Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צימרים למשפחות מחירים

צימרים למשפחות מחירים

רבים מהישראלים מעדיפים לבלות את חופשותיהם בצימרים. יש לכך סיבות מגוונות. הבילוי הוא, לרוב, באווירה כפרית, שכן, הם ממוקמים בעיקר במושבים ובקיבוצים המאופיינים במרחבים גדולים ובקרבה לשטחי טבע. שהייה בכל אחד מהם מספקת פרטיות רבה השונה כל כך, ממלון העמוס בנופשים. ניתן למצוא אותם בכל אזורי הארץ ובמיוחד בצפון המשופע בהם. יש בגליל המערבי, העליון, ברמת הגולן, בעמקים הצפוניים, סביב הכנרת ועוד. אבל כמובן שיש הממוקמים גם באזורי המרכז והדרום. כל אחד מהם נמצא באזור טבעי ויפה אחר ובקרבה למסלולי הליכה, אופניים, ג'יפים וכדומה. יש בקרבתם אתרי רשות שמורות הטבע, אטרקציות שונות, וכדומה. כן, קיימת תשתית תיירותית תומכת ובין היתר: מסעדות, מרכזי קניות, מרכולים, ועוד.

צימרים למשפחות מחירים

מגוון רחב

ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים המיועדים לאירוח משפחות. יש כאלו מפוארים והכוללים מתקני בילוי ושהייה רבים ואבזור פנימי עשיר. אלו הם מתחמים או בתים אשר לרשותם עומדת בריכה, שלעיתים, היא מקורה ומתאימה גם לימים קרים. יהיו גם מתקני ספא וג'קוזי. סביב הבריכה יש משטחי דשא, מיטות שיזוף, ערסלים, נדנדות וכיוצא בזה. לטובת האורחים מספקים בעלי הצימר מתקני משחקים לפעוטות, לילדים, למתבגרים ובכלל זה, נדנדות, מגלשות, משחקי כדורגל, פינג פונג ועוד. בקיבוצים רבים ניתן למצוא פינות חי אטרקטיביות לילדים קטנים, במושבים ניתן לערוך סיורים לרפתות, למשתלות ועוד. כך שהבילוי כולל בילוי בתוך המתחם ובסביבתו הקרובה.

דירות גדולות

צימרים מתאימים לאירוח משפחות גרעיניות ו/או מורחבות. יש גם מתחמי צימרים שבהם ניתן לארח קבוצות חברים ועוד. צימרים למשפחות מחירים  נקבעים על פי פרמטרים שונים: רמת האירוח, אופי הצימר והאבזור שבתוכו, מועד האירוח, כמות האורחים בו ועוד. מטבע הדברים, אירוח בחגים ובסופי שבוע יהיה יקר  יותר, כאשר מספר האורחים רב יותר אזי המחיר עולה וכן הלאה. ניתן למצוא בתים גדולים שבהם יש חדרים רבים, ובמקרים רבים, התעריף לכל נפש יהיה זול יותר מאשר בקתות או חדרים בודדים. באלו קיים גם מטבח מאובזר אשר ניתן בעזרתו להכין ארוחות שונות לאורך כל היום כולל ארוחות ברביקיו נעימות ומהנות.

תמחור לפי עונות השנה

צימרים למשפחות מחירים יכולים להשתנות גם בהתאם לעונות השנה. באזור שבו יש אטרקציות תיירותיות. אלו הקרובים לים ולכנרת הם מושכי מבקרים, ומשום כך, בקיץ ובעיקר בחודשי החופש הגדול, המחירים יהיו גבוהים יותר. חופשה משפחתית אורכת לפחות סוף שבוע ארוך, ויש מקרים, בהם מספר ימים בהם מגוונים את הפעילות. כך שצימרים המשופעים באבזור מאפשרים את שני סוגי הבילוי – פנימי וחיצוני. בחלק מהמתחמים הכוללים מספר בקתות ניתן למצוא אולמות לפעילות חברתית. והם מתאימים מאוד לאירוח הנעשה לקראת ימי הולדת, ימי נישואין, שבת חתן, מסיבות רווקים ו/או אירועים אחרים חשובים בחיי בני המשפחה. מומלץ לחפש ולמצוא מקומות אירוח באתרים המתמחים בכך.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...