Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צימרים בכנרת שמחכים רק לכם

צימרים בכנרת שמחכים רק לכם
מקור FREEPIK

מתי בפעם האחרונה יצא לכם פשוט לשבת על שפת הכנרת ולהירגע? לא משנה אם אתם גרים בצפון, בדרום או במרכז, כדאי לכם לפקוד את חופי הכנרת מדי פעם, לחזות ביופיה ופשוט להתפנק בחופשת בטן-גב. כל זה טוב ויפה, אך אם אתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, תוכלו לעשות זאת בסטייל אם תחפשו צימרים בכנרת. צימר בכנרת יהפוך את החופשה מטובה למעולה ובלתי נשכחת. 

צימרים בכנרת שמחכים רק לכם
מקור FREEPIK

הוי כנרת שלי – קצת היסטוריה

לפני שאתם צוללים אל מימי הכנרת ומחפשים צימרים בכנרת, כדאי ללמוד קצת על ההיסטוריה של הימה המתוקה הגדולה של ישראל. ראשית, לכנרת יש כמה שמות. בתקופת הבית הראשון נקראה הימה "כנרת" על שם העיר שמיקומה היה על שפת הימה (הארכיאולוגים זיהו את העיר כתל כינורות). לפי התיעודים של יוסף בן מתיתיהו, כינויה של הכנרת בתוקפת הרומאים היה "ים גינוסר". בערבית קרויה הימה "ים טבריה" ובאנגלית "ים הגליל". השם "כנרת" רווח יותר בעברית בתקופת העלייה השנייה, והימה נושאת אותו עד היום. בתקופה זו, ב-1908 הקימו המתיישבים את חוות כנרת (או "חצר כנרת") במטרה להכשיר חקלאים לעבודת האדמה. הקיבוץ הראשון שהוקם על יד הכנרת היה דגניה א, ובו נוצרו יסודות לכמה חברות חשובות כמו המשביר לצרכן ותנובה. היום המושבים שליד הכנרת הולכים ומתפתחים, וניתן ליהנות מחופשה יוקרתית בצימרים איכותיים. 

חופשה זולה בצימר זול

מי אמר שצריך הרבה כסף כדי לצאת לחופשה בצימר בכנרת? אתר צימר T מציע לכם להתרשם מצימרים זולים על שפת הכנרת, בהתאם למחירים בסופ"ש השבוע או ביום חו"ל. באתר ניתן לבחור את טווח המחירים הרצוי המתאים לכסכם, ולהתחיל ליהנות מחופשה מפנקת. כמו כן, קיימות כמה דרכים שבהן הצימר הופך את החופשה שלכם לזולה יותר. ראשית, אתם לא צריכים לאכול מחוץ לצימר. במטבח הגדול והמרווח של הצימר ניתן למקם את כל המצרכים שקניתם בזול מהסופר, וליהנות מאוכל ביתי, טעים ומזין. שנית, אין צורך לצאת מהצימר כדי לשלם עבור אטרקציות שונות, כי בתוך הצימר עצמו כבר יש לכם אטרקציות הכלולות במחיר: בריכה, ג'קוזי, סאונה, שולחנות משחק, ריהוט גן, בר משקאות ועוד. ולבסוף, חופשה בצימר יכולה להיות זולה יותר, אם תבחרו להתארח כקבוצה. 

חופשה בצימר – למי זה מתאים?

צימרים בכנרת מתאימים למגוון רחב של הזדמנויות. אלה רק כמה דוגמאות בולטות מחיי היום יום:

צימר לחופשה משפחתית

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לנפוש יחד, כמשפחה גדולה ומאושרת אחת? בצימר יש כל כך הרבה מקום שהוא לא מתאים רק למשפחה מצומצמת של שני הורים ושני ילדים, אלא גם למשפחה מרובת ילדים. כי כשאתם נמצאים בגבולות הצימר, קל יותר לשמור על הילדים הקטנים, והם בתורם ירצו להוציא את כל המרץ שלהם על המדשאה. כמו כן, צימרים רבים פותחים את שעריהם לא רק בפני בני אדם, אלא גם בפני חיות המחמד שלהם. כך שהפעם אתם לא צריכים לשים את הכלב בפנסיון. פשוט תביאו אותו אתכם. 

צימר לזוג הרומנטי

חופשה רומנטית רגילה? הצעת נישואין? או אולי חגיגה של 30 שנות נישואין מאושרות? לא משנה באיזה אירוע רומנטי מדובר, צימר בכנרת הוא המקום שיספק לכם את כל האווירה הרומנטית שאתם צריכים. כי מה יכול להיות רומנטי יותר מישיבה יחד בג'קוזי עם כוס של יין ביד? או משתיית קפה בצוותא על רקע השקיעה? בצימר תמצאו את הפרטיות הנחוצה לכם כדי לחזק את הקשר שלכם כזוג. 

צימר לכל אירוע שרק תחשבו עליו

צימרים בכנרת נועדו לא רק לחופשות, אלא לכל אירוע באשר הוא. אלה כמה מבין האירועים הבולטים ביותר:

  • מסיבות רווקים/ רווקות – החתן והכלה לחוצים לקראת החתונה ההולכת וקרבה? זה הזמן להוציא אותם לצימר עם בריכה וקצת יין, ולחגוג עד אור הבוקר עם תקליטן. 
  • מסיבות סטודנטים – הסמסטר העמוס כבר מאחוריכם? זה הזמן להשתחרר ולחגוג כמו שצריך בצימר מאובזר ויוקרתי.
  • מסיבת גיוס או שחרור – גיוס או שחרור הם אירועים משמעותיים בחייו של כל אדם. רגע אחד אתם הופכים לחלק מגוף משמעותי כמו צה"ל ורגע אחר אתם חיילים משוחררים. כך או כך, חשוב לחגוג את הרגעים המכוננים האלה בעזרת מסיבה גדולה. 
  • ערב העצמה נשית – מתי בפעם האחרונה יצא לך לעזוב את כל הסידורים שלך ולצאת לערב שכולו העצמה נשית? אז קחי כמה מהחברות הטובות ביותר, הזמיני סדנה מעצימה ומאלפת ותתחילי ליהנות. 
  • שבת חתן – הצימר הוא המקום המושלם לערוך בו שבת חתן עבור כל המשפחה המורחבת. בין אם מדובר בבר מצווה או בחתונה, יש לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע: מטבח כשר שבו אפשר לאחסן את האוכל של הקייטרינג, שפע של מקום לכל האורחים ובית כנסת קרוב. 

צימרים לחברים טובים באמת

חברות ילדות? חברים ממשחק כדורגל? מדוע שלא תסמנו את החברות האמיצה שלכם בחופשה בצימר? התארגנו על סופ"ש או פשוט קחו חופש באמצע השבוע, זה לא משנה. כל עוד אתם יכולים לנפוש יחד בבריכה או לעשות טורנירים עם שולחנות משחק, תוכלו ליהנות מחופשה מהסרטים. 

לבחור את הצימר המתאים לכם

לאחר שהכרנו קצת את הכנרת, ראינו את היתרונות שבצימר ובחנו את האירועים השונים שאפשר לציין בו, הגיע הזמן לבחור את הצימר המתאים ביותר. באתר צימר T קיים מנוע חיפוש חכם שמאפשר לכם למצוא את הצימר הנכון בהתאם לדרישות שלכם. כך, ניתן לבחור אם אתם מעוניינים בצימר למשפחות, זוגות, קבוצות או מסיבות, להגדיר את טווח המחירים הרצוי בהתאם לסופ"ש או לאמצע השבוע ולהגדיר קריטריונים נוספים כמו "מקבלים כלבים" או צימר עם "ג'קוזי וספא". כי כשמדובר בחוויה האישית שלכם, חשוב לבחור בצימר הנכון. 

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...