שמאפשרים זאת ביתר קלות, ויש מקומות שזו לא קל באותה מידה. נניח, כי ההבדל בין המקומות הללו הוא הדגש ותשומת הלב על היכולת של האדם הרגלי להתהלך ביניהם.

בשכונת עיר ימים, שבנתניה – נדמה שקיימת האפשרות להתהלך בין מחוזותיה השונים. בין אם רוצים ללכת לחוף, לשמורת הטבע (שזוהי שמורת האירוסים, כן היא שמורת טבע, לפי הבנתנו), לקניון, לפארק וכיוצא בזה. בעיר ימים מוצעים גם פנטהאוזים למכירה, כך שמי שמחפש לעצמו פנטהאוז למכירה בעיר ימים – בהחלט יכול לגלות שיש פנטהאוז שמחכה לבחירתו. כדי לדעת אילו נכסים אפשר למכור ולקנות בעיר, אפשר לדבר עם יודעי דבר, כמו גם עם דורון כץ תיווך עיר ימים.

פנטהאוזים בבנייני יוקרה?

פרויקטי נדלן שונים בעיר ימים, יכולים להיקרא פרויקטים יוקרתיים. מדוע יש כאלו שיקראו להם כך? ובכן, בחלק מהם על כל פנים, יש דירות מעוצבות ומודרניות (תיאור של אלו שידם הייתה בפרויקט), מגדלים מתוכננים היטב (עוד פעם, תיאור שהוא פחות או יותר של מי שהיה אחראי על הפרויקט, או לפחות על יחסי הציבור שלו), שירותי דיירים (כמו מועדון דיירים, בריכה, חדר כושר וכיוצא בזה). אין זה אומר שפנטהאוז יהיה נתון בהכרח לתוך בניין שיש בו את כל הטובין הללו, אך אולי כן – אפשר כמובן לבדוק ולהתעניין, ולכל הפחות – ליהנות מכל האוצרות שניתן לחוות בסביבת המגורים של השכונה הזאת, שבנתניה.

למצוא את הקסם

אמנם לא מדובר בבתים פרטיים, כמו אלו שנמצאים בשכונת רמת פולג השכנה – אבל גם בבניינים יש קסם, בעיקר אם הם מאפשרים את כל הטוב הזה – כמו גם מקום מגורים לאלפי משפחות. אם כן, ניתן להמשיך ולהתעניין בפנטהאוז למכירה בעיר ימים, או פשוט לבקר וליהנות בשכונה. תודה על קריאתך.

עוד כתבות שיעניינו אותך
החברה לנכסי קיסריה משלימה אכלוס המרכז המסחרי אור ים סנטר לרווחת תושבי שכונת אור ים והסביבה
רשת pharm Be של שופרסל הצטרפה להצלחה עם סניף חדש במקביל...
התחדשת עירונית בנתניה: אורון נדל"ן זכתה במכרז יזמים לתכנון וביצוע פרויקט התחדשות עירונית נוסף ברחוב גורדון בעיר, בהיקף של כ- 106 יח"ד
ממשיכים להתרחב ולצמוח בתחום ההתחדשות העירונית: חברת אורון נדל"ן, מקבוצת...
וולט מרחיבה את פעילותה בנתניה
וולט השלימה לאחרונה פתיחת סניף של 'וולט-מרקט', לאחר ששכרה שטח...
פרויקט פינוי בינוי ענק בלב נתניה: קבוצת דוד אזולאי תבנה על מגרש בשטח של 16 דונם 480 יח' דיור
אחד מפרויקטי פינוי הבינוי הגדולים ביותר שהיו בנתניה בשנים האחרונות...
רוצים להשקיע בקרקעות חקלאיות וליהנות מהכפלה ואף שילוש שווי הקרקע? אספנו עבורכם את כל הפרטים החשובים ביותר אודות רכישת קרקע חקלאית להשקעה 
אם גם לכם נמאס מהריביות האפסיות בכלל מסלולי החיסכון של...
מגיעים לראשונה לנתניה: רשת Seven תפתח שני סניפים בנתניה בפרויקטים של קבוצת דוד אזולאי ברחבי העיר
קבוצת דוד אזולאי הודיעה היום (א', 26/3) כי לראשונה יפתחו...
ממשיכה להתרחב בנתניה: קבוצת דוד אזולאי תשכיר לרשת 'פיצה רונדו' חנות בפרויקט החדש בשכונת אגמים
קבוצת דוד אזולאי הודיעה ביום א', 5/3 כי בקרוב יפתח...
ריקי יעקבי וחיים יעקבי ממייסדי יעקבי יוניברסל 20 שנות בנייה ושגשוג
בימינו עסקים חדשים מגיחים לעולמנו כמו פטריות בגשם. יחד עם...
חיים יעקבי: "נתניה זאת העיר עם מוניטין מתחדש ושגשוג"!!!
מה הקשר של העיר ניס שבצרפת, העיר גולד קוסט אוסטרליה...
נתניה, העיר שממשיכה להפתיע
העיר נתניה הייתה בתחילה מושבה חקלאית שהוקמה בסוף שנות העשרים...