בין היתר, ניתן מענה בהסעת חולת דיאליזה מביתה לבית החולים מאיר למתן דיאליזה, חלוקת מזון וארוחות מבושלות, רכישת תרופות ומסכות ועוד
לנוכח משבר הקורונה, ועל רקע הרצון לתת מענה מקיף לתושבי העיר בכל צורך ופנייה, תוגבר מערך המתנדבים העירוני, ובהובלת מנהל קהילה והאגף לשירותים חברתיים, התאפשר מתן מענה מיידי ומלא לתושבי העיר שנזקקו לסיוע מכל סוג.
מאז תחילת המשבר וההנחיות המגבילות את תנועת התושבים, התקבלו 1287 פניות תושבים, במוקד העירוני *9107 ובקו הסיוע הייעודי שהוקם על ידי העירייה לטיפול בנושאים נקודתיים בתקופת משבר הקורונה הן בפן הרגשי והתמיכה הנפשית והן בפן המעשי של סיוע באספקת מצרכים חיוניים ועוד. הפניות התקבלו ונותבו לטיפול העובדים הסוציאליים בעירייה ומערך המתנדבים, למתן מענה מלא לפונים ולסיוע במילוי צורכיהם בתקופת המשבר.
בין היתר התמקדו הפניות בבקשה לרכישת תרופות עבור מבוגרים וקשישים, רכישת מסכות, מוצרי מזון ומצרכים. בין הפניות שטופלו בלטה הסעת חולת דיאליזה שלוש פעמים מביתה לבית החולים מאיר לקבלת דיאליזה על ידי תושבת העיר; הפעלת בני נוער לקראת גיוס ברכישת תרופות ומצרכים לתושבי העיר, חלוקת מזון וציוד מחשוב, בישול ארוחות לקשישים ועוד.
עיריית רעננה ממשיכה במאמציה למתן מענה מלא והולם ולסיוע מכל סוג לתושביה, וקוראת להם להמשיך ולפנות בכל צורך למוקד העירוני *9107 הזמין 24 שעות ביממה, ולקו הסיוע בטלפון 09-7430682 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-18:00 ובימי שישי וערבי חג בשעות 08:00-13:00