Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, השיק היום את מיזם "Raanana Al" לקידום רעננה כמרכז ארצי בתחום הבינה המלאכותית

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, השיק היום את מיזם "Raanana Al" לקידום רעננה  כמרכז ארצי בתחום הבינה המלאכותית
דוברות עיריית רעננה

המיזם הושק במפגש שהתקיים היום (31.1.19) בהשתתפות האוניברסיטה הפתוחה, ראשי חברות ההייטק המובילות בעיר, במהלכו הוצג מתווה ליצירת שותפות עירונית ובניית קהילת מובילי דעה בתחום ה-AI בעיר

מפגש בינה מלאכותית
דוברות עיריית רעננה

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, השיק היום (יום ה' 31.1.19) בבית יד לבנים בעיר את מיזם "Raanana Al", לביסוס העיר כמובילה ארצית בתחום הבינה המלאכותית Artificial Intelligence)).

את המיזם הציג ברוידא, במפגש שקיים עם מנכ"ל האוניברסיטה הפתוחה, מר עמית שטרייט ובכירי חברות ההייטק והתוכנה הפעילות בעיר, ובהשתתפות מנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר, חברת מועצת העיר איילת סגן, ובכירי העירייה מתחומי החינוך, מערכות מידע, אסטרטגיה וההתנדבות. את המפגש הובילה תושבת העיר עדי רייך, הפעילה בקידום המיזם עם חברות ההייטק בעיר והאוניברסיטה הפתוחה.

המפגש נפתח בהצגת מתווה Raanana Al, והחזון העירוני להקמת קהילת שותפויות עירונית בתחום ההיי-טק והתוכנה, אשר תוביל את תחום ה AI ותמצב את העיר רעננה כמרכז מוביל בתחום.

המרכז יופעל תוך שיתוף פעולה רב גורמי בין העירייה, כפלטפורמה להקמת וביסוס השותפות; חברות ההייטק והתוכנה הפעילות בעיר שיתרמו מן הידע, המקצועיות ופרי ניסיונן, ובין האוניברסיטה הפתוחה בעיר כגוף אקדמי לקידום החינוך והפעילות האקדמית בתחום ה-AI ופיתוחו העסקי.

כן כלל המפגש היכרות בין המשתתפים כמקור לחילופי ידע ומידע בתחום ה- Al ובתחומים נוספים והתקיים שיח פתוח לבנייתה של קהילת Raanana Al.

בין עקרונות מתווה המרכז, כפי שהוצג במפגש, הקמת מועצה מייעצת בתחום ה- Al לקידום תכנית השותפות, שיתוף פעולה עם מערכת החינוך בעיר בנושא בהובלת מנהל החינוך, קידום המחקר והפיתוח העסקי בנושא לבניית הכשרות ולימודים אקדמיים, פיתוח ההון האנושי בעיר, יריד תעסוקה שנתי והקמת פורומים מקצועיים, ותערוכות לחילופי מידע והעשרה.

בינה מלאכותית היא היכולת של מכונות לחקות את התנהגות אינטליגנטית של בני אדם. ישראל מדורגת במקום ה-3 בעולם במספר הסטארטאפים (362) העוסקים בבינה המלאכותית, מיד אחרי סין וארה"ב.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה:  "החזון שלי הוא ליצור קבוצה מובילה ועוצמתית, שתכלול את הגורמים המקצועיים בעירייה, את חברות ההייטק הממוקמות ברעננה, את האקדמיה בהובלת האוניברסיטה הפתוחה, את התלמידים והצעירים בעיר, עולים חדשים ועוד, על מנת שכולנו נפעל יחד כדי שמרעננה תצא הבשורה בתחום ההיי-טק בכלל והבינה המלאכותית בפרט. צעד זה יתרום משמעותית לחיזוק העיר כמרכז טכנולוגי מוביל בארץ".

במפגש נכחו גם תלמידות כיתות ח' וט' במגמת הרובוטיקה והטכנולוגיה בחטיבת "אלון", אשר שיתפו את הנוכחים במוצר חדשני וייחודי אשר פיתחו שמאתר באמצעות חיישנים תופעת התייבשות אצל חיילים או מתאמנים, במטרה לקיים שיתופי פעולה עם חברות ההיי-טק הרענניות על מנת לקדם ולפתח את המוצר.

עוד כתבות שיעניינו אותך
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
מאבק המשטרה במסיבות הטבע הפיראטיות נמשכת
שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פיזרו מאות צעירים ממסיבת טבע...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
בתערוכת התיירות הבינלאומית: הרצליה יוצאת בקמפיין חדש וקוראת לנו לבוא לגלות את האוצר שלה
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר בתל אביב, מציינת...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...