Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידוח בטון למיזוג

קידוח בטון למיזוג
קרדיט: ענק הניסור

אם אתם מתכננים להוסיף מזגן לבית או למשרד אבל הקיר שבו מתוכנן להיות המזגן עשוי מבטון, ניתן לבצע קידוח בטון למזגן בכל סוגי הקירות גם כאשר מדובר על קיר עבה במיוחד. למעשה אפשר אפילו לבצע קידוח בקיר ממ"ד שידוע כעבה מאוד. את הקידוח מבצעים על ידי מקדח ייחודי שמסוגל לחדור כל קיר בטון אגב התאמה של קוטר הקידוח לתוצאה במבוקשת. לשם דוגמא, אם המטרה היא לבצע חור בגודל מינימלי, ניתן לעשות שימוש במקדח ארוך וצר. על מנת לעשות חורים רחבים יותר אפשר להשתמש בציוד מסוג אחר.

קידוח בטון למיזוג
קרדיט: ענק הניסור

בוחנים את הקיר לקראת הקידוח

לפני שמתחילים לבצע קידוח בטון לעבודות מיזוג יהיה עלינו לבדוק מספר דברים שיאפשרו לנו להחליט אם ניתן לבצע את הקידוח. ראשית, נבחן את התשתית של הקיר ונוודא שהקידוח לא יפגע בכבל חשמלי, צינור גז או תקשורת. פגיעה כזו עשויה לגרום נזק רב ואפילו לפגוע בחיי אדם.  לכן בטרם נתחיל את העבודה נבחן את שני צדי הקיר שמיועד לקידוח.

הקידוח מוכן – מה עושים עכשיו?

לאחר שווידאנו שהשטח בטוח נסמן באופן ברור את המקום שבו אנו הולכים לקדוח. ניתן לבצע את הסימון על ידי מכשיר שמסתובב על ציר ומבצע קידוח עגול מושלם. אם ישנם כבלים שונים שעוברים בתשתית שאנו מעוניינים לקדוח בה, במקרה של צינור מים נשתמש באיזולירבנד על מנת לאטום את הצינור, במקרה של חוטי חשמל גלויים עדיף לנסות ולמצוא מקום אחר לקידוח.

דבר נוסף שכדאי לבצע בעת קידוח בטון למיזוג הוא הוצאת של כל הרהיטים מהחדר שבו הולך להתבצע הקידוח. פעולה זו תשמור על הריהוט שלכם שכן היא מלווה בהתזת מים וחום רב, כמו כן הניסור עשוי לגרום לפיזור של חלקיקי בטון ואבק בכל רחבי החדר. על כן ההמלצה היא לבצע את הקידוח רק לאחר שהחדר ריק מרהיטים, ואם מדובר על רהיט גדול וכבד אז ניתן לכסות אותו ביריעת ניילון רחבה שתגן עליו מפני פגיעה.

מי קודח חורים בקיר בטון?

את המזגן נתקין בדרך כלל במיקום הכי נוח ופרקטי כך שהוא ישמש אותנו ביומיום בצורה מתאימה. השיקול הינו פונקציונלי ולא תמיד נדע באמת במה כרוכה העבודה המקצועית בשטח. לעיתים יהיה עלינו לבחור בקיר שונה מן המתוכנן ומכדאי שטכנאים מוסמכים יבצעו את הפעולה ויסייעו לכם בבחירת הקיר המתאים.

כאשר אתם מתכננים פרויקט חשוב בבית לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים וחשוב לפנות רק לחברה מקצועית שמכירה את התחום. חברה מנוסה תחזיק בידע המתאים ותהיה מצוידת במכשירים המתקדמים ביותר כך שהסיכוי לטעויות יהיה נמוך באופן משמעותי. לסיכום יש לוודא שהקידוח מתבצע רק בקיר מתאים ובכל מקרה לא לבצע את העבודה בעצמכם אלא לפנות לייעוץ אצל מי שמבין בתחום. בתום ההתקנה חשוב לבקש מסמך שיאפשר את ביצוע העבודה ויהווה בתור אחריות.

מחפשים חברה מקצועית לקידוח בטון? ענק הניסור תשמח לענות על כל שאלותיכם.

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...