Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קורס חשב שכר בכיר – הגיע הזמן להתקדם

קורס חשב שכר בכיר – הגיע הזמן להתקדם

מכללת אינטלקט אקדמון מקיימת מדי שנה קורסים רבים והכשרות בתחומי הנהלת החשבונות, חשבות השכר ועוד תחומים הנוגעים לניהול ולפיננסים כאחד. אל קורס חשבי השכר הבכירים שלנו, הנערך בפיקוח משרד הכלכלה, מגיעים לרוב אנשים שמאחוריהם כבר מספר שנים של ניסיון, בהן צברו ידע בתחומי השכר, הכספים וכוח האדם בארגונים. בשלב זה של הקריירה, הם מרגישים שהגיעה העת להתקדם לעבר תפקידים הכרוכים ביותר אחריות, אתגר וגם תגמול. חשוב לדעת כי הקורס אמנם יסודי, רציני ומעמיק אך מצד שני איננו ארוך מאוד ולכן יכול להעניק בתקופה יחסית קצרה את המקפצה הנדרשת לקידום הקריירה, לרבות כמובן התעודה מטעם לשכת רואי החשבון בישראל.

קורס חשב שכר בכיר – הגיע הזמן להתקדם

מקפצה לקידום הקריירה

כפי שאמרנו, קורס חשבי שכר בכירים באינטלקט אקדמון מאפשר לכם באופן מהיר יחסית להתקדם לתפקידים יותר מרכזיים, הנמצאים בצומת קבלת ההחלטות של הארגון או החברה – בין אם מדובר במקום בו אתם עובדים כעת או במקומות אחרים. מדובר בקורס הנפרש על פני מאה וחמישים שעות אקדמיות וחולש על קשת רחבה של נושאים חיוניים לחשבי שכר, עם הרחבה משמעותית שלהם, כגון מערכות שכר ממוחשבות, מס הכנסה, דיני עבודה, ביטוח פנסיוני והביטוח הלאומי. ראוי לציין כי הנתונים מורים שחשב שכר בכיר נהנה ממשכורת התחלתית יחסית גבוהה, בוודאי בהשוואה לשכר הממוצע במשק וכמעט כפול ממנו, של כעשרים אלף שקלים ויותר. לכך מצטרפים גם תנאים נלווים מצוינים אך הדבר תלוי כמובן בגורם המעסיק ובחוזה המוצע.

קורס מובחר לחשבי שכר

אם אתה קורא את השורות האלו אתה בוודאי יודע שפתוחים בפניך כבר היום מספר תפקידים בארגון או בחברה, בהתאם לניסיון וההשכלה הקודמת שלך. יחד עם זאת, אתה גם יודע שקיימים תפקידים המצויים מחוץ להישג ידך, אם מפני שאין לך את ההכשרה ההולמת ו/או התעודה ההולמת מלשכת רואי החשבון בישראל. קורס חשב שכר בכיר במכללת אינטלקט אקדמון נועד בדיוק למטרה זו של סגירת הפערים, עבור אנשים הממלאים כיום תפקידים בתחומי כוח האדם, השכר והכספים בארגוני, ביניהם גם פקידי שכר וחשבי שכר לא מעטים.

מטרת הקורס היא לאפשר לנרשמים להרחיב את הידע והכלים המקצועיים העומדים לרשותם, לעמוד בהצלחה בבחינות של לשכת רואי החשבון, ומכאן להשיג גם את התעודה הנכספת של הלשכה וגם של המכללה שלנו. הקורס עצמו נפרש על פני מאה וחמישים שעות אקדמיות, בפיקוח של משרד הכלכלה, ומועבר על ידי מרצים המחזיקים בניסיון מעשי רב בשטח ובידע תיאורטי מעמיק. הלימודים באינטלקט אקדמון מקנים עוד מספר יתרונות מלבד רמתם הגבוהה של המרצים, ובהם תוכנית לימוד יסודית ורצינית, ליווי אישי לכל משתתף וכן לימודים באווירה נוחה ונעימה. בזכות התנאים האלו ונוספים נהנים הבוגרים שלנו מסיכוי גבוה במיוחד לעבור בהצלחה את בחינות הלשכה ביחס לתוצאות של תלמידים במוסדות אקדמיים אחרים.

לפרטים נוספים אודות הקורס ולביצוע הרשמה, התקשר אלינו בטלפון *9233.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...